Nesprávne tankovanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
Este treba dodat, ze je ZASADNY rozdiel v technologii nepriameho vstrekovania (TD motor), priameho vstrekovania rotacnym cerpadlom, priamym vstrekovanim cerpadlo - tryska, priamym vstrekovanim zo spolocneho zasobnika (Common Rail).
Navyse aj medzi CR motormi mozu byt rozne druhy vstrekov - piezo, solenoidy...
Takze, ak benzin v nafte zniesol 30 rocny stroj nic neznamena. Je to kozmicky ina technologia oproti sucasnemu CR dieselovemu motoru.
Navyse aj medzi CR motormi mozu byt rozne druhy vstrekov - piezo, solenoidy...
Takze, ak benzin v nafte zniesol 30 rocny stroj nic neznamena. Je to kozmicky ina technologia oproti sucasnemu CR dieselovemu motoru.
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 21.02.2018 12:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1145
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5449
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
Kamarát v at natankoval fo naftovej insignie benzín viac ako 20 l , keď si to všimol dotankoval naftu do plna a potom stal každých 100km aby stále dotankovaval naftu , bez všelijakých čistení , výmeny filtrov a čistení palivového systému Insignia žije doteraz , ma cez 300 tisíc km a toto sa stalo pri 101 tisíc a veselo si točí ďalej každý týždeň Nemecko
A do mondea Mk4 a 5 už nemáš šancu natankovať nesprávne palivo pretože tam inú pištoľ nepichnes
A do mondea Mk4 a 5 už nemáš šancu natankovať nesprávne palivo pretože tam inú pištoľ nepichnes
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Reakcia INYCH uživateľov TOHTO FORA , nemusí byť v sulade s Tvojimi myšlienkovými pochodmi...patko1 napísal:Dalsi co tu ide ukludnovat paniku namiesto toho aby si precital prispevok zadavatela kde pise ze auto odstavil az ked uz stracalo vykonlaco1871 napísal: Ale nepodliehal by som panike, hlavne v tom prípade , ak sa natankovanie benzinu zistí hneď na benzinke , a ihneď sa urobia všetky potrebné opatrenia na odstránenie benzínu zo systemu podávania nafty.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5449
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
laco1871 napísal:Reakcia INYCH uživateľov TOHTO FORA , nemusí byť v sulade s Tvojimi myšlienkovými pochodmi...patko1 napísal:Dalsi co tu ide ukludnovat paniku namiesto toho aby si precital prispevok zadavatela kde pise ze auto odstavil az ked uz stracalo vykonlaco1871 napísal: Ale nepodliehal by som panike, hlavne v tom prípade , ak sa natankovanie benzinu zistí hneď na benzinke , a ihneď sa urobia všetky potrebné opatrenia na odstránenie benzínu zo systemu podávania nafty.
V tejto teme si vyhradzujes pravo na svoj nazor a v inej teme (LPG vstrekovace) zotries ineho uzivatela za jeho nazor.
Kazdy ma pravo vyslovit svoj nazor, aj taky, ktory je fakticky zly. O tomto je demokracia. Na druhej strane, vypocut si nazor ineho je slusnost. O tom, ako sa k tomu postavis je vec osobnosti a rozhladu.
Aj ja sa niekedy mylim a urcite nevedomky pisem somariny.
Wikixxx vyssie radi primiesat do nafty 2t olej. To nie je dobry napad pre moderny motor. Futura29 ho hned poopravuje bez invektiv. Da sa to.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ved chod do tam kde repasuju vstrekovace a cerpadla.tam to vedia tam maju vsetok vercajg tam si to mal aj hned odtiahnut.niekde tam mas agatdiesel alebo nieco ine.ja som z vychodu bol som v kezmarku.rovno do firmy kde to robia ako na pase.ale nie koli zlemu natankovaniu.tam ma na to upozornili tiez na to odpalenie vstrekov a cerpadla.vzdy sa to musi pred startom natlacit naftou aj cerpadlo aj vstreky a ide sa dalej.1988stanko napísal:Volali mi zo servisu že je to hotové
Cena 200e
Ale aj tak si chcen dat niekde prečistiť celý systém palivovej sustavy
Vie mi niekto povedať kde sa môžem obrátiť?
Niekto tu písal že do Nitry
a teraz to si spal?mam 3 benzinaky jeden naftak a stale pred tankovanim si pomaly prezriem aku pistol zoberiem,moze byt uponahlany den,aj pocas tankovania 5x pozeram pozeram co to do auta capujem.len 1x sa mi stalo ze som mal benzinovu pistol pripravenu uz stlacam a zrazu stop.treba sa zobudit.ci si na tej cerpacke pozeral na hviezdy
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Stano (alebo pan Stanko? neviem ci je to meno alebo priezvisko), teraz uz je naozaj zbytocne stresovat sa.
Chlapci v autorizaku uz tvoju masinu nastartovali a bud s nou jazdili alebo ju nechali vrcat na volnobehu, uz nie je co riesit. Uprimne, vycistenie nadrze je taka robota ze autorizak s ich sadzbami nema sancu urobit veci tak ako by sa mali - rozborka zborka palivoveho systemu, total vycistenie, premazanie... podla mna nehrozi za 200 eur.
Vycerpali nadrz, vymenili filter, presne tak ako povedali. Aj z tej nadrze zrejme nevycerpali vsetko lebo k poslednej kvapke sa proste nedostanu, ale to nevadi lebo ked natankujes plnu nafty tak ta liter-dva benzinu vobec netrapia.
co sa tyka Insignie, je to zase iny pripad.
Chalan na Insignii dosiel s neznamym stavom paliva - mohol mat kludne 10 alebo 15 litrov nafty. Nasypal 20 litrov benzinu (mozno to bolo len desat, neboli sme tam). Vsimol si, hned naladoval plnu naftu - ked je celkova nadrz 75 litrov a je tam 10 az 15, mozno 20 litrov benzinu, je to totalne iny pomer ako ked Stano mal 8 litrov nafty a 40 litrov benzinu.
Chapes ?
Chalan s Insigniou mal naftu:benzin mozno 6:1, urcite nie horsie ako 4:1
Stano ma ten isty pomer 1:5 ... 5x viac benzinu ako nafty, prakticky to bol skoro cisty benzin !!!
Chalanovi na Insignii neslo auto skapat do nuly, nestracalo vykon. Stanovi ano.
Je to velmi jednoduche - Stanovi drzime palec. Snad technika vyhra. Ono to teraz takmer nabeton chvilu pojde, ale co ked pridu cirkusy s doondenymi vstrekovacmi za 10.000 alebo 20.000km ? To nikto nevie, to ti nepovie ani vyrobca vstrekovacu bez toho aby ho nevidel pod mikroskopom. A to neuvidi.
Co ked teraz vstrekovacom nic nie je, a schytalo to commonrail cerpadlo s obrovskymi tlakmi, v dosledku ktorych sa zachvilu zacnu uvolnovat kovove spony ako nasledok mechanickeho oderu ? Samozrejme ze to zabije vsetko co mu stoji v ceste, vratane vsetkych styroch vstrekov...
Chlapci v autorizaku uz tvoju masinu nastartovali a bud s nou jazdili alebo ju nechali vrcat na volnobehu, uz nie je co riesit. Uprimne, vycistenie nadrze je taka robota ze autorizak s ich sadzbami nema sancu urobit veci tak ako by sa mali - rozborka zborka palivoveho systemu, total vycistenie, premazanie... podla mna nehrozi za 200 eur.
Vycerpali nadrz, vymenili filter, presne tak ako povedali. Aj z tej nadrze zrejme nevycerpali vsetko lebo k poslednej kvapke sa proste nedostanu, ale to nevadi lebo ked natankujes plnu nafty tak ta liter-dva benzinu vobec netrapia.
co sa tyka Insignie, je to zase iny pripad.
Chalan na Insignii dosiel s neznamym stavom paliva - mohol mat kludne 10 alebo 15 litrov nafty. Nasypal 20 litrov benzinu (mozno to bolo len desat, neboli sme tam). Vsimol si, hned naladoval plnu naftu - ked je celkova nadrz 75 litrov a je tam 10 az 15, mozno 20 litrov benzinu, je to totalne iny pomer ako ked Stano mal 8 litrov nafty a 40 litrov benzinu.
Chapes ?
Chalan s Insigniou mal naftu:benzin mozno 6:1, urcite nie horsie ako 4:1
Stano ma ten isty pomer 1:5 ... 5x viac benzinu ako nafty, prakticky to bol skoro cisty benzin !!!
Chalanovi na Insignii neslo auto skapat do nuly, nestracalo vykon. Stanovi ano.
Je to velmi jednoduche - Stanovi drzime palec. Snad technika vyhra. Ono to teraz takmer nabeton chvilu pojde, ale co ked pridu cirkusy s doondenymi vstrekovacmi za 10.000 alebo 20.000km ? To nikto nevie, to ti nepovie ani vyrobca vstrekovacu bez toho aby ho nevidel pod mikroskopom. A to neuvidi.
Co ked teraz vstrekovacom nic nie je, a schytalo to commonrail cerpadlo s obrovskymi tlakmi, v dosledku ktorych sa zachvilu zacnu uvolnovat kovove spony ako nasledok mechanickeho oderu ? Samozrejme ze to zabije vsetko co mu stoji v ceste, vratane vsetkych styroch vstrekov...
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tam kde je prítomný filter častíc je situácia značne odlišná,pretože s každým deci benzínu ide filtru o život.Z prostého dôvodu - filtru je predradený katalizátor.Ten už od 200-250 °C povrchovej teploty ak dostane hoci iba mizivé percento uhlovodíkov typu benzín,okamžite žeravý ako vo vyhni.Teploty prekračujúce 700 °C zväčša spustia devastáciu.Niektoré systémy majú ochranu pred zvýšením nad tú teplotu,niektoré nie.Minimálne spočiatku mal byť motor sprevádzkovaný na diagnostike a teploty sledované.Vyčerpanie jedného a nástup druhého paliva často sprevádza zdĺhavý štart ktorý je práve to nebezpečenstvo,pretože dáva šancu že sa nespálené palivo dostane až do filtra častíc na mriežky.
Čas ukáže...to iba namargo toho....ak aj ostane trochu benzínu,doleje sa nafta a nič sa nedeje.Ibaže sa deje
Čas ukáže...to iba namargo toho....ak aj ostane trochu benzínu,doleje sa nafta a nič sa nedeje.Ibaže sa deje
-
- Príspevky: 35
- Dátum registrácie: 21.02.2018 12:29 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5737
- Dátum registrácie: 03.12.2007 11:01 Zdieľať na Facebook
A doma mas inak vsetkych v poriadku? Zadavatel jasne napisal ze to ze zle natankoval zistil az po niekolkych km ked auto stracalo vykon a ty mu tu ides pisat aby nepodliehal panike ze ak to zistil hned na benzinke tak ze nic nie je stratene?laco1871 napísal:Reakcia INYCH uživateľov TOHTO FORA , nemusí byť v sulade s Tvojimi myšlienkovými pochodmi...patko1 napísal:Dalsi co tu ide ukludnovat paniku namiesto toho aby si precital prispevok zadavatela kde pise ze auto odstavil az ked uz stracalo vykonlaco1871 napísal: Ale nepodliehal by som panike, hlavne v tom prípade , ak sa natankovanie benzinu zistí hneď na benzinke , a ihneď sa urobia všetky potrebné opatrenia na odstránenie benzínu zo systemu podávania nafty.
-
- Príspevky: 669
- Dátum registrácie: 15.03.2006 19:58 Zdieľať na Facebook
Otázka je , prečo automobilky neurobia tankovacie hrdlo auta s benzínovým motorom okrúhle a hrdlo naftového motora štvorcové, alebo trojuholníkové , alebo šesťhrané , alebo...to nevyriešia konštruktéri tak , aby zámena nebola možná. Tu opísaná udalosť sa stáva pravidelne, stačí sa dobre zamyslieť a vymeniť auto a problém je na svete.
-
- Príspevky: 138
- Dátum registrácie: 06.11.2007 23:22 Zdieľať na Facebook
To úplne stačí a viac to nerieš.1988stanko napísal:Odporúčate mi teda čakať a normálne jazdiť ďalej
Čapovať kvalitnejšiu naftu a dodávať aj neaké vifko
Odložiť si neaké peniaze na prípadné ďalšie opravi
A Neriešiť už čistenie palivovej sústavy
Ďakujem za odpovede
Buď rád že si nenalial do seba niečo iné toxické ktoré by ťa stálo život .
Auto je len spotrebka . Niekdo ho rozbije a je v pohode sú to len plechy.
Časom možno budeš chcieť vymeniť možno niektoré odchádzajúce "orgány" toho plecháča . Alebo kúpiš iného tátoša.
Ale tvoje "orgány" by možno v takom prípade už ani nebolo možné vymeniť .
Holt za chyby sa platí tak buď v pohode.
Prajem veľa šťastných kilometrov.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 62 neregistrovaných