Oturbenie auta

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Nemáš potuchy, ČO prestavba atmosferického motora na TURBO vlastne obnáša....

Ťažko NERENTABILNÉ ....
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

ako na ake auto, vseobecne sa hovorit neda, videl som prestavbu na hondu S2000, ale nie turbo, ale mechanicky kompresor hnany remenom :41c2:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Vysral by som sa na to, lebo ak sa to trošku poserie tak ťažko sa bude hladať človek čo s tým bude vedieť pohnúť a čo to povlečieš do PL?

Ale či tých 3500-4000 neplatí pre oturbenie R4

Pozri Digitun, niekto chváli ale vela sa aj písalo že sú to "mantáci"
leonNL
Príspevky: 1239
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone. Urcite lepsia volba ist touto cestou, ako predat auto ktore poznas a kupit macku vo vreci ktora sa ti o tyzden rozsype. Vidim, ze si rovnaky “pacient” ako ja. Tiez mi bolo povodnych 476 koni a 700Nm malo, a tak som riesil najprv chip, ktory mi to okorenil na 550ps a 800Nm. Teraz sa chystam nahodit mensiu remenicu na kompressor, mam nachystany vacsi intercooler, idem do uprav na cca 600ps a 900Nm. Podvozok mam uz porieseny, sportove silentbloly (vsetky), prestavene odklony kolies, riadenie z novsieho modelu.

Nepomozem ti kontaktom na oturbovacov, no zato ti drzim palce nech ti to vyjde a nenechaj sa odradit. Ak su peniaze a kde sa chce, tam sa da. Ako pisal kolega vyssie, mozno by si si mohol pozistovat nieco o mechanickom kompressore namiesto turba. Teoreticky by to mohlo byt jednoduchsie...
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
ivko1
Príspevky: 14963
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Zvykol by si si aj na AT a rýchlo.

Zvyšovať výkon je ideálne už na oturbenom motore, pretože vela vecí je tam už vyriešených, prerábka atmo na turbo / kompresor prináša daleko viac patálií, zmena kompresného pomeru, riadenie / dávkovanie paliva...

Preto je niekedy lepšie kúpiť to silnejšie ako sa babrať so zložitými prerábkami čo síce prinesie želaný efekt, ale pri následnom predaji je zasa velký problém s predajom, také auto nikto skoro nechce

Toto všetko si treba uvedomiť
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Ta cena dost nizka, za to kupis ledva suciastky a nie este pracu niekoho kvalitneho.
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.
Kedysi za komunistov som sa v rámci možností na aute tiež o voľačo pokúšal, ale dospel som teraz do štádia, keď moja hlavná ambícia je dôjsť vždy do cieľa mojej cesty bez poruchy.
Ale vtedy to bola pre bežných ľudí jediná cesta, ako mať na aute niečo iné mimo šedého socialistického priemeru.
Dnes sú absolútne iné možnosti realizácie, aj auto si môže každý kúpiť aké chce, obmedzený je jedine svojou peňaženkou.
Priznám sa, dosť dobre nechápem, načo niekto robí také niečo ako zadávateľ, resp. ako píše leon.
Pokiaľ s tým autom nejdem na vyhradenú pretekársku dráhu, načo je komu na normálnej ceste v bežnom aute viac ako 250 kW ?
Je na aute dosť vecí ktoré sa vyplatí mať a udržiavať v dobrom stave, to tiež nie je zadarmo a treba sa tomu venovať, ale načo si takúto voš do kožucha nasadiť ? ktorá môže priniesť len a len problémy ? samozrejme pri následnom predaji platí presne to čo napísal Ivko, vrátane toho o veľmi rýchlom zvyknutí si na automat.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Audi S4 V8 253kw bez jedinej chybičky

najvacsiu hodnotu a zmysel ma tak ako je teraz.



>> viem čo to obnáša len potrebujem kontakt na niekoho kto to robí

no tak potom prd makovy vies, aby sme sa bavili uprimne. Ja ked nieco VIEM, tak sa nemusim pytat na internete ale sa opytam tych spravnych ludi a bud trafim PRESNE to co potrebujem alebo ma maximalne nasmeruju na ich overenych kamaratov ktorych idem pozret do dielne.



>> Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone

poprve nie je problem s tvojimi konmi, ale prevodovkou. Podruhe, ked motoru dvihnes mandle o dvesto koni a par stoviek Nm, prevodovka to uz nevydrzi. Za nou poloosi ale to je uz nepodstatne, lebo po investicii par tisicoviek (NIE TRI ako bolo hore naznacene) do motora ti pride dalsia trojka na repas spojky alebo automatu a tam ti to chlapci dogabu nakompletku, po com ta uz prejde chut na taketo veci lebo si to za stvorku-sestku nechas opravit u niekoho kto ti porozprava veeela pribehov zo zivota a ukaze zopar pretekarov (pardon, prevodoviek) co ma prave na ponku rozobrate.


Tvoje auto zabija nieco uplne ine nez je nedostatok koni.

Dnes mas 250kW auta ktore jazdia 0-100 pod styri sekundy alebo velmi tesne okolo styroch...
misokgb4
Príspevky: 343
Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misokgb4 »

Ze 3500e :D :D :D

Len sachs performance spojka na RS4 b7 (4,2fsi motor) so zotrvakom stoji 1500eur a udavaju 530Nm+ (to plus znamena, ze este 50Nm a spalis ju hned). Keramika vyjde na 2000e, ta by to udrzala.

To sme len pri spojke a mas polovicu "rozpoctu" fuc. Par firiem predava kompresor kity, ktore pridaju 70-80ps a stoji to 9000e bez roboty, takze neviem kde si s tym tvojim turbom...

Si uplne mimo s tou cenou aj mimo reality. Predaj to a kup si 1.9TDi, do tej ked das 4000e a bude 4x4, tak budes mat 350ps a bude ti to zrat 8L.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Tak je. A k tomu manuálu. Radiť 5-6st je naozaj taká radosť? Príď za mnou, posadí ta za 16kvalt a zábava sa. Tých tvojich 5st je ťažká nuda
oco13
Príspevky: 17825
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Môžem poskytnúť 20 + 5x spiatočka, ak by bolo málo tak k tomu uzávierka 2x, 6 okruhov hydrauliky a navijak. :40bd: :40bd: Sice bez turba ,ale vyštverá sa aj na kostolnú vežu
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

David na to amg s kompresorom si neuvazoval dat vacsi kompresor? Tusim eaton bol v ponuke ale uz nepamatam :coffe:
leonNL
Príspevky: 1239
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Pravdupovediac, neuvazujem nad tym. Nahodim tam mensiu remenicu, budem to musiet zladit s menezmentom motora, potom samozrejme viac chladeneho vzduchu a uvidime. Do uplneho extremu to hnat nechcem, zatial len tak “lightovo” v ramci “normalu”
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

pre zadavateľa - nehľadal si priamo hotový turbo-kit pre dané auto? ako napr. pre starého swifta https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/turbo/db/9999
kazimir
Príspevky: 502
Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kazimir »

wilz napísal:Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.
To ja som stary, sprosty pred 30kou potom?

Ja to nechapem, naco vam je ten vykon? V tej kolone, ci kde? Na okruhu?

Zbytocnych 4000€? To radsej investujem do paliva alebo servisu na par rokov dopredu a bez starosti, ved ta kriza opat raz pride. Asi som uz tiež duchom stary.

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných