Oturbenie auta
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1239
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone. Urcite lepsia volba ist touto cestou, ako predat auto ktore poznas a kupit macku vo vreci ktora sa ti o tyzden rozsype. Vidim, ze si rovnaky “pacient” ako ja. Tiez mi bolo povodnych 476 koni a 700Nm malo, a tak som riesil najprv chip, ktory mi to okorenil na 550ps a 800Nm. Teraz sa chystam nahodit mensiu remenicu na kompressor, mam nachystany vacsi intercooler, idem do uprav na cca 600ps a 900Nm. Podvozok mam uz porieseny, sportove silentbloly (vsetky), prestavene odklony kolies, riadenie z novsieho modelu.
Nepomozem ti kontaktom na oturbovacov, no zato ti drzim palce nech ti to vyjde a nenechaj sa odradit. Ak su peniaze a kde sa chce, tam sa da. Ako pisal kolega vyssie, mozno by si si mohol pozistovat nieco o mechanickom kompressore namiesto turba. Teoreticky by to mohlo byt jednoduchsie...
Nepomozem ti kontaktom na oturbovacov, no zato ti drzim palce nech ti to vyjde a nenechaj sa odradit. Ak su peniaze a kde sa chce, tam sa da. Ako pisal kolega vyssie, mozno by si si mohol pozistovat nieco o mechanickom kompressore namiesto turba. Teoreticky by to mohlo byt jednoduchsie...
Hrdym majitelom:
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
W219 CLS63AMG 2010
W211 E55AMG 2005
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Zvykol by si si aj na AT a rýchlo.
Zvyšovať výkon je ideálne už na oturbenom motore, pretože vela vecí je tam už vyriešených, prerábka atmo na turbo / kompresor prináša daleko viac patálií, zmena kompresného pomeru, riadenie / dávkovanie paliva...
Preto je niekedy lepšie kúpiť to silnejšie ako sa babrať so zložitými prerábkami čo síce prinesie želaný efekt, ale pri následnom predaji je zasa velký problém s predajom, také auto nikto skoro nechce
Toto všetko si treba uvedomiť
Zvyšovať výkon je ideálne už na oturbenom motore, pretože vela vecí je tam už vyriešených, prerábka atmo na turbo / kompresor prináša daleko viac patálií, zmena kompresného pomeru, riadenie / dávkovanie paliva...
Preto je niekedy lepšie kúpiť to silnejšie ako sa babrať so zložitými prerábkami čo síce prinesie želaný efekt, ale pri následnom predaji je zasa velký problém s predajom, také auto nikto skoro nechce
Toto všetko si treba uvedomiť
-
- Príspevky: 3398
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.
Kedysi za komunistov som sa v rámci možností na aute tiež o voľačo pokúšal, ale dospel som teraz do štádia, keď moja hlavná ambícia je dôjsť vždy do cieľa mojej cesty bez poruchy.
Ale vtedy to bola pre bežných ľudí jediná cesta, ako mať na aute niečo iné mimo šedého socialistického priemeru.
Dnes sú absolútne iné možnosti realizácie, aj auto si môže každý kúpiť aké chce, obmedzený je jedine svojou peňaženkou.
Priznám sa, dosť dobre nechápem, načo niekto robí také niečo ako zadávateľ, resp. ako píše leon.
Pokiaľ s tým autom nejdem na vyhradenú pretekársku dráhu, načo je komu na normálnej ceste v bežnom aute viac ako 250 kW ?
Je na aute dosť vecí ktoré sa vyplatí mať a udržiavať v dobrom stave, to tiež nie je zadarmo a treba sa tomu venovať, ale načo si takúto voš do kožucha nasadiť ? ktorá môže priniesť len a len problémy ? samozrejme pri následnom predaji platí presne to čo napísal Ivko, vrátane toho o veľmi rýchlom zvyknutí si na automat.
Kedysi za komunistov som sa v rámci možností na aute tiež o voľačo pokúšal, ale dospel som teraz do štádia, keď moja hlavná ambícia je dôjsť vždy do cieľa mojej cesty bez poruchy.
Ale vtedy to bola pre bežných ľudí jediná cesta, ako mať na aute niečo iné mimo šedého socialistického priemeru.
Dnes sú absolútne iné možnosti realizácie, aj auto si môže každý kúpiť aké chce, obmedzený je jedine svojou peňaženkou.
Priznám sa, dosť dobre nechápem, načo niekto robí také niečo ako zadávateľ, resp. ako píše leon.
Pokiaľ s tým autom nejdem na vyhradenú pretekársku dráhu, načo je komu na normálnej ceste v bežnom aute viac ako 250 kW ?
Je na aute dosť vecí ktoré sa vyplatí mať a udržiavať v dobrom stave, to tiež nie je zadarmo a treba sa tomu venovať, ale načo si takúto voš do kožucha nasadiť ? ktorá môže priniesť len a len problémy ? samozrejme pri následnom predaji platí presne to čo napísal Ivko, vrátane toho o veľmi rýchlom zvyknutí si na automat.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> Audi S4 V8 253kw bez jedinej chybičky
najvacsiu hodnotu a zmysel ma tak ako je teraz.
>> viem čo to obnáša len potrebujem kontakt na niekoho kto to robí
no tak potom prd makovy vies, aby sme sa bavili uprimne. Ja ked nieco VIEM, tak sa nemusim pytat na internete ale sa opytam tych spravnych ludi a bud trafim PRESNE to co potrebujem alebo ma maximalne nasmeruju na ich overenych kamaratov ktorych idem pozret do dielne.
>> Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone
poprve nie je problem s tvojimi konmi, ale prevodovkou. Podruhe, ked motoru dvihnes mandle o dvesto koni a par stoviek Nm, prevodovka to uz nevydrzi. Za nou poloosi ale to je uz nepodstatne, lebo po investicii par tisicoviek (NIE TRI ako bolo hore naznacene) do motora ti pride dalsia trojka na repas spojky alebo automatu a tam ti to chlapci dogabu nakompletku, po com ta uz prejde chut na taketo veci lebo si to za stvorku-sestku nechas opravit u niekoho kto ti porozprava veeela pribehov zo zivota a ukaze zopar pretekarov (pardon, prevodoviek) co ma prave na ponku rozobrate.
Tvoje auto zabija nieco uplne ine nez je nedostatok koni.
Dnes mas 250kW auta ktore jazdia 0-100 pod styri sekundy alebo velmi tesne okolo styroch...
najvacsiu hodnotu a zmysel ma tak ako je teraz.
>> viem čo to obnáša len potrebujem kontakt na niekoho kto to robí
no tak potom prd makovy vies, aby sme sa bavili uprimne. Ja ked nieco VIEM, tak sa nemusim pytat na internete ale sa opytam tych spravnych ludi a bud trafim PRESNE to co potrebujem alebo ma maximalne nasmeruju na ich overenych kamaratov ktorych idem pozret do dielne.
>> Pre zadavatela: rozumiem ti, mas stopercentne zachovale auto, vykon uz nepostacuje a chces mu pridat kone
poprve nie je problem s tvojimi konmi, ale prevodovkou. Podruhe, ked motoru dvihnes mandle o dvesto koni a par stoviek Nm, prevodovka to uz nevydrzi. Za nou poloosi ale to je uz nepodstatne, lebo po investicii par tisicoviek (NIE TRI ako bolo hore naznacene) do motora ti pride dalsia trojka na repas spojky alebo automatu a tam ti to chlapci dogabu nakompletku, po com ta uz prejde chut na taketo veci lebo si to za stvorku-sestku nechas opravit u niekoho kto ti porozprava veeela pribehov zo zivota a ukaze zopar pretekarov (pardon, prevodoviek) co ma prave na ponku rozobrate.
Tvoje auto zabija nieco uplne ine nez je nedostatok koni.
Dnes mas 250kW auta ktore jazdia 0-100 pod styri sekundy alebo velmi tesne okolo styroch...
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
Ze 3500e :D :D :D
Len sachs performance spojka na RS4 b7 (4,2fsi motor) so zotrvakom stoji 1500eur a udavaju 530Nm+ (to plus znamena, ze este 50Nm a spalis ju hned). Keramika vyjde na 2000e, ta by to udrzala.
To sme len pri spojke a mas polovicu "rozpoctu" fuc. Par firiem predava kompresor kity, ktore pridaju 70-80ps a stoji to 9000e bez roboty, takze neviem kde si s tym tvojim turbom...
Si uplne mimo s tou cenou aj mimo reality. Predaj to a kup si 1.9TDi, do tej ked das 4000e a bude 4x4, tak budes mat 350ps a bude ti to zrat 8L.
Len sachs performance spojka na RS4 b7 (4,2fsi motor) so zotrvakom stoji 1500eur a udavaju 530Nm+ (to plus znamena, ze este 50Nm a spalis ju hned). Keramika vyjde na 2000e, ta by to udrzala.
To sme len pri spojke a mas polovicu "rozpoctu" fuc. Par firiem predava kompresor kity, ktore pridaju 70-80ps a stoji to 9000e bez roboty, takze neviem kde si s tym tvojim turbom...
Si uplne mimo s tou cenou aj mimo reality. Predaj to a kup si 1.9TDi, do tej ked das 4000e a bude 4x4, tak budes mat 350ps a bude ti to zrat 8L.
-
- Príspevky: 6995
- Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 17825
- Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
- Bydlisko: okr.nové zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1239
- Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
pre zadavateľa - nehľadal si priamo hotový turbo-kit pre dané auto? ako napr. pre starého swifta https://www.hks-power.co.jp/en/product_db/turbo/db/9999
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
To ja som stary, sprosty pred 30kou potom?wilz napísal:Tak vidím, mám to priamo pod nosom na lopate, že som už starý sprostý, keď nefandím takýmto veciam.
Ja to nechapem, naco vam je ten vykon? V tej kolone, ci kde? Na okruhu?
Zbytocnych 4000€? To radsej investujem do paliva alebo servisu na par rokov dopredu a bez starosti, ved ta kriza opat raz pride. Asi som uz tiež duchom stary.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných