Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD 2014

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jeep

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bagar
Príspevky: 9
Dátum registrácie: 04.02.2017 14:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bagar »

Zháňaj kus od začiatku roku 2012 do polovice roku 2013 a bez vzduchu,sú tam lepšie aut.prevod. kašli na 2014 a novšie,sú tam iné len svetlá.
Distruptor
Príspevky: 21
Dátum registrácie: 11.02.2010 18:03
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Distruptor »

Nemate pravdu a zbytocne zavadzate ludi, ked ste to videli len na obrazku.

Ja 2014 mam a 8 stupnovy automat je urcite lepsi ako stary MB. Cerpadlo vychytane nie je, lebo je rovnake ako v BMW , VW a ostatnych (BOSH CP4.x) kde sa tiez serie nie vsak vyrobnou vadou ale kvalitou nafty. Ja pridavam VIF a uvidim ci to pomoze/predlzi zivot. Vzduchovy podvozok vydrzi cca 150k km. Po face lifte nie su ine len svetla ale cely interier a multimedialny system.
Naposledy upravil/-a Distruptor v 24.12.2018 17:40, upravené celkom 1 krát.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

bohuzial drobny problem MaxxxMotionu je cenovka, akurat som teraz prisiel od stojana... Shell Fuelsave 1.2x nafta, ja som tankoval za 1.4x dvesto metrov pred nou.

Ked si zoberies 250.000km pri spotrebe 5 litrov na 100km priemere... mame to 250.000 / 100 * 5 = 12 500 litrov nafty. Slovom skoro trinast tisic litrov nafty.

Ked je kazdy liter o 0.2 eura drahsi nez normalna nafta, je to 12500 x 0.2 = 2.500 eur navyse.


Prva otazka je : Stoji to za to ?
Druha otazka : ma na takuto prevenciu bezny slovak ?
Tretia otazka : JE OCHOTNY TOTO ZAPLATIT, AJ KED NA NU MA ? Tu je problem absolutne najvacsi (rovnako ako oleje na 15.000km).

Normalne auta statisticky natocia tych 250.000km aj bez premiovej nafty, pokial je normalny vodic. Ci ma ale nema zasrate sanie zavisi samozrejme aj od toho ci je vacsina z tych kilometrov v meste, v studenom rezime alebo ci masina taha furt po dialnici - este som nevidel auto bez ohladu na znacku ktore by za tri roky nakvakalo 250.000km a malo zanesene sanie/egr. Ked sa beha po dialnici, je to parada.
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

mp3turbo a ešte otázne či je tá drahšia nafta ozaj lepšia
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

s tym problem nemam - urcite je.

Hovoria to testy, opotrebenie vstrekovacov je mensie, mazivost je vacsia (cerpadlo), pritomnost [neviemakych] biozloziek ziadna takze zalepene vstrekovace/zahumuseny palivovy system nehrozi - potvrdene Lubosom hore :) atd, atd.

Urcite je lepsia ako standartna nafta, to maju petrochemicke spolocnosti zmaknute. Ja nie som tribotechnik, nevidim do vyrobnych postupov, neviem kvalifikovane argumentovat (obycajnymi zmyslami viem posudit ze ked nasypes MaxMotion alebo BP/Aral Ultimate naftu do bandasky, je to cira biela tekutina ktora prakticky nepeni a smrdi inak ako klasicka nafta, ktora je zltkasta a v bandaske peni ako diva).

K autu samotnemu sa neviem vyjadrit, pardon, vela z nas tu na fore ho nema. Co ale viem potvrdit su mnohonasobne problemy s predmetnymi cerpadlami - je to velmi casta tema na BMW Fore, trpia nou dieslove trojky, patorky aj sedmicky. Kolega je v tom kolotoci, doporucene mu bolo preventivne po 100.000km vymenit cerpadlo za 800 eur nez cakat na kolaps a potom riesit veci za 2.500eur (cistenie palivoveho systemu, nove vstreky atd).
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

lubos neviem ci neviem pocitat ale 2 krat 7 je 14 krat 6 rovna sa 84 krat 30 dni co pochybujem ze si v takej pernamencii 2520 km krat 12 mesiacov je 30 tis. km krat 5 rokov 150 tis km ale ty si takto najazdil zahadne 250 tis km :300f:
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

lenze potom ti odpadaju tie kratsie a ak robis 70-80 tis. rocne beriem lenze zas sa neviem dopocitat lebo to 350 az 400 tis. rocne ale opat si zahadne naj. 250 tis. takze opat sa ukazuje ako trepes talafatky lebo nakoniec napises ze pracujes niekde na linke v zavode a naj denne 250 km co neviem ako by si kazdy den okrem dalsich povinosti zvladol ale tudis len sa nauc ratat skor ako pises rozpravky
braga
Príspevky: 1982
Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa braga »

Ľuboš len mi tu nierisime nákladné a ich nájazd tak to tu neplet dohromady
wilz
Príspevky: 3687
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

Nejako sa to zvrtlo. Nebola náhodou tá debata pôvodne o Jeep Grand Cherokee ?
ladodgers
Príspevky: 447
Dátum registrácie: 11.12.2008 11:36
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ladodgers »

Najdi mi temu ktora sa nezvrtla, to sa tu nikdy nezmeni. Vizitka uzivatelov.
LS600h
XC90
ropask
Príspevky: 25
Dátum registrácie: 19.06.2013 22:50
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ropask »

rec tu bola o Grand Cherokee typ WK2. Co sa tyka prevodovky tak "modernu" 8 stupnovu prevodovku od ZF mali az modely po FL (2014) ako tu uz zaznelo. Do FL mali naftaky prevodovku od firmy Mercedes-Benz klasicky 5 stupnovy automat s roznymi obmenami znamy pod oznacenim 5G-tronic/NAG1/W5A580/722.6. Tato prevodovka sa zacala pouzivat niekedy snad okolo roku 1995 takze sa jedna uz o skutocneho veterana so vsetkymi pre aj proti.
Napísať odpoveď

Návrat na "Jeep Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní