Skoda Octavia 1,9 tdi , 2004 - trhá motorom ,neštartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 11
- Dátum registrácie: 24.02.2014 14:04 Zdieľať na Facebook
Skoda Octavia 1,9 tdi , 2004 - trhá motorom ,neštartuje
Zdravím .
Mám taký problém , a potreboval by som radu ktorá ma posunie ďalej .
Jedná sa o š. Octaviu . Ročník 2004 ,77KW,kod motora je BKC, diesel , manuálna prevodovka .
Auto ,ráno nejde naštartovať , dlho dlho štartuje , a ked naštartuje ide len na 2 valce , občas na 3 . Ked sa zohreje občas ide na 4. žiadna porucha ,výkonovo bez pocitu vynechávania , diagnostika nevypisuje žiadné závady . Vypne sa , hned sa naštartuje ide znova na 2 valce , trasie , pridá sa plyn a občas ide normálne na 4 . Aj ked trasie tak otáčky motora su v normále , žiadne výkyvy otačkovéj ručičky . Po zohriati motora nedymí ani nič podobné . Ked začnú vynechávať valce je počuť klasický zvuk nefunkčnéj trisky a prichádza vela bieleho dymu (zrejme velká zmes nafty)Po zohriati motora ked zrazu všetko šlape v normálne tak trisky ukazujú hodnotu od -0,21mg po 0,38mg .Po opätovnom naštartovaní motor vyhlási chybu P0301 -výpadok zapalovania 1. valec - občas sa valce striedajú s chybou .
ALE , stáva sa ked motor začne rapčať tak PC ,diagnostika chybu nevyhlási...
Auto som mal napichnuté na 3 diagnostikách ,Bosch ,čína , a nakoniec to bolo v škodovke - škoda sa vyjadrila ku poruche tak , že je zlý vstrek, čo je podla mňa hlúposť , kedže vstreky ktoré sú v aute sú nové , v aute boli odskúšané aj vstreky z iného auta ktoré taktiež nefungujú a trasú + plus k autu mám ešte jedny vstreky ktoré sú po repase - čiže bolo odskúšaných 12kusov - vždy bola vymenená podložka aj gumičky za nové . Sedlá v hlave sú zabrúsené a vždy je dodržaný postup (už som viacej tých motorov poskladal a nikdy nebol problém )
Na aute som vymenil vstreky+všetko čo ku nim patrí,káblovačku, tandemové čerpadlo , vačku .Nuž je to bez zmeny .
Ak sa niekto stým stretol prosím o radu , už som som smutný ... ďakujem
Mám taký problém , a potreboval by som radu ktorá ma posunie ďalej .
Jedná sa o š. Octaviu . Ročník 2004 ,77KW,kod motora je BKC, diesel , manuálna prevodovka .
Auto ,ráno nejde naštartovať , dlho dlho štartuje , a ked naštartuje ide len na 2 valce , občas na 3 . Ked sa zohreje občas ide na 4. žiadna porucha ,výkonovo bez pocitu vynechávania , diagnostika nevypisuje žiadné závady . Vypne sa , hned sa naštartuje ide znova na 2 valce , trasie , pridá sa plyn a občas ide normálne na 4 . Aj ked trasie tak otáčky motora su v normále , žiadne výkyvy otačkovéj ručičky . Po zohriati motora nedymí ani nič podobné . Ked začnú vynechávať valce je počuť klasický zvuk nefunkčnéj trisky a prichádza vela bieleho dymu (zrejme velká zmes nafty)Po zohriati motora ked zrazu všetko šlape v normálne tak trisky ukazujú hodnotu od -0,21mg po 0,38mg .Po opätovnom naštartovaní motor vyhlási chybu P0301 -výpadok zapalovania 1. valec - občas sa valce striedajú s chybou .
ALE , stáva sa ked motor začne rapčať tak PC ,diagnostika chybu nevyhlási...
Auto som mal napichnuté na 3 diagnostikách ,Bosch ,čína , a nakoniec to bolo v škodovke - škoda sa vyjadrila ku poruche tak , že je zlý vstrek, čo je podla mňa hlúposť , kedže vstreky ktoré sú v aute sú nové , v aute boli odskúšané aj vstreky z iného auta ktoré taktiež nefungujú a trasú + plus k autu mám ešte jedny vstreky ktoré sú po repase - čiže bolo odskúšaných 12kusov - vždy bola vymenená podložka aj gumičky za nové . Sedlá v hlave sú zabrúsené a vždy je dodržaný postup (už som viacej tých motorov poskladal a nikdy nebol problém )
Na aute som vymenil vstreky+všetko čo ku nim patrí,káblovačku, tandemové čerpadlo , vačku .Nuž je to bez zmeny .
Ak sa niekto stým stretol prosím o radu , už som som smutný ... ďakujem
-
- Príspevky: 223
- Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 04.10.2010 18:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tieto veci sa neriešia pozeraním do nádrží ani špekuláciami ale diagnostikou.Tak sa nazýva aj tá časť keď na dve klúčové miesta palivového systému nainštaluje meranie tlaku.
Jeden ide priamo na tandem,a druhý na vracačku paliva.Odmerajú sa tri základné stavy,na zapalovaní (spúšta sa cez základné nastavenie na 30 sec),vo volnobežnom behu,a pri zvýšených otáčkách.pokiaľ tieto základné stavy sedia,systém nemá vonkajší problém a môžte sa sústrediť na ostatné veci.Ideálne je si v jednom úkone hneď nahodiť diagnostiku a nalogovať aj hodnoty vrátane štartu a podržať ho do nábehu nomálneho chodu,ak sa teda dá,ale opis je zmätočný tak neviem.Tiež chýba mraky základných údajov počnúc km po históriu chyby a celkovú servisú históriu motora.Bez toho je to hra na slepú babu,pretože celé môže byť o kombinácii dvoch alebo troch súčasne pôsobiacich problémov,a treba začať samotným začiatkom...nehladať čo je chybné,ale čo je garantovane dobré a chyba vyskočí autoomaticky,len vyžaduje pomerne veľa práce pretože môže vada vyskočiť hneď na začiatku ale aj na samom konci.Ak na začiatku,musíte stejne pokračovať pretože tam nemusí byť jedna,takže to aj tak prejdete komplet celé.Ale je to stokrát rýchlejšie ako to robiť takto,tri razy jednu vec a aj tak výsledok niet.Tu je jediný výsledok,že do takto domrvenej práce sa už nechytí ani ten čo tomu rozumie.Lebo to auto malo prísť vtedy,keď nabehol prvý problém,a nie vtedy keď väčšinu problémov získalo zásahmi ludí čo nemajú potuchy čo robia.
Jeden ide priamo na tandem,a druhý na vracačku paliva.Odmerajú sa tri základné stavy,na zapalovaní (spúšta sa cez základné nastavenie na 30 sec),vo volnobežnom behu,a pri zvýšených otáčkách.pokiaľ tieto základné stavy sedia,systém nemá vonkajší problém a môžte sa sústrediť na ostatné veci.Ideálne je si v jednom úkone hneď nahodiť diagnostiku a nalogovať aj hodnoty vrátane štartu a podržať ho do nábehu nomálneho chodu,ak sa teda dá,ale opis je zmätočný tak neviem.Tiež chýba mraky základných údajov počnúc km po históriu chyby a celkovú servisú históriu motora.Bez toho je to hra na slepú babu,pretože celé môže byť o kombinácii dvoch alebo troch súčasne pôsobiacich problémov,a treba začať samotným začiatkom...nehladať čo je chybné,ale čo je garantovane dobré a chyba vyskočí autoomaticky,len vyžaduje pomerne veľa práce pretože môže vada vyskočiť hneď na začiatku ale aj na samom konci.Ak na začiatku,musíte stejne pokračovať pretože tam nemusí byť jedna,takže to aj tak prejdete komplet celé.Ale je to stokrát rýchlejšie ako to robiť takto,tri razy jednu vec a aj tak výsledok niet.Tu je jediný výsledok,že do takto domrvenej práce sa už nechytí ani ten čo tomu rozumie.Lebo to auto malo prísť vtedy,keď nabehol prvý problém,a nie vtedy keď väčšinu problémov získalo zásahmi ludí čo nemajú potuchy čo robia.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Martin vzduch v palive u PD vidieť v diagnostike,raz až si budeme volať hodíme reč,je to dlhšie.martin cichy napísal:Jednoduchsie ako lozit po gumickach - ciernu palivovu hadicku od filtra k cerpadlu vymen za priesvitnu. Hned uvidis, co sa deje. Ci tam ne nafta alebo vzduch.
Pokial to bude v poriadku, zmeraj kompresie valcov.
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 04.10.2010 18:15 Zdieľať na Facebook
Mal som upchate sitko v nadrzi.menilo sa vela veci lebo diagnostika neukazovala nic ani na volnobeh ani v zabere ked motor trhal.Uz som bol z toho na nervy tak mi sadliacky rozum povedal ze skusim pozret nadrz.Bordel ako svina..skoda ze som na to prisiel az po roku a sam bez diagnostiky...Tak isto jazdim na nakladnom aute iveco motor cursor 13 stratil asi o 20% vykon,vstrekovanie tiez PD.Behalo sa po servisoch kade tade vsetko sami inzinier a pan opravar.Po 2 tyzdoch servisovania vymenili palivovy filter a HURRRAA.
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
Čo znamena, ze system nema vonkajší problem? Resp, ake mozu byt vonkajšie problemy?mhlavaty napísal:Tak sa nazýva aj tá časť keď na dve klúčové miesta palivového systému nainštaluje meranie tlaku.
Jeden ide priamo na tandem,a druhý na vracačku paliva.Odmerajú sa tri základné stavy,na zapalovaní (spúšta sa cez základné nastavenie na 30 sec),vo volnobežnom behu,a pri zvýšených otáčkách.pokiaľ tieto základné stavy sedia,systém nemá vonkajší problém a môžte sa sústrediť na ostatné veci.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Zaujímal by ma zdroj takej informácie,to je úplný blud.Roky a roky tie motory robím,ešte som katastrofálnu káblovačku v PD nestretol.Celá je o pár drôtoch,a aj jediný ak má problém tak vypadne niektorý systém.Veď PD je tak smiešne jednoduchý celý pavúk kabeláže že ho z hlavy nakreslím celý aj z oscilografom v ktorom drôte čo tečie
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa0907249115 a 30 neregistrovaných