Audi A6 c5 2.5tdi 110kw - nepresna spotreba paliva
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
Audi A6 c5 2.5tdi 110kw - nepresna spotreba paliva
Zdravim citatelia.Mam sestku v quatre automat v motorizaci co som popisal v hore a swrie ma ze mi nesedi palubak s tankovanim.po natankovani do plba vynulujem pc a km a stale pc ukazuje podstatne viac.teraz naposledy mi to skkalo okolo 11 na pc a tankovanie som mal pod 7litrov.neviem co moze davat nepresne udaje rj aby davala milne hodnoty pre pc.robievali do 2litre vzdy viac na pc ako na tankovanie.je moznost nejakeho ladenia kalibaracia sparenia alebo nieco.co som pozeral akurat v meranych hodnotach vstrikovane mnozstvi paliva je od 3-do 8.ja mam 6,9-7,2to skace.vykon starty zatah vsetko ako ma byt spokojny.trysky skacu od +0,2 po-0,6.km tam je 340000 origo vacky ako nove.inak neviem.aj pri 100km rychlosti ked pozriem momentalnu je 8-10litrov ukaze.na tankovanie je to menej podstatne.co mam a8 s tym istym motorom bez quatra tak ta ukazuje na pc pri 100 km cca +- 6litrov.dakujem za kazdu rozymnu radu vopred
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Odpoveď (vyčerpávajúca) by bola dlhšia ako Dankova rigorózka. Velmi a ukrutne zjednodušene ... je to vec výpočtu a vstupných veličín.Potiaľ by to bolo smiešne jednoduché lenže skutočnosť je zložitejšia.Len pre pochopenie...o množstve paliva ktoré nastrekne jeden vstrek rozhoduje viac vecí než sa zdá.každý by povedal že veď 6,9 mg/str a je vybavené,sused má viac.Ibaže...množstvo závisí od tlaku paliva v systéme,pretože pod väčším tlakom paliva stihne pretiecť viac.Aby to bolo zložitejšie,čas sa dá naťahovať,vstrek môže mať viac fáz.V danom prípade je dvojtlaký a dvojfázový
Kvalita a efektivita alebo vyťaženie z paliva sa bude meniť napr zanesením ultra malinkých otvorčekov.Čo ešte zhorší vyťaženosť a potrebu zmeniť dávkovanie je ubúdanie funkčností iných vecí motora ktoré majú vplyv na naplnenie motora vzduchom a palivom,celý komplex vecí.Malá zmena základného predvstreku a všetko je inak,zmena systémového tlaku a je všetko inak vrátane funkčnosti presuvníka ktorý závisí od vnútorného tlaku v čarpadle,ale je ešte el.riadený.To že niekde je nejaká hodnota,neznamená že je správna.
Sú jednoduchejšie motory kde sa to realizuje značne ľahšie,a tam sa dá jemným posunom hodnôt do plusu lebo mínusu prestavením základnej pozície dosiahnuť PC bude vykazovať raz 0,8 a o chvílu 0,2 lt paliva. Tu je jedna možná rada...niečomu ako okamžitá spotreba sa nevenovať vôbec nikdy a tomu zbytku čím menej tým lepšie,iba odpútava pozornosť a doslova škodí ešte aj motoru pretože prispieva k vrcholne neefektívnemu jazdeniu na spotrebu.
Kvalita a efektivita alebo vyťaženie z paliva sa bude meniť napr zanesením ultra malinkých otvorčekov.Čo ešte zhorší vyťaženosť a potrebu zmeniť dávkovanie je ubúdanie funkčností iných vecí motora ktoré majú vplyv na naplnenie motora vzduchom a palivom,celý komplex vecí.Malá zmena základného predvstreku a všetko je inak,zmena systémového tlaku a je všetko inak vrátane funkčnosti presuvníka ktorý závisí od vnútorného tlaku v čarpadle,ale je ešte el.riadený.To že niekde je nejaká hodnota,neznamená že je správna.
Sú jednoduchejšie motory kde sa to realizuje značne ľahšie,a tam sa dá jemným posunom hodnôt do plusu lebo mínusu prestavením základnej pozície dosiahnuť PC bude vykazovať raz 0,8 a o chvílu 0,2 lt paliva. Tu je jedna možná rada...niečomu ako okamžitá spotreba sa nevenovať vôbec nikdy a tomu zbytku čím menej tým lepšie,iba odpútava pozornosť a doslova škodí ešte aj motoru pretože prispieva k vrcholne neefektívnemu jazdeniu na spotrebu.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Tu je rec o okamzitej, ci priemernej spotrebe, nejak chaoticky je to popisane.
Priemerna spotreba, teda to co ukazuje palubak sa da z casti korigovat cez diagnostiku (ak sa nemylim, tak sa da nastavit +/- 15% od strednej hodnoty),takze relativne sa da prestavit 30% rozdiel.
Dalsia vec, snad tu zadavatel temy pise o spotrebe podla tankovania aspon niekolkych nadrzi… Nie o tankovani niekolkych litrov a z toho pocitat.
Priemerna spotreba, teda to co ukazuje palubak sa da z casti korigovat cez diagnostiku (ak sa nemylim, tak sa da nastavit +/- 15% od strednej hodnoty),takze relativne sa da prestavit 30% rozdiel.
Dalsia vec, snad tu zadavatel temy pise o spotrebe podla tankovania aspon niekolkych nadrzi… Nie o tankovani niekolkych litrov a z toho pocitat.
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 112
- Dátum registrácie: 20.10.2007 20:12 Zdieľať na Facebook
Nejake 2-3ked priemerku ukaze viac voci tankovaniu sa dost zle na to pozera.niektore audi pc nemaju tak neni ina moznost len skontrovat na plnej nadrzi.tiez sa mi to nepaci ze nieco prisposobovat k tomu aby som bol spokojny nejakymi spekupaciami ale ked to inak nejde aj toto je lepsie ako nic.spravim nadrz uvidim c to ukaze.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 14 neregistrovaných