Výber spoľahlivého auta na LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Za necelý mesiac dostane všetko potrebné ja som ho vlastne ešte nevidel,iba sme si písali o kúpe.Riešim teraz jeden abnormálne zanedbaný Passat z pol mega km,a je neuveriteľné že vôbec ide a používaný bol denne.Zlé je všetko čo môže byť zlé,čo ide zaslepiť to je vyradené,a vnútry motora je niečo ako tekuté sadze.Čo znamená že nejakú normu to nikdy nevidelo a lial sa tam vyjazdený olej z JRD.Spotreba nad 10 lt ! Motor ide von do stojana,tak som sám zvedavý na veci ako ovalita kľuky a valcov,stavy vecí ktoré majú dané parametre.Niečo tak zhumplované tu snáď ešte ani nebolo.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
chce sporak, dostane radu ze kup si kachle, ne ze by to nemalo logiku v tejto prevadzke, tiez si myslim ze si ide dat vlastny gol, ale skusme sa venovat co si vybral, 1,6 mpi, dlhe prevody - dialnicna rychlost cirkular, zrut oleja, to ma daleko k mojej predstave bezproblemovosti, 2,0 od fordu, tam treba hladat fabricky flexifuel motor, inac si to s plynom rozumet nebude
az chces info z prvej ruky, obrat sa na montaznikov, nikto nema lepsiu vzorku, dalej mas prins black list, tam su vymenovane problemove stroje presne menovite, skoda ze to aj iny vyrobcovia nedavaju von takto
az chces info z prvej ruky, obrat sa na montaznikov, nikto nema lepsiu vzorku, dalej mas prins black list, tam su vymenovane problemove stroje presne menovite, skoda ze to aj iny vyrobcovia nedavaju von takto
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Nie,nik mu kachle netlačí,len si pozri všetko od začiatku ako sme sa ku kachliam dostali.Ale vieš že je to ako z jedlom,najlepšia cestovina je klobása.Má to byť auto na dialnicu ? tak iba zlomyselník mu môže poradiť kombi pohon s plynom.Ak to má byť tlačenie km v záťaži a veľa,tak nepripadá do úvahy iné riešenie kde si pokojne sadneš pred cestou do auta a nezdá sa ti o čertoch.Neviem väčší luxus pri vysokom nájazde ako auto kde si presne naplánuješ údržbu čo kedy urobíš,tj ty si to zvolíš,a potom tlačíš a tlačíš km z pokojom že vždy dôjdeš.To presne tá kachlová Octávka splní vrchovate.Potom sa dá už iba baviť o lepšom pohodlí alebo vyžších výbavách,ale ak je priorita úsporný spoľahlivý hltač km...aj tak tam skončíš presne u toho.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
Zaujimavé by bolo porovnať pomer počtu vyrobených motorov flexi-fuel ku ostatnym motorom, tipujem ,že tak 1 až 2 % ...bajo777 napísal:2,0 od fordu, tam treba hladat fabricky flexifuel motor, inac si to s plynom rozumet nebude
az chces info z prvej ruky, obrat sa na montaznikov, nikto nema lepsiu vzorku, dalej mas prins black list, tam su vymenovane problemove stroje presne menovite, skoda ze to aj iny vyrobcovia nedavaju von takto
Čo je nelogicke v dnešnej dobe tlačenia na ekologické sposoby pohonu..pričom LPG ,poťažmo CNG je rozhodne ekologická alternatíva
Ďalej ku tomu black listu ,
rozhodne je namieste informovať o motoroch ,ktorým prevadzka na LPG vyrazne neprospieva, lebo po niekolko desaťtisic km prevadzky na LPG, by mali skončiť s podpálenými ventilmi..
MALI BY, no ked si to majiteľ ustriehne tak sa tak nestane
Ja tiež jazdim neodporučaný motor na LPG a zakratko dosiahne ten motor 200 000 km prevadzky na LPG
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 02.03.2009 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 02.03.2009 20:23 Zdieľať na Facebook
Zatiaľ na mňa celkom dobre pôsobí Mazda 6 2.0 104kw, našiel som kus ktorý má v sebe už 8 rokov plyn, takže asi žiadna sláva to nebude(hlavne čo sa týka ventilov), no druhý motor stojí 300E (čo je tak napríklad cena dieslovej dvojhmoty) takže asi pôjdem touto cestou.
Octavie sú fajn a ak mi príde pod ruky kus z ktorého nebude kričať "som ztočená" tak ju aj kúpim. Však sa dá vždycky predať...
Ak máte vlastné skúsenosti z touto Mazdou, prosím zazdieľajte
Octavie sú fajn a ak mi príde pod ruky kus z ktorého nebude kričať "som ztočená" tak ju aj kúpim. Však sa dá vždycky predať...
Ak máte vlastné skúsenosti z touto Mazdou, prosím zazdieľajte
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Skúsenosť nejaká by sa našla...technika bez problémov,devalvuje ich korozia.Tuno susedovi som "vyrábal" zo sklenovláknového tmelu prechody prahu vzadu do blatníkového oblúka.Celé to tam vlastne už nebolo,takže sa vypenilo,orezalo,zatmelilo vybrúsilo,a malo to byť ...iba na túto dovolenku do I nech to nerobí hanbu.Teraz ide tretí rok,stále to neodpadlo a auto denne vidím v prevádzke.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
gnagy napísal:Auto má 218tisíc, inak ja mám najazdené asi 600 tisíc
Pán Hlavatý potom nás informujte o tom Passate. To si rád prečítam
Zatiaľ bieda...musím začať kúpou bloku a nedarí sa...už dve objednávky zrušili predávajúci (zrejme predané) a začínam mať zlé tušenie že získať kvalitný blok Tdi od 100% predajcu nebude také ľahké.Takže budem silne pracovať na nejakých plus"zásobách" navyše pretože čas týchto skvelých mašín ešte len príde.Dnes som bol v autorizáku pre ihličkové ložiská do audinky a okamžite sa mi to hlave zrovnalo...bude ešte plaču.Čakal somna pokladňu,tak som si tie vývesky študoval a už sa vôbec nečudujem že ľudí vedia úplne zblbnúť.
-
- Príspevky: 87
- Dátum registrácie: 16.07.2008 15:35 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Samotný motor 1,8 T je určite jeden s tých dobrých.Ale je 20 ventil,čo znamená 5 ventilov na valec,čiže sa hladalo riešenie na maximálnu plochu (priechod) pre prúdenie vzduchu a teda plocha prichádzajúca do kontaktu z priamym plameňom je maximálna,aká sa dá dosiahnuť.V pohone na benzín je to riešenie ktoré splnilo zámer.V pohone na plyn to ale znamená práve nevýhodný pomer plôch pre odvod vyžšej teploty spalovania plynu.Ako sa s tým vysporiadajú maličké ventily ktorých je tam neuveritelných 5 ks teda tvoria velkú plochu,sviečka tiež svoje zoberie a priamo vodou omývaná a chladená plocha tam takmer nie je.Pretože každý kanál má svoju hrúbku kanála,natesno je druhý a ďalší,sviečka tiež musí mať masu v kupole hlavy,takže dotyk vody sa vzďaluje od steny spalovacieho priestoru....to aj pri určite kvalitnom materiály bude vždy vystavené mimoriadnej záťaži.Motor je po stránke opráv,diagnostiky a zložitosti menežmentu niečo s čím sa dnes dielne vonkoncom nevedia vysporiadať a ani ich do opravy neprijímajú,resp. možno nejaké ucho ktoré o ničom nevie. Pri takej výbave je zaduplovanie komplikovanosti plus ďalším palivom...doslova hazard,hlavne pri novo kúpenej jazdenke z viac menej vždy neistou históriou.Ja to mám za istú cestu k problémom a nie k úspore.Ak si táto motorizácia postaví hlavu a je iba benzínová žiaden plyn,už to zvyčajne končí na vrakovisku po mesiacoch trápenia a vrážania peňazí do pokusov o opravu na vlastnú päsť,dielne do toho už dnes nejdú.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Dep, Google [Bot] a 65 neregistrovaných