VCDS diagnostika TDI motorov, logovanie v záťaži - návod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 09.04.2008 19:21 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Tam iba chýba ten plný plyn,pretože ako náhle sa ním pohne a trocha pustí,začne regulačná slučka a zoberie práve špičkové hodnoty.To že sa žiada úplne max a požiadavka je nemenná,tak je logovanie jeden súvislý proces kedy je vidieť že niečo z hodnôt vybočí mimo,podlezie alebo prekročí to čo sa žiada.Ten úsek medzi 1500 a 2000 je úplne zásadne dôležitý,ďalej sa už sleduje či neprišlo k preregulácii tlaku a a odsleduje prechod do režimu keď už je všetkého dosť..tj ide v plnom kotli a postupne sa upokojuje a ustaluje.
Logovanie má preto prísne požiadavky aby bol vyhodnotiteľný aj dosiahnutý čas kedže je tam časové vzorkovanie.Čipované mašiny majú posunuté hodnoty a nikdy nie je známy presný rozsah úpravy,pretože nie je čip ako čip a nie je ani jasný zámer čipu čo bolo prioritné.Takže je nutné vyťažiť maximum z každej možnej informácie
Logovanie má preto prísne požiadavky aby bol vyhodnotiteľný aj dosiahnutý čas kedže je tam časové vzorkovanie.Čipované mašiny majú posunuté hodnoty a nikdy nie je známy presný rozsah úpravy,pretože nie je čip ako čip a nie je ani jasný zámer čipu čo bolo prioritné.Takže je nutné vyťažiť maximum z každej možnej informácie
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 09.04.2008 19:21 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 30.06.2015 06:46 Zdieľať na Facebook
1.9TDI 85kW AUY - stav regulacie
Zdravim Vas,
chcem Vas poprosit o komentar k logu 1.9TDI 85kW 4MOT
nepada do nudzoveho rezimu.
https://ulozto.sk/!mP2VOFa1MeNX/log-01-001-010-011-csv
dakujem
Michal
chcem Vas poprosit o komentar k logu 1.9TDI 85kW 4MOT
nepada do nudzoveho rezimu.
https://ulozto.sk/!mP2VOFa1MeNX/log-01-001-010-011-csv
dakujem
Michal
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 30.06.2015 06:46 Zdieľať na Facebook
Prvy zub mierne stupanie, druhe rovina, prevodovy stupen 4, vietor rano nefukal. Pocet osob 1.
Auto ma na tacho cez 260 000km, 2001, dovoz z Rakuska (210 000km)
Po dovoze mi obcas hodilo koli prekroceniu max plniaceho tlaku do nudzaku, ale po par jazdach po dialnici, odvtedy to prestalo. Chcel som urobit repas turba (koli tomu nudzaku) ale neriesil som to. (pristup SAG 4 motion k turbu je zufaly).
Neviem ci je tam orig palivova mapa - neviem celu historiu posledny zaznam v servisnej bol 165 000 ale v roku 2011.
Chcel by som vediet ci ten nastup tlaku (posunutie oproti pozadovanemu pri zoslapnuti a nasledne preregulovanie avsak v medziach je v poriadku alebo je to sposobene zatuhnutim resp mozno mensim podtlakom )
dakujem
Michal
Auto ma na tacho cez 260 000km, 2001, dovoz z Rakuska (210 000km)
Po dovoze mi obcas hodilo koli prekroceniu max plniaceho tlaku do nudzaku, ale po par jazdach po dialnici, odvtedy to prestalo. Chcel som urobit repas turba (koli tomu nudzaku) ale neriesil som to. (pristup SAG 4 motion k turbu je zufaly).
Neviem ci je tam orig palivova mapa - neviem celu historiu posledny zaznam v servisnej bol 165 000 ale v roku 2011.
Chcel by som vediet ci ten nastup tlaku (posunutie oproti pozadovanemu pri zoslapnuti a nasledne preregulovanie avsak v medziach je v poriadku alebo je to sposobene zatuhnutim resp mozno mensim podtlakom )
dakujem
Michal
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hodnoty nie sú zlé,a upravené to nebude.Len trocha spomalené ale možno tam nejaký podiel na celom bude mať horšie plnenie cez zapratané sanie.Ak čistené nebolo,bude to zúžené.Niečo podielu môžu mať mäknúce hydroštely,pri tých km budú na výmenu,a je pravdepodobné že spolu z vačkou.Ten motor by potreboval vyčistenie teraz,kým to nie je problém,ak sa robí čistenie sania dá sa preč plech pod stieračmi,tak ani SAG nie je katastrofa,trochu nadávania pre ten náhon,ten to rozhodne značne komplikuje.Ale..raz to treba,bude sa čakať bude to drahšie.
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
Nazdar som tu znovu. Apkove auto Seat Alhambra 2010 1,9 TDI 85 KW BVK 4x4 (kratka prevodovka) chipovane je stav cca 380 tisic
start na 5 kvalt dve osoby prudsi kopec dialnica
S motorom nebol nikdy problem ale dva dni dozadu padlo auto do nudzaku iba raz ziadna zaznamena chyba zaujimave
https://uloz.to/!83tz6tEdltye/log2-csv
start na 5 kvalt dve osoby prudsi kopec dialnica
S motorom nebol nikdy problem ale dva dni dozadu padlo auto do nudzaku iba raz ziadna zaznamena chyba zaujimave
https://uloz.to/!83tz6tEdltye/log2-csv
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 37
- Dátum registrácie: 13.08.2007 20:49
- Bydlisko: Levice Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 03.02.2019 19:04 Zdieľať na Facebook
posúdenie LOGu
https://uloz.to/!6kCo384vt3x7/log-01-001-010-011-csv
Zdravím prosím ak by bol niekto ochotný o vyhodnotenie môjho Logu.ide o typ motora PassatCC 103 kw, kod CBAB , 192 000 km okolnosti logovania, dlhá rovinka okolie Humenného,obsadenie osobami: 2 osoby , použil sa 4 prevod.stupeň , bezvetrie. udalosti pred logovaním: motor padal do nudzového režimu,výpis s pamete zavad : P2563-snímač polohy ovladače plníciho tlaku-sporadická ,P0299-regulačního rozsahu nedosaženo-sporadická. pri hladaní zavady najdená zmáčknutá hadička od N75 ku podtlakovej regulácií turba.po vymene ide dobre.log je spravený po odstránení pravdepodobnej závady.dakujem Peter.
Zdravím prosím ak by bol niekto ochotný o vyhodnotenie môjho Logu.ide o typ motora PassatCC 103 kw, kod CBAB , 192 000 km okolnosti logovania, dlhá rovinka okolie Humenného,obsadenie osobami: 2 osoby , použil sa 4 prevod.stupeň , bezvetrie. udalosti pred logovaním: motor padal do nudzového režimu,výpis s pamete zavad : P2563-snímač polohy ovladače plníciho tlaku-sporadická ,P0299-regulačního rozsahu nedosaženo-sporadická. pri hladaní zavady najdená zmáčknutá hadička od N75 ku podtlakovej regulácií turba.po vymene ide dobre.log je spravený po odstránení pravdepodobnej závady.dakujem Peter.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 03.02.2019 19:04 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných