Bmw 750li r.v. 2009 motor

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

damato
Príspevky: 19
Dátum registrácie: 04.08.2007 15:47
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa damato »

mhlavaty napísal: Dnes je ten motor považovaný za najlepší najspolahlivejší dieslový "držiak" a začína byť problémom ho získať.
2.5tdi urcite nie je povazovany za drziak. Neviem ako hlboko sme uz klesli ked povazujeme za drziaky motory, ktore potrebuju pocas svojho zivota 1 az 2 vymenu cerpadla, vaciek.. Povedal by som to tak, ze postupom casu sa ukazalo, ze aj napriek tomu ze ten motor je spolahlivostna katastrofa , tak po nom prisli este servisne horsie katastrofy. 3.0tdi - problemy so vstrekmi, rozvodmi pri ktorych musi ist motor von, problemy so stlpikom riadenia, DPF, egr.. Takze ano popri tomto je 2.5tdi este stale etalon spolahlivosti, ale pre mna osobne je spolahlivy motor taky, ktory dokaze do 500 000km jazdit len s vymenou oleja. A bolo takych motorov vela. Stare 4 valce od VW (1.8-2.0 8v), od opla c20ne, V6 benziny, prve 1.9 tdi, prve diesle od Mercedesu..

Oproti 2.5tdi by som radsej volil 1.8T z poslednych rokov vyroby, ktory je na tom technicky a spolahlivostne este stale velmi dobre. 2.5tdi tiez nie je zla volba, ale jedine pre mechanika, ktory si to vie porobit sam.. Pre bezneho smrtelnika je to stale nie moc vhodne auto, pretoze vyzaduje znacne financie na je ho udrzanie pri zivote.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24978
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dobré ráno...kde si čítal že 2,5Tdi je držiak ?
Osviežim ti pamäť.... kto si pamätá na jednu moju tému - Ako servisovať motor Tdi PD ..tam sa možno rozpomenie na úvod.Motor je považovaný za nepodarok a rád by som názor naň zmenil. Dnes je ten motor považovaný za najlepší najspolahlivejší dieslový "držiak" a začína byť problémom ho získať.

Ale....išlo by diskutovať aj o tej 2,5 Tdi a skúsme to na číslach.Ten stroj jazdí ozaj dobre a jeho čas potreby servisu príde kdesi medzi 250- 300 tis km.Kedže som ich čosi porobil tak v číslach sa to pohybuje aj z výmenami všetkých vačiek cca 2000 e.- nakomplet. Určite to číslo bude neprijatelné pre kadekoho,kým neuvážime,že motor má vstupenku na ďalších min 250 tis km. Veľa či málo ? Pre kvantum ľudí je to 10 rokov spokojného jazdenia. Lacnejšie pochodím a podleziem 2000 e.- nákupom iného auta na daných 10 rokov ?
Možno každý má iný papier aj ceruzku,ba dokonca inak spočítava,ale rozdiel medzi tým,že auto vlastní mechanik a človek čo si všetko musí zaplatiť,je v danom prípade cca 700-800 e.-.Ak ovšem započítame,že kým si mechanik opravuje sebe nezarába,je rozdiel možno nulový.
No ak si niekto problémy poistil z automatom,tak musí použiť kooficient x 2,to vedel dopredu ak predpokladám aspoň stopové prvky rozumu.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: borissupik, fufino, Google [Bot] a 33 neregistrovaných