Čistenie common rail vstrekovačov ultrazvukom

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

janes8888
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 07.11.2011 18:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janes8888 »

No cavte ja by som potreboval par kontaktov co cistia s ultrazvukom z okresu NZ !!! dik!! keby niekto vedel poradit tak poprosim na tuto adresu napisad harisj@gmail.com este raz dakujem :2f93:
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

mhlavaty napísal:Aj na ladvinový kameň sa dajú použiť v niektorom prípade hašlerky,ale v 99% ho vyoperujú.Vždy je viac možností a každý sa musí rozhodnúť či pôjde priamo a rovno k jadru problému a bez pardonu ho vyrieši hneď a zaraz,alebo najskôr odlaboruje také a onaké veci a počká či to bude mať úspech.Lebo ak nebude,čo je absolutná väčšina,tak to aj tak bude treba urobiť raz a poriadne.Málokedy vedú skratky inam než ...nikam.Je skôr ľudskou vlastnosťou robiť rozumné veci iba ako poslednú možnosť ak už všetky hlúposti vyškúšali.
Inokedy s tebou suhlasim, ale teraz nemozem. Hore som pisal o svojej skusenosti s HDI Xantiou.

Tak teraza pridam este dve cerstve, s dvoma Volvami. V50, kupena v lete 125.000 km, motor 2.0, cize Peugeot. Zasvinene trysky, hoci sa to spravalo ina k ako u Xantie. Na Xantii islo za studena na tri valce, potom v pohode, tu za studena akurat problem s tym, ze v zabere zvuk ako Multikara, ale na volnobeh (nezavisle na tepote motora) obcas kopnutie, vynechanie valca, hoci nepravidelne, povedzne v priemere raz za 5 sekund.

Cistiaca sada Liqui Moly, v BA v Lamaci ju predavaju v akcii vo dvojici, jedno je vyslovene cistic, druhe take vseobecne aditivum, dava sa to cela flasa na jednu nadrz. Po vyjazdeni prvej flase odstranene na 80 - 90%, po odjazdeni polovice nadrze druhej flase vyriesene na 100% motor v podstate nepocut, ani na volnobeh, ani v beznom rezime, v zabere krasny zvuk. Pred tym trocha dylmilo, teraz nie.

V70, tiez kupena v lete, 145.000 km, motor D5. Tiez zasvinene trysky, hoci na tomto motore sa to prejavovalo zas inym sposobom, ako na tych dvoch predchadzajucich. Za studena po nastartovani nepravidelny chod, ale tak zvlasne "makko nepravidelny". Teda nijake trhanie alebo kopanie, ale otacky jednoducho oscilovali hore dole, v pomerne rychlych intervaloch, asi tak 2 alebo 3 x za sekundu stupli a klesli.

To iste Liqui Moly, stihol som odjazdit zatial iba 3/4 nadrze prvej flasky, no problem vyrieseny. Krasne bolo vidno, ako sa po kazdom dalsom studenom starte chod pomalicky skludnuje. Jazdil som trasy priemerne asi 50 - 70 km denne, takze mi trvalo asi mesiac, kym som tych 3/4 nadrze vyjazdil (jazdim aj inym autom), za ten cas som teda minimalne 10 x na studeno startoval, a kazdy start lepsi a lepsi, teraz, ked natocim studeny, tak ide ako teply iba s tym rozdielom, ze ma mierne vyssie otacky, co predpokladam zamerne reguluje ECU.

Teda mam skusenosti s troma autami, a vsetky tri hovoria, ze ak je problem iba v spinavych tryskach, je zbytocne s tym niekam chodit. Kupit - naliat je 5 minut casu, naklady 5 - 10 EUR.
pn437ab
Príspevky: 1138
Dátum registrácie: 14.12.2006 20:30
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pn437ab »

žeby vstrekovače??? mám tento problem Po príjazde zo zahraničia auto v nudzovom režime, po načítaní na diagnostyke mi bolo povedané treba vymenit MAP senzor, vymenení,kontrolka nesvieti chyba vymazaná ale auto aj tak nejde ako má. Mal som čas tak som zmeral tlak turba. Terza to dôležité idem do kopca, rozbehnem sa na 1 stupni do cca 2000otáčok tlak turba 0,4 atm , preradím na 2 st.-tlak turba bez odozvy 0.atm. auto sa ale aj tak rozbieha ale slabšie pri 2000ot. preradím na 3st.- auto sa začne rozbiehat tlak turba 1,1 atm. pri 2400ot. preradím na 4 st. a tlak turba iba 0,2 atm. slabí výkon pomalí rozbeh až po cca 20 sek. pomali zažne stúpat na max0,4 atm. toto všetko pri uplne jemnom pridávaní plynu ale ak počas rozbiehania na akomkolvek stupni na plno zošilapnem plyn. pedál - simulácia obiehania iného vozidla, tak tlak turba ihned padne na 0atm a auto práveže začne slabo spomalovat, po ubratí a následnom plynulom pridaní plynu sa auto začne rozbiehat a tlak turba je 0,3atm na akomkolvek stupni a stúpne až po dlhodobej jazde na danom stupni na max 0,6 atm. Všetko toto som meral do kopca a na rovine sú tieto udaje skoro podobné ale zo slabšími tlakmi asi tak o 0,1 atm. merák bol klasický mechanický ale určite presný . a ešte jedno zistenie a to že motor máličko viac klepká pri akcelerácii ako doteraz, lepšie povedané predtým vôbec neklepal. teraz má zvuk ako najlepšie zabehnuté TDI, čo sa mi vôbec nepáči, poradte kde by mohla byt chyba. dakujem vopred za rady.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

akoze sorry ale to uz aj volva maju problemy po 120.000km ???!?!??!?!?!?!?


hnus.

Ale vlastne co sa cudujem ked VW zacina potichucku pripisovat cistenie v ultrazvuku kazdych 30.000km [!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!] pre 2.0tdi...




A daj prosim presny nazov toho Likvui Moli cistica, nech aj ostatni nestastnici mozu pouzit.
milujem elektricke auta, vsetky doradu. https://www.youtube.com/watch?v=JWX0A6nx2cM
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Ake problemy prosim ta????????????????????? Volvo nemoze za to, ze sa niekde osadza karbon z nafty, ktoru niekto roky tankoval niekde na JRD.

Ved to je ako keby si napisal, ze vymena ziarovky alebo stiaraca je problem.

Na autach sa bezne odjakziva robia ovela komplikovanejsie, pracnejsie a drahsie ukony, v ramci beznej udrzby. Ved uz aj vymenit vzduchovy filter (nehovoriac o pelovom) je viac roboty a penazi ako raz rocne prdnut do nardze obsah jednej flasticky za 7 EUR.

Ja som to na tej Xantii spravil tiez pri cca. 140.000, dodnes jazdi bez zasahu do vstrekovacov, za obcasneho pridania aditiva do nafty. Naftu som tankoval zvacsa v tych najlacnejsich dvoroch a v Lidli...

To uz protimrazove upchavky som musel menit kvoli tomu, ze prehrdzaveli od chladiacej kvapaliny, taky je to stary srot, a vstreky stale povodne a vo vybornom stave.

Keby suta vyzadovali iba takuto starostlivost, a nic viac, tak by som sa potesil.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Miso ale ja vôbec neodporujem a neodsudzujem metódu,skúsime to najprv lacno z nádejou na úspech.Sú prípady kedy je to velmi rozumné,je to prípad od prípadu a stavu keď nastúpi "liečba"
Ligui kupujem aj vlastnému synovi a mnohým priatelom (je to predsa len -30%)
Keďže Ligui má celú plejádu prípravkov z prízvukom na niečo konkrétne,treba si preštudovať technické listy.Ale radím ich do kategórie prevencia.Každopádne som zástanca názoru,natankujem kdekolvek a čokolvek a veci si ošetrím tisice krát lepšie ako tankovaním ultra drahých palív.Lebo moja osobná štatistika je,ešte nikdy (ešte raz nikdy !) som nemal problém z tankovania.to za 40 rokov,a cca milion km.Kto chce sa poučí,kto nie,robí si po svojom.Pardon,jeden som mal,natankoval som do diesla benzín v Kolárove.Ešte že Rákoczi bol blízko aj z el čerpadielkom.Mal rok v čom umývať súčiastky.
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 14.01.2012 13:31, upravené celkom 1 krát.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

pn437ab napísal: toto všetko pri uplne jemnom pridávaní plynu ale ak počas rozbiehania na akomkolvek stupni na plno zošilapnem plyn. pedál - simulácia obiehania iného vozidla, tak tlak turba ihned padne na 0atm
Toto nie su trysky. Na 99,9% je to zle nastavnie tiahla obtokoveho ventilu turba. Nastavis aj sam za 5 min (ale nie pri horucom vyfuku) ak vies ako.
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

mp3turbo napísal:A daj prosim presny nazov toho Likvui Moli cistica, nech aj ostatni nestastnici mozu pouzit.
Uz som to tu pisal, je to uplne jedno Xantiu som napriklad vylecil Texaco cisticom, ktory sa teraz vola Delphi. Rovnako cisti aj Castroll TDA a vraj aj VIF.

Jediny problem - niektori vyrobcovia udavaju riedenie v ramci prevencie (zvycajne 1 : 500 az 1 : 1000), ini odporucaju vliat celu pixlu do nadrze. samozrejme - zakaznik takyto produkt zvycajne polozi naspat do regalu, pretoze v hlave kalkulacka - 7 EUR na 1000 l nafty alebo 7 EUR na 70 l nafty - vysledok, kupim za 7 EUR na 1000 l.

Lenze vo vnutri je to stale ten isty sajrajt (zretelne identifikovately cuchom), ibaze tie vysoke riedena su na prevenciu, nie na cistenie. Cize je jedno, aky cistic, zaklad je (minimalne) jedna pixla na nadrz ak chcem riesit problem. Predavkovanie nehrozi, da sa jazdit aj na 1: 1.

Tento prispevok som napisal aj preto, aby ma tu niekto neupodozrieval z toho, ze som dealer. Odskusane mam Delphi, Liqui Moly a v ramci prevencie aj VIF a Castrol. Inak vrelo odporucam aplikaciu pred EK. Budu sa cudovat, ze z motora pojde cisty vzduch.
sktaxi
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sktaxi »

Stav vstrekovačov sa dá skontrolovať aj cez PC, však? Zaujímalo by ma teda, či niekto sledoval stav pred čistením(aplikáciou VIFu, Liqui a pod) a po čistení. No a nemám namysli priame čistenie pri TDI (PD)
Myslím pri takýchto konkrétnych prejavoch: vynechávanie, skrátka situácie opisované vyššie a ko napr. u misoV50
VW Passat chrochtavých 66kW > 85kW
Opel Vectra 1,8 16V OPC line- ex
HACCP
misoV50
Príspevky: 742
Dátum registrácie: 11.07.2011 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa misoV50 »

Myslis korekcie? Samozrejme, ze sledoval, su to ho plne fora, treba vyguglit prislusne debaty.

Ja si diagnostiku vstrekov mozem usetrit, vzdy som si vystacil s muzikantskym sluchom.
sktaxi
Príspevky: 78
Dátum registrácie: 05.03.2009 16:27
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sktaxi »

No mám na mysli výstup z diagnostiky pred čistením a po, hodnoty na vstrekovačoch.
VW Passat chrochtavých 66kW > 85kW
Opel Vectra 1,8 16V OPC line- ex
HACCP
22drak22
Príspevky: 10
Dátum registrácie: 02.01.2009 16:10
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

K cisteniu ultrazvukom

Príspevok od používateľa 22drak22 »

Ak by trebalo mám originál benzínovú stolicu, ale mám aj ultrazvuk, čistím aj dieslové vstreky, egr, sania, škrtiace klapky, atď. viac info

Reklama sem nepatri!!!!Vymazal avelmak
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

22drak22 Robíš si firemnú reklamu čo tu prípustné nie je,čiže odkaz www samotný daj preč a nahraď odkazom na ss kontakt,tam kto chce sa na teba nakontaktuje a dohodne.Večer to dávam preč ak to nezmeníš sám.
Stránku som si pozrel,a rovno musím napísať že ...neobsahuje základné a nutné informácie,nechcem to rozoberať dopodrobna,spomeniem že napr u čistenia DPF chýba základná informácia o metóde,o spôsobe a rozsahu,či z montážov a diagnostikou systému alebo iba,či z overovaním účinnosti katalizátoru a kontrolou tlaku a váhy pred a po....to je celé zle,a cena je na zváženie.Kvalitná práca z maximom kontrolných úkonov sa pohybuje v okolí dvojnásobku ceny,a určite nie náhodou.Pretože zákazník pošle a príde mu - mačka vo vreci.A tu je veľmi dôležité aby bola dľa možností tá mačka maličká,tj aby bolo maximum urobených úkonov kontroly ktoré dávajú predpoklad že po montáži nepríde sklamanie.Pretože každý zákazník si v jednej veci musí urobiť jasno...absolutne to garantovať nejde,na úspechu celého sa podiela ešte kopec ďalších vecí okrem čistenia ktoré hravo spôsobia,že ani správne a kvalitne vyčistenie nepovedú k bezproblémovej prevádzke.navyše to všetko nevybuchuje okamžite po montáži,ale až po pár sto km a niekoľkých prirodzených regeneráciách sa ukáže aký je samostatný život a funkcionalita systému.Chvíľu to ide vždy,aj s vadným...a to treba vedieť,že v čase platenia ešte nie je garancia komplexnej funkčnosti,je iba predpoklad.Stačí jedna pokračujúca chyba v menežmente motora a už je istý návrat auta po pár sto km.Majiteľ auta by sa pravdu mal dozvedieť vždy,aj vtedy ak sa nepýta,a on sa málokto pýta,pretože to jednoducho nepozná.
Z môjho pohladu,jediná čistá forma riešenia DPF je - komplexná práca,demontáž čistenie montáž kontrola,nastavenie a všetky protokoly diagnostiky až po správny readiness kód. Ale ešte aj takto je to ... iba predpoklad dobre opraveného ,tak snáď to aspoň rozumný pochopia,na čom sa dnes nabaľujú špekulanti pri ponuke dielčích riešení.Pretože systém dovoľuje (už som mal česť sa s tým stretnúť) podvádzať,majiteľa si dielňa "predpripraví" malým ťažko odhaliteľným podfukom a vie že k problému to povedie pozvolna v režime 500-1000 km,v motore bude pribúdať olej,majiteľ príde pretože to dlho z nervami nevydrží,ponuka ktorú mu dali na montáž nového sa stane aktuálna,len ho nechajú nech sa uvarí sám.Preto upozorňujem na praktiky akými dnes veci fungujú v obrovskom rozsahu a väčšinou tam,kde chýbajú komplexné informácie.
Už iba doplním...každá dielňa ktorá sa palivovými systémami zaoberá...ultrazvuk má,ideálne dvojfrekvenčný.Ak nemá,nech sa zaoberá inými prácami.Pretože po čistení vstrekovača by do niekolko hodín mal byť vstrekovač sprevádzkovaný,čiže posielanie hore dole kuriérom šťastné riešenie nebude...ale tu nech si už každý robí ako myslí
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ale tou cenou sa riadia veľmi svojsky.Kým svoju prácu by hodnotili maximálne,iných prácu chcú platiť minimálne.Ale platí to skrze spústu vecí...za minimum kúpiť,za maximum predať,práca iných musí byť superkvalitná,vlastná môže byť fullmizerná...atd

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 30 neregistrovaných