Peugeot 607 - porucha systemu redukovania skodlivych emisii

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

sjaro napísal:Skontroluj si snimač tlaku v sacom potrubí.
Ten snimac ktory pises je snimac tlaku turba ze?Cize je umiestneny na sani na useku medzi turbom a hlavou valcov.Skontrolovat myslis tak ako pisal mhlavaty nie? Cez diagnostiku pri vypnutom motore musi ukazovat rovnaky tlak s atmosferickym tlakom.
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Podla vsetkeho sa kumne kamarat znova dostane v nedelu tak to napichneme a budeme laborovat.Ci sa nam podari odstranit zavadu alebo ci sa odstrani v servise potom sem napisem vysledok ze keby sa u niekoho objavila tato hlaska aby mal pomoc kadial sa uberat. Zatial dakujem za rady.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Lubos Zimovcak ty casto chvalis tie zabo mrtky hoci su to take mrdky ako nemecke lol .Otazka. To je ten biturbo motor co ma dvojite rozvody vpredu aj vzadu ako na range roveri 2,7tdi nech som v obraze ?
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Ano je to ten motor ktory sa montoval aj do roverov.Ma to 2x rozvody.Na jednej strane rozvod pre vacky a na druhej strane pohana vysokotlake cerpadlo.Spotrebu ten motor ma podla mna velmi dobru.S tak velkym a tazkym autom ako je 607cka som sa pohyboval medzi 6-6,5litra.Kamarat na X5 ke sa nedokazal dostat pod 9litrov ani s lahkou nohou.
dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Ono x5 je taky mensi tank s vacsou hmotnostou ako ta vacsia pezotka+ s vacsim odporom vzduchu a s vacsim motorom,ze spotreba je logicky vacsia . Ale zase pamatam ked som videl kasnu na range roveri hore na zdvihaku-rozumej odpojenu od ramu aby sa dalo dostat ku zadnemu rozvodu ked trebalo robit mensiu Go tak to mi vtedy utkvelo v pamati,ze to je k.u.r.e.v.s.k.y pristup k agregatu lol To sa furt nevidi lol
Viki39004
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 22.03.2007 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Viki39004 »

No ja mám to auto dva roky (Peugeot 607 r.v 10/2010 2.7hdi 158tis km ) a bez problémov. Akurát zháňam nejakého šikovného mechanika na rozvody.Okolie NZ NR .
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Viki39004 Tisko zavidim.Ak by to moje nebolo poruchove tiez ho nepredam lebo take vozenie som nikdy predtym nemal a mozno uz ani nebudem mat.Pri tych rozvodoch rataj ze material bude +- 300eur+vymena.A nezabudni pravidelne menit olej v prevodovke ale to daj niekomu kto sa tomu fakt rozumie lebo vymena ma svoj specificky postup.
Viki39004
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 22.03.2007 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Viki39004 »

Matroš výjde do 200eur . Už len niekto kto tomu rozumie.
autolaik
Príspevky: 4910
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

pajtyi kamarat dufam tuto temu necita... :) , ci vedel do coho ide?
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

autolaik ano vedel do coho ide.On si ztoho ani tazku hlavu nerobi.Potreboval narychlo do firmy reprezentativne pohodlne auto.On presne vedel co vsetko som ja za ten 1,5roka odkedy bolo umna to auto poopravoval v hodnote cca 3tis.eur.Ja som velky pedant na auta a niesom kludny pokial nieje na aute vsetko v 100percentnom stave.Preto radsej zobral toto auto odomna a nie cudzie kde bohvie co vsetko by bolo zatajene a nutne opravovat.
Viki39004
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 22.03.2007 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Viki39004 »

Niekto pozná nejakého šikovného mechanika čo by mi na tom vymenil rozvody? Okolie NZ NR dik.
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Viki39004 napisal som ti SS spravu
pajtyi
Príspevky: 416
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Viki39004 napísal:Matroš výjde do 200eur . Už len niekto kto tomu rozumie.
Matros moze vyjst do 200eur ked si to vyhladas na nete v eshopoch ale ked prides k takemu ktory ti vie vymenit tie rozvody tak unho uz matros nebude za 200.Konkretne ja som pochodil tak ze u koho som sa objednal na vymenu rozvodov tak nakupil tie rozvody cena 270eur a potom pol roka som cakal na vymenu lebo vkuse ho bolela ruka.Tak potom ma presla trpezlivost tak som odneho zobral ten matros lebo uz pol roka som ho mal unho vyplatene a stalo mu to na regali.Presiel som k druhemu a unho vysvitlo ze ten prvy ani nekupil vsetky kladky take ako tam maju ist tak trebalo dokupit dalsie ktore pasuju.
Viki39004
Príspevky: 138
Dátum registrácie: 22.03.2007 18:24
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Viki39004 »

Vidím to tak ,že pôjdem za Strakim do Čiech. Ten mi to spraví na počkanie za 4h a do 370 eur s origo dielmi z Peugeotu. Oslovil som ten sonez servis , napísal som im aj vin číslo a oni ani nevedeli ,že ten motor ma 2x remeň a to rozvod a samostatne na pohon čerpadla. Cenovú ponuku mi dali 540 eur ,veď to môžem ísť do autorizovaného servisu. Peugeot Nitra do 600 eur ponuka. Dik za kontakty.
Potki88
Príspevky: 155
Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Potki88 »

mhlavaty napísal:Treba urobiť porovnávacie načítanie tlaku preplňovania s motorom iba na zapalovaní,nie v chode a to porovnať z atmosferickým tlakom.Musia sedieť na rovnako,tlaky s tlakmi,teploty s teplotami,diferecia atd všetko . Váha nepozná požiadavku,len skutočný prietok,s tým RJ neoperuje, je to trocha zavádzajúco označenené v PP 2000 ,požiadavku má iba turbína.
V skutočnosti je to čo označili ako požiadavku váhy vymedzenie oblasti pre recyrkuláciu spalín.v danom prípade je na 5%
Čo ale vzbudilo moju poroznosť je rozdielnosť jednej a druhej rady valcov ktoré sú rozdielne vyhodnocované.Tu by sa žiadalo poznať prípustné odchylky,pretože by som nedal ruku do ohňa že chyba je prenesená,tj netvorí sa v turbe.U bi turba spolupracujú dve turbíny a tu je tiež možný problém,pretože podla otáčok je motor vo volnobehu,EGR na 5% a turbína z toho ničoho tlačí 150mBar čo by som videl ako nepravdepodobné
Ten pretlak (súlad/nesúlad) by sa dal označiť ako problém koherencie
Lubo...jediné čo by som PP 2000 vyčítal sú preklady ktoré zrejme robil človek ktorý motorom nijako extra nerozumel alebo použil translátor.aj preto je lepšie pracovať v orig,jazyku diagnostiky,tam problém nebýva
Ahoj .vedel by si mi poradiť ako tieto veci mozem skontrolovať na mojom motore?2.2hdi 4HW Závada presne tá istá p0235, chyba nejde zmazať a motor beží v núdzovom režime.
Dá sa to zmerať len cez PP2000? Diky za každú radu prípadne keď máš FB vieme to riešiť aj tam

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných