Multitronic, Tiptronic a Stronic
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 234
- Dátum registrácie: 26.07.2008 16:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- aha tak opäť nemecká oberujovina... asi premiový zákazník nevie točiť volantom a pozerať sa na svet otvorenými dverami... tak ich treba ochrániťkeyness napísal:napriklad ma mercedese ked otvorim dvere zaradi mi p a zabrzdihjundai napísal:- odtiahnutie ako čo? naložíš natiahneš na korbu a vezieš ako každé iné... a cúvať s otvorenými dverami že sa nedá? Na ktorom čude sa nedá? Ja mám 4 automaty a na každom sa dá robiť všetko čo na manuály - kľudne otvorím všetky dvere aj zadné a vozím sa ako chcem... ale je pravda že už iné hlúposti som videl na obrazovke.lubos zimovcak napísal: Na to sa obrát na Martina Cicheho, Avelmaka, M.Hlavateho, lubommt, Patka1, MP turbo a xxx, ktorí opravujú, či jazdia.
Mne automat nič nehovorí... , resp., Stačilo mi vidieť tie starosti pri oprave...
A už iba také odtiahnute je sranda, nehovoriac o nemožnosti cúvania s otvorenými dverami, či dopredu.
Ďakujem, neprosím. Stačila skúsenosť.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Tak neviem ako niekto iný, ale keď sa už silou mocou chcem priamym pohľadom presvedčiť o situácii vzadu vedľa ľavého boku, tak si stiahnem okno a vykloním sa, určite by mi nenapadlo otvárať dvere.
Ale proti gustu žiaden dišputát. Ani moju dcéru, ktorá inak jazdí dobre, neviem odnaučiť aby pri cúvaní nevykrúcala hlavu dozadu, že zrkadlá sú lepšie.
Ale proti gustu žiaden dišputát. Ani moju dcéru, ktorá inak jazdí dobre, neviem odnaučiť aby pri cúvaní nevykrúcala hlavu dozadu, že zrkadlá sú lepšie.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
Hadate sa o cuvani ,lenze tento pan chce auto ktore ma cuvacie senzory a v tych novsich autach vacsich tried je to v zakladnej vybave dokonca niektore s kamerovym systemom takze nejake opodstatnenie to nema ci moze cuvat s otvorenymi dverami alebo nie , dokonca aj na starej X5 to slo odblokovat aby sa dalo ist z otvorenymi dverami tak isto ako pozerat za jazdy TV program
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubo tá mizéria motorov aj prevodoviek začína mizériou peňaženky.Zaznelo v niektorom príspevku aj že sa zobrali tie velké sumy opráv z kávovej usadeniny. Povedal by som že v realite dneška.Tak motor ako prevod si hravo vybral sumy 3-4 tis eurobubákov a tých príbehov som zažil spústu,keď mi zákazník vyložil koľko výmen toho istého už absolvoval,koľko dielní,koľko ľudí a čo všetko sa už urobilo.Mám zákazníka ktorý do opráv prevodovky nalial viac peňazí než by stála celá nová komplet.Pretože často sa ide po zlej ceste dlho,keď sa zistí že to nie je motor ale prevod,zase sa urobí niekoľko zlých krokov,ak do toho ešte prídu výmeny softov tak je to už iba bludný kruh.Predať sa to nedá,cena auta aj z naivestovaným podielom to už nedovolí,auto s tým problémom má mizivú hodnotu,už sa dá iba vo výdajoch pokračovať.A to sú príbehy že ozaj des a hrôza.Takže...je mimoriadne hlúpe chváliť deň pred večerom,pretože..čo sa stať môže,sa väčšinou stane.Ocovi určite nie,ten vie že čo v aute nie je,sa nepokazí.A jeho zadok aj tak príde z bodu A do bodu B.To nie je návod že sa tým má niekto riadiť,ale nákupom auta je v prvom rade rozhodnuté,čo neskôr bude alebo nebude reálne aby sa stalo.A teda aby nastavenie peňaženky zodpovedalo tomu,že sa to stať môže a nezriedka stane.Lebo existuje na svete štát kde ľudia vlastnia im neprimerané autá,je to garantovane slovensko.Potom je ozaj komické sledovať ako majiteľia prémioviek špekulujú ako z tým a oným (nutným výdajom) vykefovať.A odtiaľ je iba krok ku kolotoču klamstiev a podvodov pri predajoch nedoopravovaných a stočených károv
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 03.11.2018 18:15 Zdieľať na Facebook
Zdá sa mi, že na SK platí - koľko stupňov na automate máš, toľko krát si človekom.
Máš manuál? Pche, si chudák...
Ale nie, nech si kúpi kto chce čo chce.
Len si to protirečí voči prvotnej otázke. Aká je spolahlivosť?
Ludia vo vyspelejších krajinách ani nepomyslia nad takouto otázkou, lebo skôr ako sa pokazí, kúpia nové. Na operatívny lízing, teda bez starostí.
Tu sa ludia skrátka hrajú na výborný životný štandard a klamú samých seba. Tu by sme mali jazdiť na dizloch do 1.9, do euro4, manual, max stredná výbava - voči skutočnej situácií nášho štátu - platov, infraštruktúre, servisom, prevádzkovými nákladmi...
Som sa opustil
Automaty - teda ako tak spolahlivé, odhliadnúc od toho, kto to ako používal:
ZF (jedno z ozn. aj tiptronic u vw ag), mercedes 5st, aisin 4-6st, honda 4 a 5st
A už len pospájať k nim dobré motory a o to menšia tragedy to bude.
Malé PS - mal som dva hore uvedené, bez poruchy, aaaaale keďže rád šoférujem, znova mám manuál a tak to aj zostane, kým v auti bude dostupný.
Máš manuál? Pche, si chudák...
Ale nie, nech si kúpi kto chce čo chce.
Len si to protirečí voči prvotnej otázke. Aká je spolahlivosť?
Ludia vo vyspelejších krajinách ani nepomyslia nad takouto otázkou, lebo skôr ako sa pokazí, kúpia nové. Na operatívny lízing, teda bez starostí.
Tu sa ludia skrátka hrajú na výborný životný štandard a klamú samých seba. Tu by sme mali jazdiť na dizloch do 1.9, do euro4, manual, max stredná výbava - voči skutočnej situácií nášho štátu - platov, infraštruktúre, servisom, prevádzkovými nákladmi...
Som sa opustil
Automaty - teda ako tak spolahlivé, odhliadnúc od toho, kto to ako používal:
ZF (jedno z ozn. aj tiptronic u vw ag), mercedes 5st, aisin 4-6st, honda 4 a 5st
A už len pospájať k nim dobré motory a o to menšia tragedy to bude.
Malé PS - mal som dva hore uvedené, bez poruchy, aaaaale keďže rád šoférujem, znova mám manuál a tak to aj zostane, kým v auti bude dostupný.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Lubo toto ja tvrdím tiež,že kým prvý majiteľ musel byť bohatý aby mal na kúpu auta,druhý musí mať volné peniaze na údržbu ktorej bude stále viac a ktorá prvého majiteľa nemusela šťaviť vôbec.Druhý musí byť schopný mať v každú chvílu volné zdroje na opravy.Samozrejme tým viac,čím do vyžšej kategórie zablúdil.Od určitých km sú špičkové modeli značiek velmi problematické a vedia zruinovať.Nákupná hodnota takej super prémie je velmi nízka a to je priamy dôsledok veľkosti rizika do ktorej kupec ide.Jednak opravy budú doménou drahých dielní,diely nemajú druhovýrobu a teda zohladňujú ceny určenú solventnej klienteli.No ale ak má Jano 4 tis na auto za ktoré dal prvý majiteľ 50x viac a myslí že to uhral na ťažkého kinga...
To naivné zmýšlanie je celkom bežné a s tým asi nejde čo urobiť,hlupák čo plače v prémiovke je smiešny ale nie polutovaniahodný aby to obmekčilo servismanské srdce.Maximálne pribudne trápnosť.
xentry...z cielom softu sa plne stotožňujem.Vďaka obrovskému nárastu objemu elektroniky aj funkcií je to aj dosť prirodzené že sa vylepšujú dielčie nedostatky ktoré sa neodchytili pred zahájením výroby.Vždy lepší mód než pokračovať z chybou o ktorej sa včas nič nevedelo.
Chybu vidím v inom a v podstate iba v tom,že sa začala zmena softu používať ako opravárenská rutina.Máš problém...prvé čo urobíme (lebo iné nevieme) je že tam nahráme novší soft.Čo ak sa zadarí a chyba sa tým odstráni. Smiešne...
Pretože v prvom rade sa nepátra a teda ani nevie v čom vlastne chyba spočíva,v druhom rade sa podáva liek na neznámu chorobu..a to je doslova trestuhodné.Vymklo sa to zdravému rozumu,a najviac sa to prejavilo pri Dieselgate.Dodnes !!!!!!!!! nevie servis v čom spočíva zmena,a čo presne sa zmenilo a teda jediné čo sem tam niekto vypozoroval sú zmeny a z množiny tých skúseností sa "háda" ako z krištálovej gule. Že to nevie klasický servis je vec utajovania a špinavosť výrobcu,ale že to nevie jeho vlastná sieť to je desivé. Dnes je zmena zmapovaná zásluhou excelentných diagnostikov čo ale znamená že je ešte aj roky "po" vo vedomostnom vlastníctve pár jednotlivcov mimo dosahu výrobcu.A to je velká chyba výrobcu ktorá môže samotnému výrobcovi priniesť niečo na kávu,ale morálne z neho robí mizeru
To naivné zmýšlanie je celkom bežné a s tým asi nejde čo urobiť,hlupák čo plače v prémiovke je smiešny ale nie polutovaniahodný aby to obmekčilo servismanské srdce.Maximálne pribudne trápnosť.
xentry...z cielom softu sa plne stotožňujem.Vďaka obrovskému nárastu objemu elektroniky aj funkcií je to aj dosť prirodzené že sa vylepšujú dielčie nedostatky ktoré sa neodchytili pred zahájením výroby.Vždy lepší mód než pokračovať z chybou o ktorej sa včas nič nevedelo.
Chybu vidím v inom a v podstate iba v tom,že sa začala zmena softu používať ako opravárenská rutina.Máš problém...prvé čo urobíme (lebo iné nevieme) je že tam nahráme novší soft.Čo ak sa zadarí a chyba sa tým odstráni. Smiešne...
Pretože v prvom rade sa nepátra a teda ani nevie v čom vlastne chyba spočíva,v druhom rade sa podáva liek na neznámu chorobu..a to je doslova trestuhodné.Vymklo sa to zdravému rozumu,a najviac sa to prejavilo pri Dieselgate.Dodnes !!!!!!!!! nevie servis v čom spočíva zmena,a čo presne sa zmenilo a teda jediné čo sem tam niekto vypozoroval sú zmeny a z množiny tých skúseností sa "háda" ako z krištálovej gule. Že to nevie klasický servis je vec utajovania a špinavosť výrobcu,ale že to nevie jeho vlastná sieť to je desivé. Dnes je zmena zmapovaná zásluhou excelentných diagnostikov čo ale znamená že je ešte aj roky "po" vo vedomostnom vlastníctve pár jednotlivcov mimo dosahu výrobcu.A to je velká chyba výrobcu ktorá môže samotnému výrobcovi priniesť niečo na kávu,ale morálne z neho robí mizeru
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- no si predstav že ja tak cúvam denne pred svojim domom lebo sa musím trafiť kolesom na jednu radu dlaždíc - čiže v podstate na centimeter aby som nestál v piesku.xentry napísal:Povedz mi pravdu kde a hlavne kedy si naposledy videl niekoho cuvat s otvorenymi dverami a polovicou tela vylozeneho vonku z auta? S ocami do zatacky aby videl zadok nejakeho dlheho auta napr. S-class, ktory je schopny vidiet na obe strany cez jedny dvere vykoleneny vonku. Nemate na aute spatne zrkadla? Neviete podla nich cuvat? Treba vratit vodicaky?
Takže že ty to tak nerobíš nemusí byť iný blbec čo povieš?
Inak tu ide o jednoduchosť či naopak prekomplikovanosť - načo je dobré zablokovať prevodovku keď sa otvoria dvere? Asi niekto zabudol dať P pred opustením auta? Aha a ten nemusí vrátiť vodičak ani občiansky?
-
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 23.09.2004 23:12 Zdieľať na Facebook
Pre zadavatela temy
Audi A6 3.0 tdi 2011 ma stronic cize 7 stupnove dsg . Radi to uzasne ale...ma problem s mechatronikou co je elektronicka cast prevodovky. Moze odist z nicoho nic bez predoslych priznakov. A pri 50tkm alebo sj 200tkm. Oprava komplet v autorizaku 3500 po zlave 2700. Robili sme to viacej krat. Multitroniku sa vyhnite uplne. Po facelifte teda model 2015 a vyssie 200kw to uz bolo lepsie a da sa objednat aj opravarenska sada na mechatroniku.
Ak chcete spolahlivu prevodovku tak z vlastnej skusenosti 2.0tdi dsg 6stupnovy rok 2012 a vyssie.
Pri pravidelnej vymene oleja .kazdych 60tiskm. Vydrzi vela hravo 300tkm. A aj v pripade opravy to neni az take bolestive...
Drzim palce pri vybere...
Ak chcete spolahlivu prevodovku tak z vlastnej skusenosti 2.0tdi dsg 6stupnovy rok 2012 a vyssie.
Pri pravidelnej vymene oleja .kazdych 60tiskm. Vydrzi vela hravo 300tkm. A aj v pripade opravy to neni az take bolestive...
Drzim palce pri vybere...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 16.08.2012 20:56 Zdieľať na Facebook
Je to tu fakt samý odbornícek, čo v živote pravdepodobne v tom aute nikdy nesedel a všetci tu mudruju. Je pravda že na S Troniku odíde Mechatronika z ničoho nič. Ja mám skúsenosť s Multitronicom na 4G 2011 a auto má najazdené 520 000km a prevodovka šlape super , samozrejme že dlhšie trasy a pravidelne výmeny oleja a nie sa správať k autu ako Prasa....
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 12.01.2019 19:56 Zdieľať na Facebook
Tiptronic
Zdravim ked sme pri tich automatoch tak mam otazku kde dat vymenit olej v tiptronic-ku v okoli Namestova.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných