Peugeot 607 - porucha systemu redukovania skodlivych emisii

Diskusia ohľadne vozidiel značky Peugeot

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Peugeot 607 - porucha systemu redukovania skodlivych emisii

Príspevok od používateľa pajtyi »

Dobry den.Cca pred mesiacom som predal auto kamaratovi a teraz sa mu vyskytla nasledovna porucha.Motor ide v nudzovom rezime max do 3tis otacok a na pristrojovke svieti oranzova kontrolka motora a vypisuje porucha systemu redukovania skodlivych emisii.Auto sme napojili na diagnostiku a tam je zaznamenana Trvala zavada.Signal tlaku turbodmychadla.Koherence vzhledem k atmosferickemu tlaku.Skusim pripojit fotky z diagnostiky kde su udaje pri nastartovanom motore ako napr. mnozstvo nasavaneho vzduchu,tlak turba,polohy egr.Su tam aj pozadovane hodnoty.Neake odchylky su len neviem kolko je v tolerancii.Jedna sa o peugeot 607 2,7hdi biturbo 150kw V6 rok 2005 ma Fap.Pri teste clenov vsetky klapky bolo pocut ako pracuju a aj motorceky na turbach na variabilitu.Motor ma zo vsetkeho 2kusy.2x turbo,2x egr,2x vaha vzduchu.Zatial sme len prestriekali vahy vzduchu cisticom brzd.Mal by niekto napad na co sa konkretnejsie zamerat? Dakujem

https://uloz.to/tam/_BV9AmgffTCmV
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Koherence vzhledem k atmosferickemu tlaku, znamená chybný udaj nejakého snímača, buď podtlaku, alebo prietoku ,teda vahy vzduchu
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Laco1871 Pozeral si na fotkach udaje ktore davali vahy vzduchu? Podla teba su v poriadku?Rozmyslam ze ci by sa nedali vahy vylucit
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

lubos zimovcak ak by som bol profi mechanik ako ty tak by som tu isto nezbieral informacie a neziadal o pomoc.Najazdene ma 237 tis.km
jofozo
Príspevky: 178
Dátum registrácie: 22.11.2007 21:38
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jofozo »

V prvom rade skontrolovat vsetky podtlaky. Swirl.....
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Treba urobiť porovnávacie načítanie tlaku preplňovania s motorom iba na zapalovaní,nie v chode a to porovnať z atmosferickým tlakom.Musia sedieť na rovnako,tlaky s tlakmi,teploty s teplotami,diferecia atd všetko . Váha nepozná požiadavku,len skutočný prietok,s tým RJ neoperuje, je to trocha zavádzajúco označenené v PP 2000 ,požiadavku má iba turbína.
V skutočnosti je to čo označili ako požiadavku váhy vymedzenie oblasti pre recyrkuláciu spalín.v danom prípade je na 5%
Čo ale vzbudilo moju poroznosť je rozdielnosť jednej a druhej rady valcov ktoré sú rozdielne vyhodnocované.Tu by sa žiadalo poznať prípustné odchylky,pretože by som nedal ruku do ohňa že chyba je prenesená,tj netvorí sa v turbe.U bi turba spolupracujú dve turbíny a tu je tiež možný problém,pretože podla otáčok je motor vo volnobehu,EGR na 5% a turbína z toho ničoho tlačí 150mBar čo by som videl ako nepravdepodobné
Ten pretlak (súlad/nesúlad) by sa dal označiť ako problém koherencie
Lubo...jediné čo by som PP 2000 vyčítal sú preklady ktoré zrejme robil človek ktorý motorom nijako extra nerozumel alebo použil translátor.aj preto je lepšie pracovať v orig,jazyku diagnostiky,tam problém nebýva
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nič proti tej mašine,ak je ok ozaj ide krásne.Ale iba žabožrút vie urobiť taký mrd.ík pod kapotou,krížom krážom bez ladu a skladu v siedmych poschodiach,ako keby každé poschodie robila iná smena a vzájomne sa nerozprávali.
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

mhlavaty Majster prave preto som sa rozhodol radsej to auto predat.Za ten 1,5roka co som ho mal mi zozralo strasne vela penazi a pohar sa umna prelial vtedy ked 1400km od domu na dovolenke zacal aj automat haprovat a vydavat nechutne zvuky.Vsak vy tuto 607cku poznate :300f:
Radsej som teraz kupil nove fiat tipo s jednoduchym osvedcenym motorom 1,4 16V benzin bez turba.Rozhodnutie pre kupu bolo rychle ked som sa dozvedel o novej rozsirenej euro 6 norme ktora prisla v septembri a ktoru uz ziadny atmosfericky benzinak nesplni.
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

Celkovo auto vyzera slusne.Pri kupe sme to prezerali s mhlavatym a podla jeho nazoru to auto nevyzeralo ze by bolo stocene.Pozeral vtedy aj zaznamenane km cez diagnostiku a aj ja som preveroval historiu ako sa to len dalo.A veru prvy krat som u toho auta menil olej v automate ja pri 217 tis.km.Predchadzajucemu majitelovi povedali v servise ze je tam dozivotny olej :38eb:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Stretlo sa viac vecí.Motor V6 sa klasicky zvykne ukladať v aute v pozdĺžnom smere a to robí aký taký prístup pri opravách.Aj tam to býva občas "zaujímavé" ale dá sa.Ale Peugeot sa tu rozhodol ho uložiť priečne a to skončilo velmi sťaženým prístupom dokonca aj k veciam ktoré by v záujme motora mali prístupné byť ak už nie ideálne tak aspoň dostupne.Toto urobil kedysi Renault u Clia (Wiliams motor) a to bol des.Ja som tiež z troch motorov u Rovera vybral jediný štvorvalec,a nie dva šesťvalce do V tiež priečne uložené.Autá tohoto typu sú mimo dielne na ceste pri každej prkotine odsúdené na odťah.Tam už to iba zadupľovať automatom a je postarané o večný nepokoj pri každej ceste viac než 500 m od domu.Super autá,krásna vozba,ale z druhej ruky po 200-250 tis km...obísť oblúkom.Alebo na narodiť pod šťastnou hviezdov a nepremýšlať.Ona taká jedna "príhoda" ďaleko v zahraničí,s deťmi v aute...nie je iba o pokazenej dovolenke.Nech si to má kto chce,ak ho oslovuje,jazdenka tohoto typu je lotéria a je tam podobná pravdepodobnosť radosti.
Lubo...nejde o to že auto pri 400 tis nevyzerá a netvári sa ako nové.Ale to auto jazdí a čo jazdí tak má menšie väčšie problémy.Prederie sa hadička lebo sa dotýkala čohosi a ste bez vody,od teploty podtlaková v kolienku a kolabuje naraz všetko,tu káblik,tam čosi,prestane dobíjať určite najďalej od domu,štartér pri 300 tis km iba ťukne a...u tohoto typu to rieši jedine odťahovka.Ďakujem ale radšej z úsmevom aj na kraj sveta z kombinačkami a kúskom drôtu v kufry.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

teraz mas o 2turba menej o dve egr menej o dve vahy vzduchu menej a hlavne o problemy menej, obcas kukni olej, lebo tomu mojmu chuti trosku, obcas ho vymen, ideal prvy do 5 a potom 10, rozvody ked nezabudnes, sviecky su tam na 30000 a este si kukni az ho troska zabehnes, ci sa nezohyba plastovy luftbox od tepla zvodov do sable, je to chujovsky riesene, ale ta sa to zatesnit jednoducho, aby zbytocne necucal v rohoch okolo filtra prach, inac nic k tomu, prajem spokojne bezproblemove roky a km prevadzky :2f93:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

Olej v automate menit prvykrat po 217kkm je tiez silna odvaha a prejav nielen schopnosti servisu (ktory by mal byt sudne stihany a mal by prist o licenciu Pezotu) ale zaroven aj majitela. Nemusis byt strojar alebo konstrukter aby bolo jasne ze akykolvek olej nevydrzi 10 rokov alebo 4000 motohodin alebo 217ooo km... Ani v kuchyni nemas olej na panvici tri tyzdne
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

bajo777 napísal:teraz mas o 2turba menej o dve egr menej o dve vahy vzduchu menej a hlavne o problemy menej, obcas kukni olej, lebo tomu mojmu chuti trosku, obcas ho vymen, ideal prvy do 5 a potom 10, rozvody ked nezabudnes, sviecky su tam na 30000 a este si kukni az ho troska zabehnes, ci sa nezohyba plastovy luftbox od tepla zvodov do sable, je to ch*** riesene, ale ta sa to zatesnit jednoducho, aby zbytocne necucal v rohoch okolo filtra prach, inac nic k tomu, prajem spokojne bezproblemove roky a km prevadzky :2f93:
Tak...to je ešte stále málo,valcov môže byť 12,RJ motora štyri atd atd
..no nekúp to.Potom ako starý somár prídeš na to,že - všetko zle,poliak čo prišiel k moru na maluchovi bol minimálne tak spokojný aj z detičkami ako mi čo sme prišli ako majstry sveta na R8-čke (1100 ccm 47 Ps) :)
sjaro
Príspevky: 223
Dátum registrácie: 11.09.2011 11:02
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sjaro »

Skontroluj si snimač tlaku v sacom potrubí.
pajtyi
Príspevky: 411
Dátum registrácie: 17.04.2008 17:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pajtyi »

mp3turbo napísal:Olej v automate menit prvykrat po 217kkm je tiez silna odvaha a prejav nielen schopnosti servisu (ktory by mal byt sudne stihany a mal by prist o licenciu Pezotu) ale zaroven aj majitela. Nemusis byt strojar alebo konstrukter aby bolo jasne ze akykolvek olej nevydrzi 10 rokov alebo 4000 motohodin alebo 217ooo km... Ani v kuchyni nemas olej na panvici tri tyzdne
Olej som si menil sam.Toto nechcem na nikoho zvalovat.Bol som vtom ze bude najlepsie ak ten olej vymenim cim skor.Ano je mozne ze som tou vymenou ublizil tej prevodovke ale si skor myslim ze nie lebo olej ktory som vypustal bol uz uplne mrtvy cierny spaleny.Lamely uz tak ci tak boli spalene a myslim si ze tie pazvuky by sa skor ci neskor dostavili ci som vymenil olej alebo nie.Zatial chvalabohu kamaratovi ta prevodovka funguje.

Návrat na "Peugeot fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných