VW Passat CC 125 kW

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

kexterr1
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 23.01.2018 18:51
Zdieľať na Facebook

VW Passat CC 125 kW

Príspevok od používateľa kexterr1 »

Zdravím , chystám sa kúpiť VW CC ( 2013) 2.0tdi 125 kW.

Chcem sa spýtať na motor či nieje náchylný na poruchy.

Auto je v DSG so 150 tisíc km.

P.S.: ak tu táto téma je tak sa ospravedlňujem ale ja som ju nenašiel.

Ďakujem.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

:40bd:
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Bomba cár, ešte napíš koľko stojí.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

koncert 2013 2,0 tdi s DSG, to je novinka a este ich moc nebeha
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
kexterr1
Príspevky: 4
Dátum registrácie: 23.01.2018 18:51
Zdieľať na Facebook

125 kW

Príspevok od používateľa kexterr1 »

to nieje passat cc ale VW CC... a cena 14 500 EUR.

Takze čo dočkam sa aj normalnych odpovedi alebo sarkastickych len ?
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

V WC C
kirk6661
Príspevky: 44
Dátum registrácie: 18.01.2011 17:33
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa kirk6661 »

uz len to ze je to diesel..., a za druhe ta cena je dost nizka, to sa mi nezda tie auta idu od 17 tisic...,


treba si davat pozor na hrdzu, pozriet detaily auta. tesnenie okolo dveri, a u dieslu motora klasicke egr a tieto blbosti. radsej benzin.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To že je diesel treba zobrať do úvahy pri používaní auta,hlavne vo väčne upchatom meste a dojazdov do neho z okolia.To sú tragické pomery posúvania po metroch kde to dostáva do tela úplne neskutočne v danom režime a vedie aj z značne urýchlenej požiadavke na dvojhmotu,ale aj prípadné vady ktoré by inak prišli značne neskôr.Takže...pri 150 tis km to môže byť všetko úplná pohoda,ale taktiež stav keď už predávajúci dobre vie,prečo predáva.To všetko sa asi jeden kupujúci nedozvie,tak ako olejový servis motora ale ešte viac prevodovky ktorá môže mať celkom pokojne na krajíčku.Ibaže to všetko sa naozaj ukáže po kúpe,vtedy prídu všetky velké problémy do dielne,vždy sú to čerstvo kúpené jazdenky.Poslednú dobu je viac opráv na prevody než na motory,ten trend narastá,to sa nedá nezbadať a v podstate to aj má logiku.Ja odhadujem na 80% minimálne počet tých čo v automate olej nemenia až do problému,lebo až vtedy príde otázka...a to treba ? No netreba,ak raz autorizák hovorí netreba - tak netreba,majú pravdu.Treba iba platiť opravy
Napísať odpoveď

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 35 neregistrovaných