Demontaz deliacej priecky v dodavke

diskusia, dotazy, sťažnosti, informácie , všetko čo súvisí s políciou a dopravnými inšpektorátmi

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

wilz
Príspevky: 3692
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

pepo, je mi to skutočne úplne u ri ti čo je povolené, nepovolené alebo predpísané a potom zrušené nejakým predpisom od neviem akého posl(r)anca, si úplne mimo s tým legislatívnym výkladom. Mne išlo len o technickú stránku veci a s tým nič nenarobíš, je to tak ako som napísal, fyziku a pružnosť-pevnosť neoklameš žiadnym okecávaním.
Samozrejme pre zadávateľa témy môže tvoj príspevok predstavovať určitú pomoc, aby sa lepšie zorientoval.
pepo64
Príspevky: 1034
Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pepo64 »

Nechápeš o čo ide?Zoberme si takú Fabiu lebo to bola medzi Slovenskými živnostníkmi number one, na základe nejakého stupídneho zákona o daniach atď. nejakého mudrlanta napadlo že tam musí byť mreža aby sa dala odpočítať dph(samozrejme vo väčšine štátov EU to neplatí)Teraz, výrobná linka fachčí naplno, za deň vychrli 5000 Fabií a teraz príde rada na tú z mriežkou takže čo celá linka sa prispôsobí aby sa do tej 5001 Fabie namontovali-navarili nejaké iné komponenty ktoré budú ovplyvňovať vyššiu tuhosť karosérie?Nie linka beží stále rovnako akurát na konci výrobného procesu tam nejaký roboš našróbuje mriežku ôsmimi texami a možno tam tú mriežku našróbuje až nejaký mechanik v showroome.ďalší odpípne čiarový kód, potom sa to predá na podnikateľské účely, zapíše do techničáku, odpočíta sa dph a všetci sú spokojný.
bielyorol
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 03.02.2011 17:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bielyorol »

Ani autobusy namajú uprostred vozidla mriežku či deliaci modul, a predsa spĺňajú parametre crashtestov bezpečnosti. Či? Všetky tieto vozidlá sú konštrukčne vyrábané tak, aby si zákazník, ktorý zvolí také či onaké prevedenie vozidla, mohol to vozidlo bezpečne užívať či s deliacim modulom alebo bez neho.
Samozrejme, keď ten deliaci modul je prítomný, môže trochu napomôcť aj tej stabilite karosérie, ale vôbec by som to neriešil. My máme autodopravu do 3,5t, máme 5 dodáviek Fiat Ducato, a minule sa mi stalo, že pri preprave jednej cca 150kg palety, ktorá bola ukotvená gurtňami, tak pri prudkom zabrzdení sa jedna gurtňa odtrhla (asi bola už načatá, moja vina), sa tá paleta rozbehla k tomu deliacemu plechu za mojim chrbtom, a nechcite vedieť, čo z neho narobila. Mne doslova vyrazil ten náraz zozadu dych, až som lapal po vzduchu. a to bolo len 150kg! Takže toľko o bezpečnosti, čo ten deliaci plech ¸¸dokáže¨ ! Museli sme ho vybrať, narovnať a znovu namontovať.
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

Odkedy autobusy vozia náklad?! Obrázok
cobo77
Príspevky: 464
Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cobo77 »

Chlapci kupoval som na firmu dodavku ducato 2.8jtd v papieroch 3miestna 15m3 korba, chalan bol z Námestova, pozerame korbu a deliaca priecka za soferom nikde, sedadla zadna lavica z opel. Movana, hore urobený vetrak... Takto vozil rodinu z Belgicka kde pracoval domov na SVK 3,5 roka na drzovku, mu hovorim ze ci tu deliacu priecku nevyhodil nasliel ju v garazi, prichytili sme ju na par skrutiek a sli sme :28b7:, deliaca priecka pri prevoze nakladu tam nie je samozrejme zo srandy, pri prevoze tovaru a nudzovom brzdeni zabrani pritlacenie sofera o celne sklo :300f:
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

hlavne umelci , že skočíte na každú kosť čo vám niekto podhodí. Biely orol sa zaregistruje a po 9tich rokoch hneď prvým a jediným príspevkom si vyhrabe 2 roky starú tému.
Ja k tomu len tolko - 11te božie prikázanie :40bd: :40bd: :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bielyorol
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 03.02.2011 17:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bielyorol »

Cicmanec, ja som nepísal, že autobusy vozia náklad. Pokiaľ chceš prekrúcať niekoho slová, nech sa páči, môžeš ísť pred parlament. A čítaj pozorne.

Oco13, neviem o čo Ti ide. Mne išlo o to, že aj mňa táto diskusia zaujala práve kvôli deliacemu plechu v ducate a hľadal som podobnú tému, doteraz som nemal dôvod sem a ani do inej témy prispievať, ja som napísal len môj názor a moju skúsenosť s tým nákladom vs deliaci plech. No a máš pravdu, zaregistroval som sa pred 9 rokmi len preto, že som vtedy riešil predaj moto. :300f: :300f:
Ale pokiaľ tu niekomu vadím, môžem sa kľudne stiahnuť a môžu si tu kecať asi len vyvolení, zdá sa mi.
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Na 1. stane som to písal. Deliaca priečka nie je povinná. Náklad sa dá aj musí zabezpečiť proti pohybu. Úplne bežne sa vonku používajú doručovatelské verzie bez priečky aby vodič mohol spoza volantu vojsť dozadu pre tovar a vide von cez spolujazdcovu stranu kde nie je sedačka a dvere sú automatické ako na buse. A potom sú tu karavany, minibusy... Toľko k priečke a jej vplyvu na tuhosť škrupiny
cicmanec
Príspevky: 27640
Dátum registrácie: 15.10.2008 14:04
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa cicmanec »

bielyorol napísal:Ani autobusy namajú uprostred vozidla mriežku či deliaci modul, a predsa spĺňajú parametre crashtestov bezpečnosti.
A čo si teda týmto chcel vlastne povedať? :41c2:
bielyorol
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 03.02.2011 17:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bielyorol »

Cicmanec, ja som v skutočnosti reagoval na Wilzov príspevok z 1.11.2018 o 20:05 zo str. 1, kde písal o konštrukcii vozidiel a kde spomínal o lepení nejakej kartónovej krabici s výstuhou a bez. No chcel len nadviazať na jeho slová, že na jednej strane áno, má pravdu, že niečo asi pomôže ten plech, ale v skutočnosti ani moc nie, a to som spomínal moju skúsenosť s tým mojim nákladom. A autobus takisto prišiel do obrazu kvôli tej výstuhe, kde ich nemajú, čiže celý priestor je prázdny, bez nejakej výstuhy a predsa zodpovedá bezpečnosti, čiže konštruktéri sa museli popasovať aj touto skutočnosťou. No a takisto aj dodávky sú presne takto konštruované ako tie autobusy, čiže človek ich môže objednať a zakúpiť v rôznych prevedeniach, či sú s deliacim plechom alebo bez. Kapito? Možno som sa prv zle vyjadril, ale možno si to Ty zle pochopil. :3906:
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

ja som napísal len môj názor a moju skúsenosť s tým nákladom vs deliaci plech.
Dva roky po funuse :40bd: :40bd: :40bd:
Acon z hladiska tuhosti kasne sice priečka byť nemusí ale legislatívne by nemala ísť von, pretože to nie je ani len skrutkovaný spoj , je to zvárané. A v dnešnej dobe ,keby každý zobral karbinu a vyrezal z auta čo netreba. Dokonca neviem či aj na prestavby nemusí byť certifikovaná firma.
Samozrejme ,že tu už mlátime prázdnu slamu lebo zadávatel dávno dodávku prerobil alebo pustil do sveta.
A ešte raz pre biely orol : Vyťahovanie starých tém tu niektorí (aj ja) chápu ako podvodné vyvolávanie diskusií za účelom zvýšenia návštevnosti tohto umierajúceho bazaru. :40bd: :40bd: :40bd:
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
bielyorol
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 03.02.2011 17:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bielyorol »

Pozri sa, neviem ako to kto vníma, je mi to úplne jedno. Na každom inom diskusnom fóre je to bežná vec, že keď niekoho zaujal ten daný problém alebo skúsenosť o čo práve ide v téme, a toho dotyčného to zaujíma, tak sa pripojí a snaží sa získať nejaké informácie alebo poskytnúť. A je to naozaj jedno, či to je čerstvé, 2 roky či 5 rokov stará diskusia.
A mimochodom, Ducata, Jumpre a Boxery majú šróbovateľnú priečku, netreba nič vyrezávať karboškou.
A keď už to vnímaš ako podvodné ( !!!!!!??? ) vyvolávanie, načo potom sem prispievaš Ty? Nemusíš odpovedať, nie som zvedavý, ja len tak konštatujem.
oco13
Príspevky: 17842
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Nemusím, ale môžem - ak niekto chce radu , chce ju teraz nie o dva roky. Preto vnímam oživovanie starých tém ako podvod.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

oco13 napísal:
ja som napísal len môj názor a moju skúsenosť s tým nákladom vs deliaci plech.
Dva roky po funuse :40bd: :40bd: :40bd:
Acon z hladiska tuhosti kasne sice priečka byť nemusí ale legislatívne by nemala ísť von, pretože to nie je ani len skrutkovaný spoj , je to zvárané. ..
Väčšinou nitované Al nitmi, alebo kombinácia skrutiek a nitov. Zváranú priečku posledných 20r nemá nikto. Pri N1 to nepodlieha zápisu do TP a nikto nikdy nerieši či tam bola, nebola, má byť... nič. Tá priečka nemá žiadnu legislatívnu podporu ani povinnosť. Je to čisto praktická vec krtorú v dodávke chce 99% kupujúcich, lebo má logiku. Potom je tu to 1% ktoré to z X dôvodov nechce a tí si to objednajú bez, alebo pri jazdenke jednoducho demontujú. Tá priečka pri nehode zastaví max kartóny so silonkami ak tam bude ťažký stroj a nezagurtňovaný, ide aj s posádkou cez čelné sklo.
bielyorol
Príspevky: 5
Dátum registrácie: 03.02.2011 17:22
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bielyorol »

Acon, ámen! Presne ako píšeš. Ale pozor, lebo tu podla jedincov šírime podvod. :40bd: :40bd: :40bd: :d :D

Návrat na "Polícia Fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 3 neregistrovaní