Zaujimavy clanok

sekcia na poukázanie problémov s dízlovými autami. čerpadlá, vstreky, dvojhmoty atd..návody a vysvetlenia

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

To má väčšiu hodnotu ako všetky tie srágori čo tam dnes do tých televízorov trepú.C5 je veľmi nedocenené auto ktorému zakrútili krk hlupáci čo ich nikdy nevlastnili a bieda servisu čo im zamak nerozumel alebo sa ich dokonca obával pre hydrauliku ktorá bola ale neuveriteľne spolahlivá a prakticky bezproblémová
gnagy
Príspevky: 943
Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
Bydlisko: DK
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa gnagy »

Stále rád spomínam na moju C5, ktorú som mal. To bolo tak neuveriteľne dobre odhlučnené auto, pri 130km/h bolo možné sa nerušenie rozprávať bez zvýšeného hlasu a to bol diesel. A ten komfort pruženia neprekonalo ani zďaleka ani jedno auto, ktoré som mal po ňom. Ale ten servis, tam stále bolo treba niečo riešiť. Na rozdieľ od Hondy, kde okrem kufrových elektrických dverí nebol problém nikdy s ničím.

Keby bola možnosť, tak kúpu C5 zopakujem, ale kúpiť len v dokonalom stave :)
„Všetci vieme, že svetlo putuje rýchlejšie ako zvuk. Preto niektorí ľudia vyzerajú chytro, kým pred vami neprehovoria.“ — Albert Einstein
Acon
Príspevky: 6995
Dátum registrácie: 07.05.2018 11:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Acon »

Takto spomínam na moju X308 V8. Tam bolo pri 130 počuť tikat analógové hodinky na palubnej doske ????
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Keby sa chcelo hladať v tonách materiálov.Mám to kdesi...kružnice decibelov kdesi od 40 do 100 a harmonogramy aut vyznačené ako vejár,tri skupiny - mestská jazda (50-60 km/h nepamätám presne)
rýchlosť tuším 120 km/h a ešte jeden (nepamätám rýchlosť)
Tak to je velmi zaujímavý pohlad,pretože RR je vnútry kruhu z maximom db 55 !!! a potom už hodnoty úplne neporovnatelné a 70 db pri 120 ani kus auta.
samozrejme nie je to o dnešných autách,bolo to publikované pred 20 rokmi.Ale čo mi utkvelo v pamäti,bol komentár k niektorým autám asi v takom znení - Napr BMW xy meranie pri 120 poškodilo,pretože neskôr pri 130 km sa hladina znížila a podliezla to merané pri 120. A vysvetlovali to,spektrum a podiel vysokých a nízkych frekvencií.
Škoda že dnes sa podobné nepublikuje,bolo tam pekne vysvetlené ako preniká zvuk do interiéru z nízkou a vysokou frekvenciou,ktorá je viac rušivá.Boli tam spomenuté konštrukčné detaily tj účinnosť utlmenia kde sú dvojité motorové steny typu Audi,tj medzikomora a ako sa prejaví že motorová stena má odhlučnenie od motora (to má najväčší účinok utlmenia) je holá,odrazy zvukov atd. od zeme späť (autá bez spodného krytovania)
Snáď sa v dohladnom čase zveziem v susedovom Seate Ibiza (Tdi PD) kde mladý inžinier vytlmil celé auto komplet,tj úlne všetko vrátene dverí atd..auto vyprázdnénead absurdum.Keď sa robil som ten des videl,ale v hotovom sa odviesť nebola príležitosť.
A to ma teda celkom zaujíma,do akej úrovne je možné zatlmiť diesla.

Návrat na "Bežné poruchy dieselových áut"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní