Ford Kuga 2.5i 2010
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Ford Kuga 2.5i 2010
Zdravim znamy rozmyslal nad tymto autom... popripade Mondeo stym motorom A dat ho prerobit na lpg. Otazka je ci tie fordy trpia neakymi zavaznymi problémami? Co som si pozeral tak dost ludi riesilo problemy z elektrikou,zatekanim vody a ine a to je docela pruser... Je to uz od neakeho rocnika vychytane? Dakujem za seriozne odpovede...
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Hanba nehanba len kto to ma platit ked stale benzin ide hore a este pojde... Viem ten motor nema tvrdene sedla ventilov ale na nemeckych forach su majitelia toho motora z lpg a nemaju stym ziadny problem... Problem je ked sa lpg namontuje neodborne alebo sa motor stale vytaca a dostava na frak ...z lpg sa jazdi decentne alebo treba vypinanie lpg od vyssich otacok(4200) a pravidelne kontrolovat ventily.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Ano flexi fuel su tvrdene ventily ale sory 2.0 je slaby motor na mondeo a 2.3 je iba z automatom a ten vykon dost zabija asu to dost starsie rocniky...plus to lpg este ubere z vykonu...
Ten 2.5 motor je od volvo a su ludia co to maju prerobene. Motor neriesim kludne by som do toho siel...akurat ten ford bo tie problemy z elektrikou mozu byt na prášky
Ten 2.5 motor je od volvo a su ludia co to maju prerobene. Motor neriesim kludne by som do toho siel...akurat ten ford bo tie problemy z elektrikou mozu byt na prášky
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
lenze tie casy su uz prec a toto ako uz je vyzsie spomenute neni ford motor.na lpg bol dobry 3 liter z 3 generacie mondea st220 cize 166kw {nie ten 150kw}a stary este z 90 rokov 2.0is 85kw papkal ako besny ale vydrzaltych bolo najviac na lpg remenovy rozvod sa menil po 200000km, 2.9 V6 110kw s dvojretazovym rozvodom ktory vydrzal pol miliona ako prd,oznacovany BOA.zvysok motorizacie bol hnoj.dodik13 napísal:Seven ty anti lpg kristus Par fordov lpg znasalo celkom dobre ,ze nerosiruj tu rozpravky.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
lenze tam dostane nemec pod kapotu to za co zaplati u nas ti namotuju komponenty ktore nesedia s montaznhym protokolom slabe komponenety ktore ani nebudu na 2.5 liter ale len na 2 liter no su schvalene cize je to ok aj na stk a u policie.u nas mas brc snad len to tlacitko na palubke.dudikopf napísal: na nemeckych forach su majitelia toho motora z lpg a nemaju stym ziadny problem.
v nemecku maju nemci vsetko na poriadku a velke nadrze.sam som mal kolegu co mal dnes uz stare bmw e39 z 2002 roku 540i a nadrz 150 litrov.a slo to ale aj bralo skoro dvojnasobok toho gazu.
u nas je to tak ze benzin berie 8 litrov lpg 9 litrov automaticky chudobna zmes motory na lpg sa zapinaju uz pri 30 celzia a potom tie motory odchadzaju.tomu nemcovi to zapllo az pri 90 celzia na butan.
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 282
- Dátum registrácie: 29.01.2013 21:38 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 13 neregistrovaných