Opel Astra J , LPG - zlý štart na benzín

Ako je to vlastne s plynom? Aký máte na to názor ? skúsenosti ?

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

das svorky na hadice a vytecie nevyhnutne minimum :41c2: , odvzdusnit chladiacu je vcelku jednoducha vec, pravda reduktor moze byt osadeny, ze je nutny pristup zospodu, v tom mas pravdu...
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
laco1871
Príspevky: 4554
Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa laco1871 »

Pri vyberaní reduktora LPG, nie je nutný žiadný pristup odspodu, všetko je prístupné pekne zvrchu..
Väčšinou je reduktor napojený na vyhrievanie hadicami z radiatora kurenia a ten je v každom aute na samom vrchu nad motorom.
lra
Príspevky: 103
Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa lra »

laco1871: v každom je na vrchu nad motorom? Niektoré vyberieš až po odmontovaní predného nárazníka, alebo zo spodu.

k mojím je prístup odspodu po zhodení nárazníka.

"nad motorom" som ešte reduktor nevidel... asi preto že by bol nad úrovňou expanzky a teda aj zavzdušnený? :4012:

Návrat na "LPG, CNG - Hybrid"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných