Vibracie volantu pri akceleracii
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
Radit nieco vtipne je jedna vec, radit nieco skutocne nebezpecne druha. Ako mu pojdu riadenie a brzdy bez posilnovacov? Ake moznosti tym vyluci oproti nastartovanemu motoru a neutralu?lubos zimovcak napísal:Pozri, keď máš pevné nervy, nájdi si dobrý kopec a spusti sa iba s kľúčom v zapalovani.
Netreba sa báť, brzdy Ti pôjdu,aj riadenie.
Takto vylúčis niektoré možnosti.
-
- Príspevky: 1445
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
.....pociatok tvojho problemu by som hladal tu:
fiat-stilo-nechce-sa-vyklepat-homokinet ... 72752.html
inak pozeram na cas mojho prispevku a forum fici na -2 hodiny oproti normalu
fiat-stilo-nechce-sa-vyklepat-homokinet ... 72752.html
inak pozeram na cas mojho prispevku a forum fici na -2 hodiny oproti normalu
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 48
- Dátum registrácie: 26.09.2008 15:19 Zdieľať na Facebook
Pravdepodobne poloos a homokinetika. Ako píšeš, keď si menil manžetu Pán Božko vie ako dlho si s tým jazdil tak. S poškodenou manžetou raz dva sa stratí mazivo a takto sa to prejavuje časom. A keď máš okolo kolesa všetko špinavé od vazelíny tak duplo. Inak by si to mal cítiť pri intenzívnej akcelerácii najmä pri nížšej rýchlosti. Ja by som menil poloos a homoklb a skôr zvykne byť dlhá, takže pravá strana. To je môj tip.
-
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40 Zdieľať na Facebook
ano aj na to som myslel, ze to niekto spomenie ale pisem ze pri plnom rajde vobec nic nepuka, takze vonkajsie homokinetaky mi pripadaju este ok ...
na inych weboch pisali ze to je kludne cap riadenia (inac jedna strana bola menena nedavno), nevyvazene disky, radialna vola pneumatik, vyvazovacie kruzky na disky (co mam aj ja, plastove), vola v silentblokoch NAPRAVNICE, tlmice KO, zla geometria (nechapem ako toto moze sposobovat vibracie???) ...a pod .. proste milion veci
najskor skusim tie pneu a silentblok prevodovky
na inych weboch pisali ze to je kludne cap riadenia (inac jedna strana bola menena nedavno), nevyvazene disky, radialna vola pneumatik, vyvazovacie kruzky na disky (co mam aj ja, plastove), vola v silentblokoch NAPRAVNICE, tlmice KO, zla geometria (nechapem ako toto moze sposobovat vibracie???) ...a pod .. proste milion veci
najskor skusim tie pneu a silentblok prevodovky
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Ak by bol blby silentblok na prevodovke, tak by si to citil - pocas akceleracie a decelaracie by sa Ti vyrazne hybala saltpaka a citil by si to aj pocas rozjazdu z miesta.
Vola silentblokov v napravniciach ci ramenach sa prejavi klepnutim pri rozjazde, brzdeni alebo prejazde nerovnosti.
Vola capu sa prejavi klepnutim pri prejazde nerovnosti.
Plastove kruzky v kolesach su v Tvojom pripade bezvyznamne.
Radialna vola pneu... to je co? To ani google nepozna.
Zacni tym najlahsim. Kontrolou stavu pneu. Ak vidis vytrhnute casti na behuni zmen pneu. Skontroluj vnutorne klby. Ak ti neklepe naprava, su to najcastejsie priciny vibracii.
Vola silentblokov v napravniciach ci ramenach sa prejavi klepnutim pri rozjazde, brzdeni alebo prejazde nerovnosti.
Vola capu sa prejavi klepnutim pri prejazde nerovnosti.
Plastove kruzky v kolesach su v Tvojom pripade bezvyznamne.
Radialna vola pneu... to je co? To ani google nepozna.
Zacni tym najlahsim. Kontrolou stavu pneu. Ak vidis vytrhnute casti na behuni zmen pneu. Skontroluj vnutorne klby. Ak ti neklepe naprava, su to najcastejsie priciny vibracii.
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
To je hrúza tento internet. Každý kto má kožu na papuli, tam napíše svoj názor a už sa to šíri ako chrípka, ďalší naivní to citujú, až nakoniec za vibráciu volantu pri zrýchľovaní môže zadne sklo kabíny.monojetronic napísal:na inych weboch pisali ze to je kludne cap riadenia, nevyvazene disky, radialna vola pneumatik, vyvazovacie kruzky na disky, vola v silentblokoch NAPRAVNICE, tlmice KO, zla geometria a pod .. proste milion veci.
najskor skusim tie pneu a silentblok prevodovky
To už toto fórum čítať je hotová groteska, naviac keď sa k tomu pridalo oprávnené podozrenie že niektoré témy (táto asi nie) sú založené administrátorom.
Ale k veci, osobne myslím že to silentblok prevodovky ani pneu zaručene nebudú, ale silentblok je vytlčený a pneu aj tak ich ideš meniť, tak to urob ako prvé, autu určite neuiškodíš.
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 168
- Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40 Zdieľať na Facebook
*oprava, nie radial. vola ale hadzavost/ovalita (ale to by robilo od nova, kusky behuna nie su vytrhane ale zjazdene uz su).. napr tuna su popisane podobne problemy
http://www.club-opel.com/forum-tema/vib ... 441?kols=5
kazdy clovek ma svoj nazor a pohlad na danu vec, tak ako aj medzi vami su zastancovia chyby v pneumatikach, tak ti co to vidia rovno z fleku na homokinetak, alebo vnutorny tripod poloosi atd.
ked sa tu niektory z vas citi ukrateny o pracu, tak nech ignoruje tuto temu, ked som sa pytal v jednom servise na taxu za vymenu ramena, tak odpoved bola "kolko stoji diel, tolko cena prace"..takze za pracu vymeny ramena mastersport dam 30e, a febi bilstein 100e?
zbieram mnozinu nazorov co moze byt potencionalny problem a co treba skontrolovat v praxi, ale v konecnom dosledku su to moje peniaze takze ja rozhodnem. dakujem za kazdy nazor co posunul temu vpred.
na aute sa meni co treba, ked teraz treba gumy a silentblok, aj novoobjavena manzeta, tak sa teraz kupi
http://www.club-opel.com/forum-tema/vib ... 441?kols=5
kazdy clovek ma svoj nazor a pohlad na danu vec, tak ako aj medzi vami su zastancovia chyby v pneumatikach, tak ti co to vidia rovno z fleku na homokinetak, alebo vnutorny tripod poloosi atd.
ked sa tu niektory z vas citi ukrateny o pracu, tak nech ignoruje tuto temu, ked som sa pytal v jednom servise na taxu za vymenu ramena, tak odpoved bola "kolko stoji diel, tolko cena prace"..takze za pracu vymeny ramena mastersport dam 30e, a febi bilstein 100e?
zbieram mnozinu nazorov co moze byt potencionalny problem a co treba skontrolovat v praxi, ale v konecnom dosledku su to moje peniaze takze ja rozhodnem. dakujem za kazdy nazor co posunul temu vpred.
na aute sa meni co treba, ked teraz treba gumy a silentblok, aj novoobjavena manzeta, tak sa teraz kupi
-
- Príspevky: 349
- Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15 Zdieľať na Facebook
Vibrácie do volantu a vibrácie v prednej časti auta pri akcelerácii su dve rozdielne veci.Treba to vedieť rozpoznať.A niekedy by bolo fakt jednoduchšie a napokon možno aj lacnejšie isť s autom do servisu,ako takto svojpomocne do všetkého rýpať a odstraňovať poruchu vymieňaním sučiastok systémom pokus-omyl.
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 890
- Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14965
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], pidizvi a 79 neregistrovaných