Vibracie volantu pri akceleracii

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pidizvi
Príspevky: 3408
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

lubos zimovcak napísal:Pozri, keď máš pevné nervy, nájdi si dobrý kopec a spusti sa iba s kľúčom v zapalovani.
Netreba sa báť, brzdy Ti pôjdu,aj riadenie.

Takto vylúčis niektoré možnosti.
Radit nieco vtipne je jedna vec, radit nieco skutocne nebezpecne druha. Ako mu pojdu riadenie a brzdy bez posilnovacov? Ake moznosti tym vyluci oproti nastartovanemu motoru a neutralu?
jaster-83
Príspevky: 1445
Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa jaster-83 »

.....pociatok tvojho problemu by som hladal tu:

fiat-stilo-nechce-sa-vyklepat-homokinet ... 72752.html



inak pozeram na cas mojho prispevku a forum fici na -2 hodiny oproti normalu
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
martincichy
Príspevky: 5446
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Monojetronic, mylis sa. Pneumatika s rozbitym dezenom moze byt kludne vyvazena a bude robit takyto problem. Mal som to na dustery a kolega na insignii. Po vymene pneu vsetko o.k.
da339
Príspevky: 48
Dátum registrácie: 26.09.2008 15:19
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa da339 »

Pravdepodobne poloos a homokinetika. Ako píšeš, keď si menil manžetu Pán Božko vie ako dlho si s tým jazdil tak. S poškodenou manžetou raz dva sa stratí mazivo a takto sa to prejavuje časom. A keď máš okolo kolesa všetko špinavé od vazelíny tak duplo. Inak by si to mal cítiť pri intenzívnej akcelerácii najmä pri nížšej rýchlosti. Ja by som menil poloos a homoklb a skôr zvykne byť dlhá, takže pravá strana. To je môj tip.
monojetronic
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa monojetronic »

ano aj na to som myslel, ze to niekto spomenie ale pisem ze pri plnom rajde vobec nic nepuka, takze vonkajsie homokinetaky mi pripadaju este ok ...
na inych weboch pisali ze to je kludne cap riadenia (inac jedna strana bola menena nedavno), nevyvazene disky, radialna vola pneumatik, vyvazovacie kruzky na disky (co mam aj ja, plastove), vola v silentblokoch NAPRAVNICE, tlmice KO, zla geometria (nechapem ako toto moze sposobovat vibracie???) ...a pod .. proste milion veci :)
najskor skusim tie pneu a silentblok prevodovky
martincichy
Príspevky: 5446
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ak by bol blby silentblok na prevodovke, tak by si to citil - pocas akceleracie a decelaracie by sa Ti vyrazne hybala saltpaka a citil by si to aj pocas rozjazdu z miesta.

Vola silentblokov v napravniciach ci ramenach sa prejavi klepnutim pri rozjazde, brzdeni alebo prejazde nerovnosti.

Vola capu sa prejavi klepnutim pri prejazde nerovnosti.

Plastove kruzky v kolesach su v Tvojom pripade bezvyznamne.

Radialna vola pneu... to je co? To ani google nepozna.

Zacni tym najlahsim. Kontrolou stavu pneu. Ak vidis vytrhnute casti na behuni zmen pneu. Skontroluj vnutorne klby. Ak ti neklepe naprava, su to najcastejsie priciny vibracii.
wilz
Príspevky: 3690
Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa wilz »

monojetronic napísal:na inych weboch pisali ze to je kludne cap riadenia, nevyvazene disky, radialna vola pneumatik, vyvazovacie kruzky na disky, vola v silentblokoch NAPRAVNICE, tlmice KO, zla geometria a pod .. proste milion veci.
najskor skusim tie pneu a silentblok prevodovky
To je hrúza tento internet. Každý kto má kožu na papuli, tam napíše svoj názor a už sa to šíri ako chrípka, ďalší naivní to citujú, až nakoniec za vibráciu volantu pri zrýchľovaní môže zadne sklo kabíny.
To už toto fórum čítať je hotová groteska, naviac keď sa k tomu pridalo oprávnené podozrenie že niektoré témy (táto asi nie) sú založené administrátorom.

Ale k veci, osobne myslím že to silentblok prevodovky ani pneu zaručene nebudú, ale silentblok je vytlčený a pneu aj tak ich ideš meniť, tak to urob ako prvé, autu určite neuiškodíš.
trucker694
Príspevky: 3064
Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa trucker694 »

Ty si nejaký....., prasknutá manžeta, vymlatene silentbloky, zodrate gumy, hnilá kasna a hľadáš chyby pri počítači. Vieš vôbec čo chceš? Keď tieto závady odstranis vráť sa sem a poďakuj sa. Ďalší gynekológ amatér. :4012:
monojetronic
Príspevky: 168
Dátum registrácie: 06.05.2010 01:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa monojetronic »

*oprava, nie radial. vola ale hadzavost/ovalita (ale to by robilo od nova, kusky behuna nie su vytrhane ale zjazdene uz su).. napr tuna su popisane podobne problemy

http://www.club-opel.com/forum-tema/vib ... 441?kols=5

kazdy clovek ma svoj nazor a pohlad na danu vec, tak ako aj medzi vami su zastancovia chyby v pneumatikach, tak ti co to vidia rovno z fleku na homokinetak, alebo vnutorny tripod poloosi atd.

ked sa tu niektory z vas citi ukrateny o pracu, tak nech ignoruje tuto temu, ked som sa pytal v jednom servise na taxu za vymenu ramena, tak odpoved bola "kolko stoji diel, tolko cena prace"..takze za pracu vymeny ramena mastersport dam 30e, a febi bilstein 100e?

zbieram mnozinu nazorov co moze byt potencionalny problem a co treba skontrolovat v praxi, ale v konecnom dosledku su to moje peniaze takze ja rozhodnem. dakujem za kazdy nazor co posunul temu vpred.

na aute sa meni co treba, ked teraz treba gumy a silentblok, aj novoobjavena manzeta, tak sa teraz kupi
Renova
Príspevky: 349
Dátum registrácie: 30.11.2010 15:15
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Renova »

Vibrácie do volantu a vibrácie v prednej časti auta pri akcelerácii su dve rozdielne veci.Treba to vedieť rozpoznať.A niekedy by bolo fakt jednoduchšie a napokon možno aj lacnejšie isť s autom do servisu,ako takto svojpomocne do všetkého rýpať a odstraňovať poruchu vymieňaním sučiastok systémom pokus-omyl.
martincichy
Príspevky: 5446
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Ovalita pneu od nova... Ovalitu pneu ovplyvnis velmi lahko. Nechas auto stat na jednom mieste par mesiacov a mas to. Alebo ich prebrzdis...
tuninka
Príspevky: 884
Dátum registrácie: 25.01.2009 20:17
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tuninka »

Možno sa mýlim, ale skús pozrieť pravú poloos. Je na nej vyvažovací dosť veľký kus gumy, taký gumový valec. Mne keď na Stile 1,6 menili poloos, tak tam dali novú, ale gumový valec tam nedali, a hádzalo mi to v určitých otáčkach. Potom sa guma zo starej poloosi nahodila na novú a vibrácie prestali.
ivko1
Príspevky: 14965
Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa ivko1 »

Bude to na 90% ten vnútorný klb poloosi, ono aj keby tam nebola poškodená manžeta tak on sa v tom jednom mieste vyderie po určitých km tak či tak a s poškodenou manžetou bez maziva ešte skôr

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: citroenc3v6 a 63 neregistrovaných