Škoda záruka na záručné opravy

Diskusia ohľadne vozidiel značky Škoda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

ešte ma tak napadlo, máš doklad o zaplatení,
ak chceš niečo reklamovať?
neviem už ako by sa ti to dalo jednoduchšie vysvetliť,toto nieje škoda auto slovensko,to platí u všetkých.
človeče normálne vstaň obuj sandále a choď do najbližšieho autorizáku(nie škoda) a povedz im to na tvrdo. uvidíš že ťa pošlú preč.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

inac neviem co riesite autorizak, to je nic ine jak obycajny servis s volakym osvedcenim ze spravne bol vyskoleny ako opravit veci+ma podporu vyrobcu

zaruky, kulancie, schvalovacky a podobne veci riesi importer/vyrobca, servis iba vykona opravu a skasiruje ich alebo zakaznika, im to je suma fuck jedno kto to zaplati
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

balo777: máš pravdu - autorizovaný, či neautorizovaný sem vôbec nepatrí. :hero:

pedro727: ano mam doklad o zaplatení -> Kúpnu zmluvu, kde je uvedené, že dostávam predlženú záruku a v podmienkach zmluvy je uvedene:
1. Na Škoda originálne diely sa poskytuje záručná doba 24 mesiacov.

2. Na reklamáciu porúch pri predlženej záruke všeobecne inak platia všeobecné záručné podmienky rovnaké ako pri základnej záruke, tak ako sú uvedené v Záručnom liste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou tohto dokumentu.


Myslím, že jednoduchšie sa to napísať nedá.
pedro727
Príspevky: 1120
Dátum registrácie: 22.03.2009 13:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pedro727 »

ešte raz sa spýtam možno jasnejšie
máš doklad o zaplatení od súčiastky ktorú chceš reklamovať?
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

pedro727: To chces povedať, že od čoho nemáš doklad o zaplatení, to nemá záruku? :40bd:
Záruka na vymenený diel vyplýva zo zmluvy aj zo zákona.
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

....pokračovanie príbehu....

Síce to trvalo trochu dlhšie, ale SOI udelila servisu sankciu za nedodržanie zákona o ochrane spotrebiteľa.
Tak nejaká spravodlivosť v tomto štáte predsa len existuje. :2f93:
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Ak platí - "- Na reklamáciu porúch všeobecne inak platia všeobecné záručné podmienky rovnaké ako pri základnej záruke, tak ako sú uvedené v Záručnom liste, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou tohto dokumentu. "

Skúste mi vysvetliť úlohu slova - inak
Akú úlohu v tej vete plní ? zamotať jednoduché ?!
Už ani nehovorím že celá veta je právnická z.hovädenina vety ktorá by mohla byť jednoznačná a zrozumiteľná napr....
Na reklamáciu porúch platia rovnaké záručné podmienky ako pri základnej záruke vozidla. Amen,bez výkrútiek a možnosti nejakého juristu čo pokrúti aj ihlu
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

Ano, je to zbytočné zamotanie jednoduchého.
Rovnako aj slovo "všeobecne".... Pretože všeobecne niečo platí, a konkrétne nemusí platiť? lol

Neviem ako to majú predajcovia ostatných značiek ale u Škodovky si takto planovali vytvoriť priestor na možnosť obštrukcii pri riešení reklamáci zakazníkov v predĺženej záruke.
autolaik
Príspevky: 4906
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

Žial nie len Škoda si vie pokaziť meno....
Toto je moja skúsenosť síce s blbosťou,ale nahnevalo/znechutilo ma to riadne. Ukážkový príklad ako zanevrieť na značku pre pár eurovú zaležitosť.

http://www.suzukiclub.cz/forum-tema/vol ... arba-87891
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

Čítal som tu story na suzuki fóre, je to neuveriteľné. Vôbec niesom žiaden právny znalec reklamačných postupov, ale život a hlavne Škoda ma prinutili sa týmto zaoberať. Tiež mám uplne iné záujmy a priority v živote, ale ide o princíp. Dá sa to ďalej riešiť - po zamietniti reklamácie o ktorej je zákaznik presvedčený, že je opravnená, je potrebne dať vzpracovať nezávisli znalecký posudok. Síce zaň musí zaplatiť, ale pri opätovnej reklamácii žiadať jeho preplatenie. Samozrejme kontaktovat SOI, ak nepomôže obratiť sa na súd. Všetky súvisiace náklady žiadať refundovať. To už predajcu aj importera prejde zábava.
Pri opravách v ramci záruky, bezpodmienečne žiadať záručný list k výmeneným dielom.

Dúfam, že sa jozojas uzdravil.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

az vam dojde 3,5 litra za "neopravneny odber" od plynarni, potom zistite co su reklamacne postupy :4090: , bohuzial su chvile kedy aj ten odporny fiskal ma svoje miesto a vyuzitie... :-\
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
autolaik
Príspevky: 4906
Dátum registrácie: 15.03.2009 09:16
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa autolaik »

milansabo este neuzdravil ale snazim sa. Dakujem
milansabo
Príspevky: 46
Dátum registrácie: 28.02.2015 19:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa milansabo »

Pre všetkých "znalcov litery zákona" v histórií tejto témy (pedro727; LaaPaa; uva0944710873; bandit97; ....) pripájam citáciu z rozhodnutia Slovenskej obchodnej inšpekcie:

Z podkladov pre rozhodnutie vyplýva aj tá skutočnosť, že účastník konania v kúpnej zmluve o
predaji motorového vozidla č.2013/1208 uzatvorenej dňa 15.04.2013 s pisateľom podnetu
neinformoval spotrebiteľa riadne o podmienkach a spôsobe reklamácie, nakoľko v článku V.
bod 14. predmetnej kúpnej zmluvy účastník konania si vymienil, že na „vymenených dieloch
z titulu odstránenia vád si môže kupujúci uplatniť nároky z vecných vád až do uplynutia
záručnej doby na predmet kúpy na základe kúpnej zmluvy“. Zakotvenie tejto zmluvnej
podmienky je v rozpore s ustanovením § 627 ods. 2 Občianskeho zákonníka, v zmysle ktorého
„ak dôjde k výmene, začne plynúť nová záručná doba znova od prevzatia novej veci, pričom to
isté platí ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka“. Z uvedeného teda
vyplýva, že pri výmene súčiastky za novú začína plynúť nová záručná doba 24 mesiacov, ktorá
sa začína počítať od dňa prevzatia opravenej veci.


Rozhodnutie v celom znení publikované na https://www.soi.sk/files/documents/prav ... 442018.pdf

Spravodlivosť v tejto republike predsa len existuje, aj keď je často dômyselne schovavaná!

Návrat na "Škoda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 39 neregistrovaných