VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28 Zdieľať na Facebook
VW 2.0 TDI CR 103kw - po výmene EGR svieti kontrolka motora
Zdravím, potreboval by som pomoc nakoľko som už zúfalý, asi tak týždeň a pol dozadu sa mi rozsvietila kontrolka motora s chybou P0401 - nedostatočný prietok výfukových plynov - sporadická.
Išiel som za mechanikom ktorý mi to vymazal a povedal že je to EGR a ak sa ukáže znova tak to budeme riešiť.. za dva dni som naštartoval a začala blikať kontrolka žhavenie s nápisom auto do dielne.. šiel som znova za mechanikom a povedal že EGR nakomplet odišlo vrátane elektroniky... pred dvoma dnami som si bol po auto s novym EGR ventílom s tým že mi povedal že je to všetko v pohode ale že to môže zasvietiť znova a že potom bude kontrolovať kabeláž.. auto šlo parádne a zdalo sa mi že ešte lepšie a aj sa lepšie zohrievalo. Včera som ešte na voľnobeh pekne dokončil regeneráciu DPF.
Dnes som na aute behal a ked som si don večer sadol tak sa objavila kontrolka motora s rovnakou chybou P0401.
Viete mi s tým prosím Vás niekto pomôcť prípadne povedať zo skúsenosti s čím môže byť problém? Ďakujem pekne.
Auto je PASSAT B6 rv. 2010 kód motora CBAB a má nabehané 204k, a je chipnute.
Išiel som za mechanikom ktorý mi to vymazal a povedal že je to EGR a ak sa ukáže znova tak to budeme riešiť.. za dva dni som naštartoval a začala blikať kontrolka žhavenie s nápisom auto do dielne.. šiel som znova za mechanikom a povedal že EGR nakomplet odišlo vrátane elektroniky... pred dvoma dnami som si bol po auto s novym EGR ventílom s tým že mi povedal že je to všetko v pohode ale že to môže zasvietiť znova a že potom bude kontrolovať kabeláž.. auto šlo parádne a zdalo sa mi že ešte lepšie a aj sa lepšie zohrievalo. Včera som ešte na voľnobeh pekne dokončil regeneráciu DPF.
Dnes som na aute behal a ked som si don večer sadol tak sa objavila kontrolka motora s rovnakou chybou P0401.
Viete mi s tým prosím Vás niekto pomôcť prípadne povedať zo skúsenosti s čím môže byť problém? Ďakujem pekne.
Auto je PASSAT B6 rv. 2010 kód motora CBAB a má nabehané 204k, a je chipnute.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Možno o tom nie iba zmienka,ale to že je problém z prietokom nemusí nutne spôsobovať EGR samotné.Už pri vyčítaní chyby sa zrejme nevyužili možnosti,pretože k danej poruche je aj zápis ktorý upresńuje za akým okolností z zápisu prišlo,to už samotné dá pátraniu nejaký presnejší smer.Ale tu je použité EGR plne elektrické z hlásením pozície ventilu,čo ale rozmýšlajúci človek asi vytuší že rozpor môže byť práve tam.RJ môže dostávať mylné hlásenie,a to hrozí aj po výmene nového EGR. U motorov kde sú jednak eektronické systémy,kde sú chladiče z elektronickou reguláciou,kde sú použité vírivé klapky,kde sa ukladá bordel ktorý je pri 200 tis najvyžší čas vyčistiť tam takto pristupovať k oprave je ozaj mantáctvo ako písal avelmak.Tu iba potiahnuť ešte chvilku tú babrácku robotu a dôjde (celkom iste) ku kolabovaniu regenerácie FAP filtra a to bude onakvejšia zábava.
avelmak ...mantáci robotu majú,a zo dňa na deň viac,pretože sa navonok správajú ako majstry sveta a do odbornej diskusie sa v živote nepustia,takže riziko odhalenia blbosti nehrozí.Jednak aut je sra...ek a tak jeden odíde a druhý príde dokonca aj vtedy,ak všetkých ten lump pokazí.
avelmak ...mantáci robotu majú,a zo dňa na deň viac,pretože sa navonok správajú ako majstry sveta a do odbornej diskusie sa v živote nepustia,takže riziko odhalenia blbosti nehrozí.Jednak aut je sra...ek a tak jeden odíde a druhý príde dokonca aj vtedy,ak všetkých ten lump pokazí.
-
- Príspevky: 215
- Dátum registrácie: 12.03.2010 07:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
ale ludia nebudu cakat kym sa pan dobry mechanik rano zobudi potom posomre s paratkom medzi zubami pol dna kolko ma on vela roboty+malo penazi a potom cakat ci sa mu bude chciet.dneska to musi byt hned.opravit za lacno ako sa da a dalsi.avelmak napísal:.Stale sa cudujem,ze taki mantaci a este maju robotu.
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
seven549 napísal:ale ludia nebudu cakat kym sa pan dobry mechanik rano zobudi potom posomre s paratkom medzi zubami pol dna kolko ma on vela roboty+malo penazi a potom cakat ci sa mu bude chciet.dneska to musi byt hned.opravit za lacno ako sa da a dalsi.avelmak napísal:.Stale sa cudujem,ze taki mantaci a este maju robotu.
Napísal si peknú volovinu.Pán dobrý mechanik nie je dobrý preto,lebo si o deviatej vyberá špáradlo zo zubov.Hneď môže byť iba smrť a hlupák
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
to je tvoj pohlad ako dedincanom je fuk neponahlaju sa ale my v meste koho auto zivi rano donesiem auto a poobede musi dalej gulat kilometre.jedina moznost kedy auto bude v servise viac ako den je ak odide motor prevodovka.take ze rozvody tesnie hlavy valcov to musi dat do 8 hodin a nie paratko v zuboch po olovrante parky a kavicka.dnes je rychly svet kto sa neprisposobi nezaraba.dnes sa robi na kvantitu.nic take ze aj toto mate zle aj toto.dnes to ludia nechcu pocut.opravit co treba a dalej.naucili sa aj ti co za nieco stali.dnes uz nikto nemasti hrdzavy srob dnes sa zaraba.5-6 aut za sichtu.
tebe to mozno staci zarobit tisicofku ale mechanici co ich poznam a robia sami na seba musi mat mesacne pre seba 2 litre.ak to neda odchadzaju na stavby do nemecka.
tebe to mozno staci zarobit tisicofku ale mechanici co ich poznam a robia sami na seba musi mat mesacne pre seba 2 litre.ak to neda odchadzaju na stavby do nemecka.
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Neboj kvalita tam je radšej by som sa bál u nás a v CZ kde to robia ukrajinci.plus bonus nikto sa do dielne už nevráti to není ako u nás stavba ani mozole nemáš ruky od oleja už niesu tam sa nenosí nech cementu alebo lepenka na chrbte 3tyzdne porobia po 10_12 hodín denne zarobia 3litre čisté a ten posledný týždeň sa valaju doma horepupkom a majú kopec času na svoje veci.
-
- Príspevky: 53
- Dátum registrácie: 22.05.2011 12:28 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7880
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
pises ze auto je cipnute.tu koncia vsetky rady.nikto nevie co sa tam vsetko upravilo.moja rada odcipovat to.
zvysovat vykon nema cenu jedine ak ti nestaci vykon s pedalom na podlahe.jazdis tak?to je to ako ked tou upravou mas ten vykon na polovicnom stlaceni pedalu.nic ine v tom neni.kazde jedno cipnute auto ma problemy.ziadne nebude jazdit 50000km bez poruchy.
zvysovat vykon nema cenu jedine ak ti nestaci vykon s pedalom na podlahe.jazdis tak?to je to ako ked tou upravou mas ten vykon na polovicnom stlaceni pedalu.nic ine v tom neni.kazde jedno cipnute auto ma problemy.ziadne nebude jazdit 50000km bez poruchy.
-
- Príspevky: 2654
- Dátum registrácie: 25.12.2008 16:29
- Bydlisko: Rimavska Sobota Zdieľať na Facebook
Co pisal xentry to by aj mna zaujimalo,aku volovinu zase vymysleli.Aky je rozdiel????V com?Seven stale pise len blbosti,ale teraz nejako nahodou natrafil na podstatnu vec,a podarilo sa mu natukat tu spravnu odpoved.nikto nevie ako bol motor chipnuty,teda dat do povodneho stavu,opravit a potom mozes opat chipnut.Napriek tomu mam stale nejasnosti,ak motor isiel tisice km bez zavad,tak v "programe" nebude chyba.Samozrejme kolko si najazdil to vies len ty.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
návrat softu na (po) dieselgate softu nebude velká výhra.Už síce je známe čo ten soft presne upravuje,ale to je fujaru platné ak to vie nula celá skoro nič mechanikov a najmenej autorizáky. Čo ja viem tak kvantum (tiež) čiptunerov veci ako EGR odstavia.A aj keď toto konkrétne tak byť nemusí,tak už neznalosť toho konkrétneho čipu bude skôr problém plus.Ak tento motor niekto načipoval a neurobil zálohu originálneho,tak je škoda sa dalej o celom baviť.To je presne také,ako nechať prvého bula vytĺcť DPF a potom si auto doviesť z Rakúska aj z 2 1/2 tis.eurovou pokutou od polície.
Toto nie je prípad na zúfalstvo.Zúfalý som si dnes vypočul v telefone,že motor má za sebou výmeny DPF,turbín,tuším dvoch piestov,potom aj ojnice aby sa zistilo že tri čapy kluky sú 1 výbrus a jedno na druhý a začína cirkus nanovo,mraky peňazí fuč,olej je v každom potrubí.tam začína zúfalstvo.Pýtať sa teraz je trocha neskoro,otázka sa dá položiť aj "pred" tou kalváriou zlých krokov a postupov.Takže nie je iba žartom že múdre veci sa robia ako posledná možnosť keď sa všetky ostatné vyčerpali.
Toto nie je prípad na zúfalstvo.Zúfalý som si dnes vypočul v telefone,že motor má za sebou výmeny DPF,turbín,tuším dvoch piestov,potom aj ojnice aby sa zistilo že tri čapy kluky sú 1 výbrus a jedno na druhý a začína cirkus nanovo,mraky peňazí fuč,olej je v každom potrubí.tam začína zúfalstvo.Pýtať sa teraz je trocha neskoro,otázka sa dá položiť aj "pred" tou kalváriou zlých krokov a postupov.Takže nie je iba žartom že múdre veci sa robia ako posledná možnosť keď sa všetky ostatné vyčerpali.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných