VW Golf III - odvetrávanie kľukovej skrine
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 16.07.2018 15:33 Zdieľať na Facebook
VW Golf III - odvetrávanie kľukovej skrine
Ahojte mal by som na vas jednu dôležitú otázku... Auto mi občas drží samo otáčky cca tak 2200-2500 bez toho aby sa šlapalo na pedál.. Po hladaní problému som zistil že mám strašne zanesenú škrtiacu klapku a občas sa nezatvara poriadne a napadlo ma že chyba môže byť v tom že sa mi nejaký sajrajt dostava z kľukovej skrine... Chcem sa vás hlavne opýtať na to že či to môže byť tým a či tú hadicu od skrine môzem odpojiť a zaviesť niekde pod auto aby ten dym alebo ako to nazvať tlačilo preč a nie do sania a za druhé.. Chcel by som vyčistiť tú saciu klapku ale dopočul som sa že po vyčistení treba napojiť na diagnostiku a nastaviť na pôvodné výrobné hodnoty ale dočítal som sa aj to že po vyčistení riadiaca jednotka po xy kilometroch si sama nahodí tie hodnoty a netreba to napájať na diagnostiku tak ako to teda je ?? Je to VW Golf mk3 1.4 44kw benzin rv.96 Za skorú odpoveď vopred ďakujem...
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
to odvetranie musi byt napojene konstrukter motora nespravil chybu ako si niektory tunningari myslia ze to dam na osobitny filtrik.ak ti odtial fuka vzduch alebo dym tak motor uz je vytahany stracas kompresiu cez piestne kruzky.a klapku treba castejsie cistit.nic to neni.kup si taku kefu na umyvanie riadu co vyzera ako valec na cistenie flias cistic brzd a ides.
ziadne vyrobne hodnoty nenastavuj pekne vycisti trocha klapku a jazdi dalej a po par km znova a znova nech sama pomaly pride do povodneho stavu.ak to vycistis naraz bude z toho blbnut.musis postupne ako sla cestou zanesenia tak vratit stav vycistenia.
to odvetranie kluky pomoze dat molitan do toho no musis to zabezpecit aby to motor nehltol.molitan zachyti olej.musis si vymysliet nejaku malo skatulku z plastu co zvladne teplo motora a ten molitan bude ako filter.
niektore auta maju odvetranie vyvedene pred vzduchovy filter cize uz vyrobca myslel na to aby sa klapka nemusela cistit vobec.
ziadne vyrobne hodnoty nenastavuj pekne vycisti trocha klapku a jazdi dalej a po par km znova a znova nech sama pomaly pride do povodneho stavu.ak to vycistis naraz bude z toho blbnut.musis postupne ako sla cestou zanesenia tak vratit stav vycistenia.
to odvetranie kluky pomoze dat molitan do toho no musis to zabezpecit aby to motor nehltol.molitan zachyti olej.musis si vymysliet nejaku malo skatulku z plastu co zvladne teplo motora a ten molitan bude ako filter.
niektore auta maju odvetranie vyvedene pred vzduchovy filter cize uz vyrobca myslel na to aby sa klapka nemusela cistit vobec.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 17 neregistrovaných