VW Golf IV , 1.9 tdi 66kw - výkon
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 19.09.2018 21:53 Zdieľať na Facebook
VW Golf IV , 1.9 tdi 66kw - výkon
Zdravím, ako sa hovorí topiaci sa slamky chytá, tak reku či mi niekto náhodou neporadí. Môj golf pri otáčkach nad 2tisíc neťahá. Auto sa dalo do servisu, kde vymenili ovládanie turba /hlásila to diagnostika/ + sa repasovalo turbo a problém je tam stále. Neviete náhodou kde môže byť ešte chyba? Za hocijaký nápad moc ďakujem.
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
poradit by sa aj dalo no je to velmi zle napisane na poradenie.
v tom servise overovali najskor aj ine veci ci isli hned na vec a vymenili el.magneticky ventil, ked nepomohlo tak repas turba? bola na nom nefunkcna regulacia? ci len tak si povedali ze musi byt zle?
je tam dost veci co moze suvisiet s tym problemom.
pisem ze to je velmi zla tema lebo aj ked ti tu napiseme rady na co sa zamerat, ty sa opytas mechanika ci to zistoval, kontroloval, tak nikto nema istotu ci to fakt kontroloval, alebo ak aj, ci to dobre kontroloval. keby vieme naisto ze napr pozeral kablovacku ku snimacu tlaku, vahy vzduchu, ventilu n75 ...atd. a ci overoval ich funkcnost diagnostikou, meranim alebo vymenou na skusku za funkcne, vycerpal vsetky moznosti tak potom by sa dalo diskutovat konkretne. ale z toho co si napisal tu mozeme pisat a ty citat do zblbnutia
v tom servise overovali najskor aj ine veci ci isli hned na vec a vymenili el.magneticky ventil, ked nepomohlo tak repas turba? bola na nom nefunkcna regulacia? ci len tak si povedali ze musi byt zle?
je tam dost veci co moze suvisiet s tym problemom.
pisem ze to je velmi zla tema lebo aj ked ti tu napiseme rady na co sa zamerat, ty sa opytas mechanika ci to zistoval, kontroloval, tak nikto nema istotu ci to fakt kontroloval, alebo ak aj, ci to dobre kontroloval. keby vieme naisto ze napr pozeral kablovacku ku snimacu tlaku, vahy vzduchu, ventilu n75 ...atd. a ci overoval ich funkcnost diagnostikou, meranim alebo vymenou na skusku za funkcne, vycerpal vsetky moznosti tak potom by sa dalo diskutovat konkretne. ale z toho co si napisal tu mozeme pisat a ty citat do zblbnutia
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 19.09.2018 21:53 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
v prvom rade vymen servis, v druhom skontroluj vsetky tlakove, podtlakove hadice, vycisti egr a bordel z hadic, pozri ventil n75, dalej z regulacnej banky turba ide taka tycka zo zavitom, to treba tiez vediet nastavit a este by som skusil vybrat a vycistit ventil n109
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 19.09.2018 21:53 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24918
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4
- Dátum registrácie: 19.09.2018 21:53 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných