BMW e60,61 , 530 i X drive, 190 kw , 2006 - LPG
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 26.03.2018 12:56 Zdieľať na Facebook
BMW e60,61 , 530 i X drive, 190 kw , 2006 - LPG
*** LPG do BMW E 60,61 - 530 benzín, X drive, Touring 02/2006, 2996 ccm, 190 kW, kód motora by mal byť N52 B30 A . *** Aký typ splynovača a u akej firmy ? Ďakujem za rady.
-
- Príspevky: 1617
- Dátum registrácie: 21.03.2015 10:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 26.03.2018 12:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5429
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
tento regulator treba montovat najlepsie hlavou dole alebo bokom a jedna vypust plynu musi byt dole. aby sa v nom necistoty neusadzali.
Keby si sledoval situaciu, tak problem bol uz davno vyrieseny.
A davat alasku/arctic do takehoto auta sa moze vypomstit, pochybujem ze v kazdej situacii nakrmia to auto aj keby boli dva.
Hlavne ked mu zacnes ostro nakladat a termika pojde prec....
Nahodne prejavujuce sa problemy budu neprijemne pre klienta, ale nie pre vas...
Keby si sledoval situaciu, tak problem bol uz davno vyrieseny.
A davat alasku/arctic do takehoto auta sa moze vypomstit, pochybujem ze v kazdej situacii nakrmia to auto aj keby boli dva.
Hlavne ked mu zacnes ostro nakladat a termika pojde prec....
Nahodne prejavujuce sa problemy budu neprijemne pre klienta, ale nie pre vas...
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
neviem o ziadnej vyriesenej situacii, reagoval som na jedno doporucenie systemu a napisal som z mojej praxe aka zostava komponentov je najspolahlivejsia. nic viac a ak mas dobre skusenosti s magic regulatorom tak nech sa paci. nepoznam problem pri ziadnom regulatore ktory by mal problem s termikou pokial je pripojeny korektne, to jest paralerne na maly okruh auta. fabricke nastavenie takmer kazdeho vyrobcu lpg systemov na prepnutie do plynu je 30 st. teploty regulatora a navrat do benzinu je 0 st. teploty plynu, tieto hodnoty niesu vycucane z prsta a z toho sa da vyvodit v akych limitoch lpg pracuje spravne. ale k nastaveniu treba pristupovat individualne, lepsie systemy maju aj korekcie od teploty regulatora ktore riesia nastavenia aj tym co tomu nakladaju.nespominam si na pripad ze by teplota pri nejakom regulatore drasticky klesala, v kazdom je len nejaka dutina, mozno s nejakymi rebrami cez ktoru prefrci horuca chladiaca zmes tlacena vodnou pumpou.je to tak na alaske, kme, acr, geniuse a aj na magice a vsetkych ostatnych. a namontovat tomasetto regulator do BMW- bezproblemu, je to vyborny regulator. STAG ma EU homologizaciu R115 pre BMW robenu s tymito regulatormi, cize auta schvalovali a merali emisie s tomasetto regulatormi.a pisal som to viackrat, regulator ma len jednu jedinu ulohu, stabilne drzat tlak plynu lebo plyn do motora nieje vstreknuty, je vpusteny svojim tlakom. a samozrejme nesmie casom prepustat lpg cez podtlak do sania ako sa to deje pri tych geniusoch
-
- Príspevky: 103
- Dátum registrácie: 19.09.2016 09:20 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
erstopatnastok je dve kopy, casto s tomasettami alebo valtekmi ale tusim ani jedna s baracudami alebo magicom. ale to je nepodstatne. co sa tyka dlzky hadiciek ta nehra rolu. pre predstavu, mas styri zahradne ventily k nim pripojene hadice, jedna je o nieco dlhsia, chytis konce do ruky a zacnes ventily postupne rovnako otvarat, zatvarat, dookola. z kazdej vystrekne rovnake mnozstvo vody len z tej dlhsej pri prvom vystreknuti menej o obsah hadice o ktory je dlhsia, uz pri dalsom vystreknuti obsah bude rovnaky ako pri ostetnych. to iste sa deje aj pri vstrekovacoch lpg a ten nepatrny rozdiel prvej davky pri dlhsej hadicke je absolutne nepodstatny. Asi podstatnejsi je bod v ktorom vstrekneme plyn, ten si myslim je lepsie aby bol co najblizsie k benzinovym vstrekovacom a kvoli tomu sa niekedy nedaju vstrekovace umiestnit tak aby hadicky boli rovnake. A davat do suvisu cenu a kvalitu pri hocijakom vyrobku je na dlhsiu diskusiu a tu je s tebou viest nebudem lebo posuvas ju z vecnej roviny niekde inde.
Vstrekovace Valtek su dobre spolahlive, daju sa zrepasovat a nastavit a funguju donemoty.
stastsne a vesele
Vstrekovace Valtek su dobre spolahlive, daju sa zrepasovat a nastavit a funguju donemoty.
stastsne a vesele
-
- Príspevky: 1383
- Dátum registrácie: 10.06.2009 21:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 231
- Dátum registrácie: 16.01.2014 09:50
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní