Skoda Superb TDI 125kw r.v.10/2010 CFGB - nepravidelny chod
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
Skoda Superb TDI 125kw r.v.10/2010 CFGB - nepravidelny chod
Dobry den. Mam skoda superb 3t5 2011, 125kw CFGB 4x4. 205000km ..ked mám studený motor(auto stojí cez noc) tak po naštartovaní a prejdeni zhruba 1km trha motor,ma nepravidelny chod.. po zahriati už ide ako ma... taktiež som spozoroval zvýšenie 'rapkania' motora za studena,po zohriati bez rapkania.. Vdaka za odpoved
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
Na diagnostike som.nebol zatial. Chcel by som vediet co by to zhruba mohlo byt. Dostal som tip na skrtiacu klapku,vahu a snimac teploty chladiacej kckvapaliny. hlavne ma zaujimalo ci sa niekto nestretol s podobným problemom a vyriesil ho. Servis mam 45km daleko a planujem tam dorazit az ked budem prezuvat na.zimne (dufam) :D a dakujem za postreh. Inak... pri nastartovanom motore odpojim vahu vzduchu a nic sa nedeje, nemali by zakolisat otacky(aspon)?? Skusim ju pred nastartovanim odpojit a pojazdit ci to bude robit.
-
- Príspevky: 23
- Dátum registrácie: 02.01.2011 12:18 Zdieľať na Facebook
Nedavno tema o aditivach do nafty. Vyjazdi naftu co mas v nadrzi, vymen palivovy filter, natankuj maxxmotion 25 litrov, nalej 2 flasky Techronu alebo Liqui Moly a chod sa riadne povozit. Riadne neznamena do Tesca a naspat. Pravdepodobne mas chyteny nejaky vstrek. Neznamena to ale ze sa to opravi, ale pomoct to moze. Mam ale osobnu skusenost superb CFFB 103kw, problemy presne ako tvoje, po viacnasobnom zopakovani takejto kury, tankovani maxxmotion = auto stale beha bez zasahu do vstrekov. Bolo to SR firemne auto, nafta len obycko bez aditiv. Nechcem ale robit reklamu nafte, mam aj teraz supa CFFB, dovoz pri 209tis, momemtalne skoro 275tis, tankujem iba maxxmotion a vstreky mam povodne a problemy cez zimu ziadne. Ale to su len moje skusenosti.
A hlavne si nemysli ze to ma iba 200tis a ze to vstreky isto nebudu. Poznam CR motory co kapu vstreky a cerpadla pri 150-180tis. Pri chladnejsich ranach buchot, klepot, no proste hroza. Ludia na to seru, si myslia ze ked maju novsie auta tak to musi vydrzat. Hlavne ze chodia na rezerve a tankuju za 20e na Metre, SAD.ke atd atd. Ale aky pan - taky kram. Nikoho sa ale dotknut nechcem. Kazdy nech sa o svoje peniaze v zeleze stara ako chce.
A hlavne si nemysli ze to ma iba 200tis a ze to vstreky isto nebudu. Poznam CR motory co kapu vstreky a cerpadla pri 150-180tis. Pri chladnejsich ranach buchot, klepot, no proste hroza. Ludia na to seru, si myslia ze ked maju novsie auta tak to musi vydrzat. Hlavne ze chodia na rezerve a tankuju za 20e na Metre, SAD.ke atd atd. Ale aky pan - taky kram. Nikoho sa ale dotknut nechcem. Kazdy nech sa o svoje peniaze v zeleze stara ako chce.
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
" ked mám studený motor(auto stojí cez noc) tak po naštartovaní a prejdeni zhruba 1km trha motor,ma nepravidelny chod.. "
" Toto robí skoro každý diesel. "
skutocne ? Spomedzi vsetkych dieslov ktore poznam to nerobi ani jeden jediny ... a ze ich poznam zhruba 50 vratane koncernovych 1.6 aj 2.0 co maju najazdene okolo 400.000 ... mojho 20rocneho milionara sem samozrejme nepletiem lebo nie je commonrail ale ani ten to nerobi.
" Toto robí skoro každý diesel. "
skutocne ? Spomedzi vsetkych dieslov ktore poznam to nerobi ani jeden jediny ... a ze ich poznam zhruba 50 vratane koncernovych 1.6 aj 2.0 co maju najazdene okolo 400.000 ... mojho 20rocneho milionara sem samozrejme nepletiem lebo nie je commonrail ale ani ten to nerobi.
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
vstreky? egr? to takto je ako z vesteckej gule..
treba ist k niekomu kto robi a pozna tieto nove CR..
zavada na diag zrejme ziadna nebude.
Ak aj mal niekto podobny problem a vyriesil ho este neznamena ze pricina bola rovnaka...
treba ist k niekomu kto robi a pozna tieto nove CR..
zavada na diag zrejme ziadna nebude.
Ak aj mal niekto podobny problem a vyriesil ho este neznamena ze pricina bola rovnaka...
Naposledy upravil/-a midnightman v 11.09.2018 13:24, upravené celkom 1 krát.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
kultura chodu a TRHANIE MOTOROM / NEPRAVIDELNY CHOD [!!!] je dost diametralne odlisna vec.
Neexistuje jedine dieslove auto ktore by v takom pocasi ako je dnes, teda 12 stupnov rano podotykam plus, "uplne studene" malo alebo mohlo skackat s motorom a mat nepravidelny chod.
Ruku na srdce chlapci : ked nahodim dieslik pri minus dvadsiatich tak nemoze ist nepravidelne, inak je dochnapany jak sirota.
Este raz si uvedomte ze v tejto teme preberame 125kW 2.0tdi - existoval nejaky iny motor nachylnejsi na vstrekovace nez 125kW verzia ? Odpoved : nie, neexistoval. Tieto vstreky sa dokazali dochnapat castokrat pred dovrsenim 100.000km pri velmi rozumnom majitelovi, takze sa ani trosku necudujem ze toto auto s dvojnasobnym najazdom ma nejake muchy. Moze to byt jednoduche a lacne na vyriesenie, nemusi, neviem - naozaj na dialku sa nevesti.
Ale v ziadnom pripade dieslik NESMIE poskakovat a ist nepravidelne ked ho hrozne studeneho chudacika nahodis pri teplotach desat alebo viac stupnov v pluse. To mi zase nehovorte.
Neexistuje jedine dieslove auto ktore by v takom pocasi ako je dnes, teda 12 stupnov rano podotykam plus, "uplne studene" malo alebo mohlo skackat s motorom a mat nepravidelny chod.
Ruku na srdce chlapci : ked nahodim dieslik pri minus dvadsiatich tak nemoze ist nepravidelne, inak je dochnapany jak sirota.
Este raz si uvedomte ze v tejto teme preberame 125kW 2.0tdi - existoval nejaky iny motor nachylnejsi na vstrekovace nez 125kW verzia ? Odpoved : nie, neexistoval. Tieto vstreky sa dokazali dochnapat castokrat pred dovrsenim 100.000km pri velmi rozumnom majitelovi, takze sa ani trosku necudujem ze toto auto s dvojnasobnym najazdom ma nejake muchy. Moze to byt jednoduche a lacne na vyriesenie, nemusi, neviem - naozaj na dialku sa nevesti.
Ale v ziadnom pripade dieslik NESMIE poskakovat a ist nepravidelne ked ho hrozne studeneho chudacika nahodis pri teplotach desat alebo viac stupnov v pluse. To mi zase nehovorte.
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 60
- Dátum registrácie: 10.01.2007 09:07 Zdieľať na Facebook
Mám ten motor 125 kw, ale CBBB, 2010 - originál 283 000 km, po zvolávačke dieselgate. ani náznak šklbnutia, či trasenia, vstreky pôvodné, nafta iba TESCO prémiová, sem-tam Slovnaft, nech si nezvyká, ani kvapka oleja na povrchu - auto nesmie šklbať - nejazdí na LPG:) za studena, občas stačí vymeniť vzduchový filter - toľko prachu ako je v súčasnosti som už dlho nevidel, ak sa odpojí váha vzduchu auto by malo zdochnúť...
-
- Príspevky: 63
- Dátum registrácie: 26.12.2017 14:27 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 13.01.2009 17:19
- Bydlisko: Okres Malacky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: 07.11.2006 07:54 Zdieľať na Facebook
zabudol si povedať želubos zimovcak napísal:Toto robí skoro každý diesel.
Ak môžem poradiť, tankuj iba max motion a aj 500.000 dáš na vstrekovače.
Slovnaft tankujem iba do nákladných a vynimocne do osobných.
Repka je neskutočne svinstvo.
maxx motion - len na frekventovanýcj čerpačkách. Dlhodobo (cez dva roky) tankujem len maxx ma malej pumpe. Nedávno som mal auto v servise a dal som si vymeniť okrem iného aj palivový filter. Servisák mi povedal že tak zanesený filter ešte nevidel. Palivo pravdepodobne zdegradovalo v nádrži na čerpačke.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: honda22 a 25 neregistrovaných