Seat Leon - neodomkne , nenaštartuje
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Seat Leon - neodomkne , nenaštartuje
Zdravím, auto mi začína čím ďalej tým viac blbnúť. Auto sa poslednú dobu nedá odomknúť a ak sa odomkne nejde naštartovať. Ak aj naštartuje začne pískať alarm.Ako sa tento problém prejavuje vidieť na videách. Dokonca mi naposledny pri jazde a následnom pokuse o zatvorenie okna začala pípať palubovka + na moment zablikali kontrolky Ručnej brzdy a ASR a takmer zhasli svetlá. Na volnobehu pri zatvarani okna taktiež takmer zhasnutie svetiel a trošku aj zdusenie motora ako by malo velký odber prudu.
Ide o Seat Leon 1.9 TDI ARL 2002.
Pamäť závad:
15 - Airbagy
00532 - napajacie napätie B+
07-10 - signal prilis maly - Sporadická
? - Klima
00604 - potenciometer motoru tlakovej klapky (G113)
30-10 - prerusenie alebo skrat na plus - Sporadická
03 - ABS Brzdy
00668 - Palubné napätie svorka 30
008 - nevierohodný signál - Sporadická
Motor
18080 - riadenie vetraku chladenia 1
P1672 - 35 -10 - prerusenie / skrat na kostru -
Sporadická
Komfort systém
01135 - cidla pre kontrolu vnutorneho priestoru
36-00 - prerusenie
00928 - zamykaci jednotka centralneho zamykania strana ridice (F220) 27-10 - neverohodny signal - sporadická
01359 - spinac vnutorneho zamykania strana spolujazdca (E198)
27-10 - neverohodny signal - sporadická
00929 - Zamykaci jednotka centralneho zamykania strana spolujazdca (F221)
27-10 - neverohodny signal - sporadická
(Táto chyba sa týka aj strán vzadu v lavo a vzadu v pravo)
Cize celkovo 6 závad v komfortke.
Po vymazaní sa chyby opäť po čase objavia. Dnes sa objavila nová v komfortke :
01330 - centralna jednotka komfornteho systemu (J393)
53-10- napajacie napatie príliš malé - Sporadická
Prikladám videá ako sa problémy prejavujú. (Ospravedlnujem sa za kvalitu no myslím ze podstatu problému je vidieť)
https://www.youtube.com/watch?v=7QRcQ97iMVU Start
https://www.youtube.com/watch?v=OHENT5ZeWzk Odomykanie a Start
https://www.youtube.com/watch?v=BCl3N5ZnXm0 Pípanie a blik. kontroliek
Na 3 videu to pípanie a bliknutie kontroliek spravilo v momente ked som zatiahol okno, vtedy aj vidieť ako stmavnu budíky tak isto aj svetlá.
Po vymazaní pamate závad problém prestal no o dva dni na to mi to spravilo o5 za jazdy a to som ani nemusel zatiahnuť okno proste len tak počas jazdy.
Chýb je tam dosť prosím vás ako postupovať ?
Robilo mi to najprv raz za mesiac potom raz za týzden teraz mi to robí častejšie a častejšie. Začalo to tým ze sa nedalo odomknuť / nastartovať ...teraz sa k tomu pridalo aj to pípanie palubnej
Ide o Seat Leon 1.9 TDI ARL 2002.
Pamäť závad:
15 - Airbagy
00532 - napajacie napätie B+
07-10 - signal prilis maly - Sporadická
? - Klima
00604 - potenciometer motoru tlakovej klapky (G113)
30-10 - prerusenie alebo skrat na plus - Sporadická
03 - ABS Brzdy
00668 - Palubné napätie svorka 30
008 - nevierohodný signál - Sporadická
Motor
18080 - riadenie vetraku chladenia 1
P1672 - 35 -10 - prerusenie / skrat na kostru -
Sporadická
Komfort systém
01135 - cidla pre kontrolu vnutorneho priestoru
36-00 - prerusenie
00928 - zamykaci jednotka centralneho zamykania strana ridice (F220) 27-10 - neverohodny signal - sporadická
01359 - spinac vnutorneho zamykania strana spolujazdca (E198)
27-10 - neverohodny signal - sporadická
00929 - Zamykaci jednotka centralneho zamykania strana spolujazdca (F221)
27-10 - neverohodny signal - sporadická
(Táto chyba sa týka aj strán vzadu v lavo a vzadu v pravo)
Cize celkovo 6 závad v komfortke.
Po vymazaní sa chyby opäť po čase objavia. Dnes sa objavila nová v komfortke :
01330 - centralna jednotka komfornteho systemu (J393)
53-10- napajacie napatie príliš malé - Sporadická
Prikladám videá ako sa problémy prejavujú. (Ospravedlnujem sa za kvalitu no myslím ze podstatu problému je vidieť)
https://www.youtube.com/watch?v=7QRcQ97iMVU Start
https://www.youtube.com/watch?v=OHENT5ZeWzk Odomykanie a Start
https://www.youtube.com/watch?v=BCl3N5ZnXm0 Pípanie a blik. kontroliek
Na 3 videu to pípanie a bliknutie kontroliek spravilo v momente ked som zatiahol okno, vtedy aj vidieť ako stmavnu budíky tak isto aj svetlá.
Po vymazaní pamate závad problém prestal no o dva dni na to mi to spravilo o5 za jazdy a to som ani nemusel zatiahnuť okno proste len tak počas jazdy.
Chýb je tam dosť prosím vás ako postupovať ?
Robilo mi to najprv raz za mesiac potom raz za týzden teraz mi to robí častejšie a častejšie. Začalo to tým ze sa nedalo odomknuť / nastartovať ...teraz sa k tomu pridalo aj to pípanie palubnej
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 476
- Dátum registrácie: 03.04.2011 12:33 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: 23.09.2004 08:15 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Áno mám ZEDER pouzívam ho 2x za rok ked som mimo domova. Ak nič nepomôže pôjde von.
Čo sa týka batérie pri volnobehu a zapnutých svetlách namerané 13,80 - 13,85 V ...pri pridávaní a uberaní sa hodnota nijak zvlášť nemenila.
Pri vypnutom motore (pol hodiny po jazde) mala batéria 12,50 V neni to málo ? Oco mi tvrdí ze na novú batériu je to málo a mala by mať viac. Bral som EXIDE Premium 77Ah 760A myslím ze kvalita dobrá ale ak je tých 12,50 málo problem bude zrejme v dobíjaní. Auto je v rodine už cca 5 rokov a alternátor sa zatial neriešil.
Chyby z diagnostiky sa objavili naraz donedávna bola pamäť závad čistá, čo som pozeral na nete tak vačšina chýb má súvis resp. píše pri odporučenom postupe skontrolovať stav batérie / dobíjanie.
Dnes som skusil vyhodiť baterku von skontrolovať kostru (prebrusiť kontakty) prebrusil som aj všetky na poistkách kt. su na baterke. Zmena ktorá nastala bola tá že po tomto vyčistení stupla hodnota napätia na 14,20 - 14,30 pri volnobehu. Pamäť závad som zmazal uvidíme ako sa auto bude správať.
Ak nepomôže skúsim dať von altík a pozrieť uhlíky
Čo sa týka batérie pri volnobehu a zapnutých svetlách namerané 13,80 - 13,85 V ...pri pridávaní a uberaní sa hodnota nijak zvlášť nemenila.
Pri vypnutom motore (pol hodiny po jazde) mala batéria 12,50 V neni to málo ? Oco mi tvrdí ze na novú batériu je to málo a mala by mať viac. Bral som EXIDE Premium 77Ah 760A myslím ze kvalita dobrá ale ak je tých 12,50 málo problem bude zrejme v dobíjaní. Auto je v rodine už cca 5 rokov a alternátor sa zatial neriešil.
Chyby z diagnostiky sa objavili naraz donedávna bola pamäť závad čistá, čo som pozeral na nete tak vačšina chýb má súvis resp. píše pri odporučenom postupe skontrolovať stav batérie / dobíjanie.
Dnes som skusil vyhodiť baterku von skontrolovať kostru (prebrusiť kontakty) prebrusil som aj všetky na poistkách kt. su na baterke. Zmena ktorá nastala bola tá že po tomto vyčistení stupla hodnota napätia na 14,20 - 14,30 pri volnobehu. Pamäť závad som zmazal uvidíme ako sa auto bude správať.
Ak nepomôže skúsim dať von altík a pozrieť uhlíky
-
- Príspevky: 278
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 20.06.2013 15:35 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných