Seat Leon 1,6 tdi
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 273
- Dátum registrácie: 06.10.2009 10:58 Zdieľať na Facebook
Seat Leon 1,6 tdi
Ahojte.
Vedel by mi niekto realne poradit, ohladom seat leona rocnik 2010 , motor 1,6 tdi. Viem, ze benzin v danom roku bol nie vhodna kupa, ale mam moznost kupi s poctom 107000 km diesel. Mal som 1,9 tdi 2006 a predal som ho a chcel by som, no novsieho.
Len ci je to spolahlivy motor a ci sa oplati do toho ist.
Dakujem vsetkym, co maju s danym motorom skusenosti.
Vedel by mi niekto realne poradit, ohladom seat leona rocnik 2010 , motor 1,6 tdi. Viem, ze benzin v danom roku bol nie vhodna kupa, ale mam moznost kupi s poctom 107000 km diesel. Mal som 1,9 tdi 2006 a predal som ho a chcel by som, no novsieho.
Len ci je to spolahlivy motor a ci sa oplati do toho ist.
Dakujem vsetkym, co maju s danym motorom skusenosti.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
zase take iste auto?ved uz bude mat 9 rokov a vyzeraju rovnako.+ ta 1.6 nejde vobec ale vobec netaha oproti 1.9 je to cajicek s bonusom dpf.motor je dobry tak po meste alebo do mensieho auta.ale 250000km dozije v pohode.
ale radsej od roku 2012 auta od 2007-2011 su riziko kazda jedna znacka.v tedy zacinali experimenty s dpf + piezovstrekovace commonrail a nechali to na majitelov aut ako sa to prejavi.skoro kazdy zaplakal.
ale radsej od roku 2012 auta od 2007-2011 su riziko kazda jedna znacka.v tedy zacinali experimenty s dpf + piezovstrekovace commonrail a nechali to na majitelov aut ako sa to prejavi.skoro kazdy zaplakal.
-
- Príspevky: 273
- Dátum registrácie: 06.10.2009 10:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Vsade sa pise o vhodnom vybere diesel/benzin podla pouzitia.
Ty chces CR diesel, s DPF do mesta. Ty si uz vlastne rozhodnuty...
Nedavno na jednych CZ strankach sa preberal tento motor a jeho servisna narocnost.
Z toho co tam bolo pisane, tak vydaje na servis zhruba v najazde okolo 200 000 km mozu kludne dosiahnut okolo 6500€. Tym sa myslia vydaje, mimo beznej udrzby, bezneho servisu. Zapocitavali tam EGR s vymennikom, DPF, vstreky, dvojhmotu, rozvody atd, proste "choroby" tej motorizacie.
Ty chces CR diesel, s DPF do mesta. Ty si uz vlastne rozhodnuty...
Nedavno na jednych CZ strankach sa preberal tento motor a jeho servisna narocnost.
Z toho co tam bolo pisane, tak vydaje na servis zhruba v najazde okolo 200 000 km mozu kludne dosiahnut okolo 6500€. Tym sa myslia vydaje, mimo beznej udrzby, bezneho servisu. Zapocitavali tam EGR s vymennikom, DPF, vstreky, dvojhmotu, rozvody atd, proste "choroby" tej motorizacie.
-
- Príspevky: 1441
- Dátum registrácie: 16.09.2010 13:17 Zdieľať na Facebook
Benziny su problemove a dizel hoci to nieje az taka loteria tiez ma svoje muchy + ho ides pouzivat v absolutne nevhodnom rezime prevadzky.....sam si si odpovedal, cakas ze ti to tu niekto odobri, takto sa zo srdcovky moze stat nocna mora...
1U5 AVU, 6U1 AMH, 6Y5 ASY, N15 GA14DE, 3B6 AVF, C4(B7) 9H06
-
- Príspevky: 967
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 22
- Dátum registrácie: 02.01.2011 12:18 Zdieľať na Facebook
"AK" je tych 107tis km realnych, tak je aj zbytocne tu nieco rozoberat. Proste to zober a hotovo. Prve problemy pridu az o par rokov. Dovtedy sa povoz, tankuj lepsiu naftu, nadrz vzdy doplna kvoli cerpadlu a DPF, olej kazdych 10tis a rozvody sprav tiez skor kvoli pumpe. Ked sa to bude blizit k 200 tak to predas este v poho. Ale to sa bavime u teba mozno o horizonte 4 rokov.
-
- Príspevky: 2867
- Dátum registrácie: 07.04.2010 20:29 Zdieľať na Facebook
Neviem, ale, co pomoze "lepsia" nafta a nadrz do plna - DPFku a cerpadlu?
DPF sa v meste proste bude viac zanasat, castejsia regeneracia, problem s dokoncenim.
Aby tu o mesiac, dva nebola dalsi topic o teme kontrolka DPF a vela oleja v motore atd...
Ale penazenku ma on, rozhodnuty je, tak snad to bude dobre.
DPF sa v meste proste bude viac zanasat, castejsia regeneracia, problem s dokoncenim.
Aby tu o mesiac, dva nebola dalsi topic o teme kontrolka DPF a vela oleja v motore atd...
Ale penazenku ma on, rozhodnuty je, tak snad to bude dobre.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
Podmienky a priebeh regeneracie sa líšia krížom cez výrobcov, model jednotiek, roky, emisné normy...
sú systémy citlivejšie, tolerantnejšie...sú také čo pindajú neustále :D ...
na krátke trasy zabijete DPF...a o krátkych trasách na benzíne tu p. Hlavaty minule mal príspevok...
mam tu pacienta čo chodí každé 4 mesiace na servisnú..lebo auto nepozná dialnicu.... I tak še da
sú systémy citlivejšie, tolerantnejšie...sú také čo pindajú neustále :D ...
na krátke trasy zabijete DPF...a o krátkych trasách na benzíne tu p. Hlavaty minule mal príspevok...
mam tu pacienta čo chodí každé 4 mesiace na servisnú..lebo auto nepozná dialnicu.... I tak še da
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
6500????to vazne?to je uplne chore ved za to mam slusne automastik29 napísal:Vsade sa pise o vhodnom vybere diesel/benzin podla pouzitia.
Ty chces CR diesel, s DPF do mesta. Ty si uz vlastne rozhodnuty...
Nedavno na jednych CZ strankach sa preberal tento motor a jeho servisna narocnost.
Z toho co tam bolo pisane, tak vydaje na servis zhruba v najazde okolo 200 000 km mozu kludne dosiahnut okolo 6500€. Tym sa myslia vydaje, mimo beznej udrzby, bezneho servisu. Zapocitavali tam EGR s vymennikom, DPF, vstreky, dvojhmotu, rozvody atd, proste "choroby" tej motorizacie.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 343
- Dátum registrácie: 06.07.2010 23:13 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 146
- Dátum registrácie: 13.03.2010 17:06 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných