Peugeot 508 gt
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 03.09.2018 23:50 Zdieľať na Facebook
Peugeot 508 gt
Dobrý deň, nedávno som kúpil Peugeot 508 GT 2.2 hdi po pár dňoch sa na ňom prejavila závada, zasvietila diagnostika motora, auto pri nej pracuje normálne, ale občas zasvieti aj service a potom auto ako keby skocilo do núdzového režimu ale nie je to permanentne ako kontrolka diagnostiky a aj tá sa občas vypne . Dnes bolo auto v Peugeote a tam mi povedali že všetky chyby ukazujú na turbo, auto ma najazdené 131 000km, skontrolovali ho a všetko vyzeralo ok... Technik mi povedal že pokiaľ auto dlho stalo v bazáre môže to byť zanesene a trebalo by to poriadne vyjazdit a vypáliť.. Ale neviem, neviete niekto čo s tým?
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
Pato, rozmyslaj... ked auto stoji, turbo sa samo zanesie ?
Doprdele nech z toho autoTEROrizovaneho servisu poskytnu diagnosticky vystup, tam im pocitac predsa ukazal chyby. Ani sa nebavime o tom ze s autom nejazdili takze nemaju namerane tlaky turba a ich priebeh v zavislosti na otackach motora, takze tresnut ze turbo bude chnapnute moze byt totalne, totalne mimo (autorizak alebo nie, to ze si bol v autorizaku ABSOLUTNE NEZNAMENA ze maju patent na rozum a vzdy spravne urcia chybu, prave naopak).
Doporucenie tu je nemozne. Mali to v ruke najlepsi odbornici (hahaha) ktori to mohli a nevedia urcit chybu - tvrdia ze turbo, potom nenasli ziadnu chybu ked ho kontrolovali, no co ti povedat viacej k odbornosti.
Skusil by som vyziadat spustit nutenu regeneraciu FAP filtra, kludne v tom istom autorizaku, ale musis vidiet ze ti ju NAOZAJ spravili, idealne keby si bol pri aute (ked sa regen spusti, utekaj odtial prec na kavu donutra budovy).
Aj ked takymto sposobom si galaxie daleko od zaruceneho vyriesenia problemu, poskodit tomu neposkodia.
No a samozrejme univerzalna rada, najst firmu/chlapa ktory Peougeuotom NAOZAJ ROZUMIE a dokaze sa popasovat s tvojim problemom.
Doprdele nech z toho autoTEROrizovaneho servisu poskytnu diagnosticky vystup, tam im pocitac predsa ukazal chyby. Ani sa nebavime o tom ze s autom nejazdili takze nemaju namerane tlaky turba a ich priebeh v zavislosti na otackach motora, takze tresnut ze turbo bude chnapnute moze byt totalne, totalne mimo (autorizak alebo nie, to ze si bol v autorizaku ABSOLUTNE NEZNAMENA ze maju patent na rozum a vzdy spravne urcia chybu, prave naopak).
Doporucenie tu je nemozne. Mali to v ruke najlepsi odbornici (hahaha) ktori to mohli a nevedia urcit chybu - tvrdia ze turbo, potom nenasli ziadnu chybu ked ho kontrolovali, no co ti povedat viacej k odbornosti.
Skusil by som vyziadat spustit nutenu regeneraciu FAP filtra, kludne v tom istom autorizaku, ale musis vidiet ze ti ju NAOZAJ spravili, idealne keby si bol pri aute (ked sa regen spusti, utekaj odtial prec na kavu donutra budovy).
Aj ked takymto sposobom si galaxie daleko od zaruceneho vyriesenia problemu, poskodit tomu neposkodia.
No a samozrejme univerzalna rada, najst firmu/chlapa ktory Peougeuotom NAOZAJ ROZUMIE a dokaze sa popasovat s tvojim problemom.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
ty fakt nemáš chybu chlape...ty nie si VIP člen (k čomu si sa zdárne preklikal reagovaním a vypisovaním nezmyslov na všetko čo sa na tomto fóre šustlo), ale VIP maskotlubos zimovcak napísal:130.000 km a turbo k.o!?
Nemožné.
Km nesedia.
Ak chceš vidieť K.O. turbo dokonca pri cca 1/2 porcii km (originál 47 000km), tak nadvihni zadnicu a príď sa osobne presvedčiť do istého servisu, kde ho práve riešia.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24979
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Možné je takmer všetko,aj odchod turbíny pri málo km.A netreba veľa na to mu zlomiť krk,a nemusí to dokonca byť zavinené samotným turbom.Existuje aj dôsledková chyba,tj pre inú príčinu kľakne.Až pri tretej turbíne povedal majiteľ dosť a hľa...vytlačené zaslepovacie blendy olejových kanálikov.Ani nenapadne nikoho sa tam pozrieť,tak sú nenápadné,lenže aj tak málo mechanikov vôbec o ich existencii vie.
Ale to nemusí byť tento prípad.Žiaľ,autorizák premrhal jedinečnú šancu vôbec niečo urobiť,pretože turbína je kontrolovateľná a to dokonca úplne ľahúčko ani si netreba paprčky zababrať.Je nutné z diagnostikou von,a pozrieť si všetko čo turbína robí naživo,a logicky pre majiteľa sa robí z takej jazdy log,kde sa mu jasne dá ukázať v čom kedy a kde turbína nestíha,alebo naopak prekračuje tlak.To sa na dielni nezistí,tam sa dá posúdiť opticky stav a vôle,ale výkonnosť a prácu regulácie je nutné von na cestu.
Klasicky je 130 tis na turbínu nič,ale iba ak....a toto nik nevie ak nevie históriu auta a toto zrejme dokonale sedí na toto auto.
Je do plaču vidieť čo dokážu pred predajom ľudia povyvádzať,ale všetko začína od podstaty a to sú km.To je dôvod takmer vždy,prečo nesedí to a ono,a pri malom nájazde vyskakujú závažnejšie poruchy.Jedna z mojich najhlúpejších dilem býva práve...ako majiteľovi vysvetliť,že...km sú ehm,polovičné než realita.Auto teraz kúpené,tomu nešťastníkovi beriete totálne chuť od života a práve mu jeho auto dokonale zhnusíte.Keď mu nepoviete,nikdy nepochopí prečo mnoho vecí sa rad radom kazí a ledva sa urobí jedno,príde iné.Ludská špinavosť vie zraziť novopečeného majiteľa doslova na kolená.
Ale to nemusí byť tento prípad.Žiaľ,autorizák premrhal jedinečnú šancu vôbec niečo urobiť,pretože turbína je kontrolovateľná a to dokonca úplne ľahúčko ani si netreba paprčky zababrať.Je nutné z diagnostikou von,a pozrieť si všetko čo turbína robí naživo,a logicky pre majiteľa sa robí z takej jazdy log,kde sa mu jasne dá ukázať v čom kedy a kde turbína nestíha,alebo naopak prekračuje tlak.To sa na dielni nezistí,tam sa dá posúdiť opticky stav a vôle,ale výkonnosť a prácu regulácie je nutné von na cestu.
Klasicky je 130 tis na turbínu nič,ale iba ak....a toto nik nevie ak nevie históriu auta a toto zrejme dokonale sedí na toto auto.
Je do plaču vidieť čo dokážu pred predajom ľudia povyvádzať,ale všetko začína od podstaty a to sú km.To je dôvod takmer vždy,prečo nesedí to a ono,a pri malom nájazde vyskakujú závažnejšie poruchy.Jedna z mojich najhlúpejších dilem býva práve...ako majiteľovi vysvetliť,že...km sú ehm,polovičné než realita.Auto teraz kúpené,tomu nešťastníkovi beriete totálne chuť od života a práve mu jeho auto dokonale zhnusíte.Keď mu nepoviete,nikdy nepochopí prečo mnoho vecí sa rad radom kazí a ledva sa urobí jedno,príde iné.Ludská špinavosť vie zraziť novopečeného majiteľa doslova na kolená.
-
- Príspevky: 45
- Dátum registrácie: 02.09.2005 06:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1458
- Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
- Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty Zdieľať na Facebook
Herr Zimovčák,lubos zimovcak napísal:Marko import, chápem, že musíš ludom hovoriť rozprávky, keď chces predať autá.
buď tej lásky a odpusti si na moju adresu reči typu "musím kupujúcim rozprávať rozprávky, keď chcem predať autá..."
Na také niečo nemáš argumenty. Nepoznáš ma, nemáš ani šajn o tom, akým spôsobom fungujem. Ja však tvoje výplody a bludy čítam pravidelne, preto môžem adekvátne tomu na teba reagovať.
Rozprávanie "rozprávok" rozhodne nie je môj štýl.
Nie je nakoniec ani dôvod. Na tovar, ktorý predávam sa vzťahujú reálne záruky (od výrobcu alebo špeciálny poisťovací produkt) a moji zákazníci majú ešte pred obhliadkou konkrétneho vozidla o ňom vylustrované spravidla oveľa viac, ako ja...
To si sa asi zas raz pomýlil a splietol si si ma s nejakým štrbavým Turkom, Juhoslovanom alebo Arabom, prevádzkujúcim na západ od našich hraníc nejaký pochybný autobazár - cenové lákadlo pre všetkých naivných a obmedzených.
P.S: je super, že konečne o nejakom modeli, resp. motore aspoň čo-to vieš. Principiálne sa s tebou aj dá súhlasiť, že turbíny bežne neodchádzajú pri 130 000km. Ovšem nie je ničím výnimočným, že sa porúchajú aj omnoho skôr. Z praxe poznám niekoľko prípadov. Závisí to od viacerých faktorov, špecifík či okolností. Generalizovať, že je to IBA kôli tomu, že km nie sú reálne, je preto amatérske. Hoci nie vylúčené. Išlo by však iba o jednu z viacerých možností, nie jedinú.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 218
- Dátum registrácie: 08.12.2012 19:18
- Bydlisko: okres VK Zdieľať na Facebook
V C4 máme motor 2.0 hdi RHR, ale sú podobné a pred rokmi bol problém že vypisovalo depolution faulty a padalo do núdzáku. V autorizáku zistili, že je chybný snímač polohy lopatiek turba, ktorý posielal zlé info. Bol to taký malý dzindzík na baňke podtlaku, uchytený tromi skrutkami. Po výmene všetko o.k. Ale podľa vyjadrení tento stav mohlo spôsobavať viac vecí. Napr. už spomínaný snímač diferenčných tlakov fap filtra, zle fungujúci elektromag. ventil podlaku ovládania turba a ešte mnohé, čo si už ani nespomínam. Ale autorizák s ich diagnostikou by mal vedieť určiť vadnú vec - ako v mojom prípade - a nie meniť hneď celé turbo ak je vadná podtlaková ovládacia časť. Druhá vec je, ak prepúšťa olej, alebo je rozpadnuté ovládanie lopatiek.
Citroen C5 2.0hdi, 120kw, C5 tourer 2,0hdi ,133kw
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných