Jaguar XE - skúsenosti

Diskusia ohľadne vozidiel značky Jaguar

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

dodik13
Príspevky: 534
Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa dodik13 »

Kazdopadne prechadzat z bmw 335i 300konovej do 2litru 170 konoveho len kvoli spotrebe tak to uz radsej do 3litra diezla lol
sluggish
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.12.2011 13:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sluggish »

celkom pekne ste sa rozbehli, práve preto ma zaujal tento jaguár, že v testoch ho dosť vychválili, a v podstate to je konkurent trojkovej rady BMW.

Bohužiaľ, do novej trojkovej rady sa mi moc nechce, ich praskajúce rozvody, pomleté palivové čerpadlá a kopec ďaľších chýb ma dosť odrádzajú, a to som fanúšik tej značky, a to ako pri dvoj tak aj trojlitových diesloch.


Ad servisné intervaly, myslím že už väčšina automobiliek ich má nastavené na 30k km, dokonca aj na mojom terajšom to tak je, samozrejme že ich nedodržujem, nechcel by som vidieť ten vysokootáčkový turbobenzín z vnútra ak by som olej menil len podľa počítaču. Tiež homením každých 10k. A tajne dúfam že rozumných majiteľov áut je viac :d :D



@dodik13 úprimne, ešte stále nie som na 100% rozhodnutý, stále mi v hlave vr´ta červík, ktorý radí aby 335-ka išla do garáže dala sa do cukríkového stavu a vyťahovala sa len cez víkendy a do práce kúpiť niečo lacnejšie :40bd:

Njalepšie bude ak si nejaké XE pojdem vyskúšať, možno že ma to auto fakt neosloví a budem zas hladať niečo ďaľšie
hjundai
Príspevky: 2710
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

Mne do takto prémiového auta pasuje skôr motor s väčším objemom ako 2.0 s vyšponovaným výkonom. Ako je to lacný model ale aj tak jaguar a 2.0? kW tam síce sú ale mne to znie ako 1.0 v octavii.
Stibro
Príspevky: 61
Dátum registrácie: 02.10.2008 21:07
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Stibro »

Ako môže mať Jaguar zhodnu napravu s Mondeom, keď Jaguar má zadný náhon a Mondeo je predokolka.
keyness
Príspevky: 686
Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa keyness »

Ja neviem napr ci ma zhodnu ale moze mat...
leonNL
Príspevky: 1261
Dátum registrácie: 16.09.2009 16:05
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa leonNL »

Jaguar prestal byt Jaguarom a kusom vynimocneho a poctiveho auta: ked tuto “exoticku” automobilku kupili indiani (pardon, indovia), ked vyrobili prvu lokomotivu (rozumej kachle, naftu), ked vyrobili prvy pohrebak (rozumej auto s hrbom, kombik), ked vyrobili prvu toitoiku na kolesach (rozumej vysoky zeriav, suv).
Toto je moj subjektivny nazor, a zadavatelovi radim popozerat sa po nemeckej konkurencii typu MB C alebo BMW 3.
Hrdym majitelom:

W219 CLS63AMG 2010

W211 E55AMG 2005
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

to je blbosť , tým že firmu kúpili indovia jej celkom zmenili smerovanie , priority a filozofiu. Proste ak kúpim barák po niekom tak vnútro vyhádžem a zariadim si ho podla seba - to platí aj o firme. lol Firma sa nepokazí ani nevylepší - len sa zmení.
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
YxoYpsilono
Príspevky: 3391
Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa YxoYpsilono »

Oco - mas pravdu.

Jaguar / Land Rover sa v poslednych rokoch hodne obracia na zeny a homosexualov - cielene dokonca prijmaju tieto skupiny do prace, dokonca udajne maju nejake programy, aby z nich urobili konstrukterov.

Neviem, ci to nejako suvisis s ich majitelmi, ale ked si pozriete ich postupy, tak je to uplne jasne vidiet.

Myslim, ze sa snazia zamerat na novu skupinu zakaznikov - homosexualov (lebo tym, ze neminaju na rodinu maju viac penazi) a na zeny (feminizmus teraz na zapade leti).


https://media.jaguarlandrover.com/news/ ... e-industry

https://www.jaguarlandrover.com/node/15176
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

kamarat je programator, u nich sa hovori, ze zena programator je jak morske prasa, ani morske ani prasa....z mojej skusenosti o konstrukterkach to plati rovnako :-\ , rovnakosexualistov nehodnotim, maju muzsky mozog v principe, iba pomylenu zasuvku, na pracovne zalezitosti nemusi mat uplne ze dosah :zga28:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
oco13
Príspevky: 17840
Dátum registrácie: 14.12.2008 12:08
Bydlisko: okr.nové zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa oco13 »

Xentry ak sa zlúčia dve velké firmy jedna bude z BA a druhá z Viedne , tak sa nezmení absolutne nič. Rovnako ako keď si tvoja dcéra privedie ženícha z Polska. Ale ak sa zlúčia dve firmy z opačných koncov zemegule tak je to stret myslenia , stret civilizácií. Teda ak si tvoja dcéra nájde černocha z Kene alebo eskimáka z Aljašky tak to nebude problém ale určite to bude zmena. Dá sa to ešte lepšie polopatisticky vysvetliť??? lol
som dezolát a komu sa to nepáči nech ma bozá v riť
martincichy
Príspevky: 5442
Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa martincichy »

Zadavatelovi temy: daj do auta LPG a jazdis na urovni diesla.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

tatok uvaha ma iba jednu chybu, je to direkspric
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

martin cichy napísal:Zadavatelovi temy: daj do auta LPG a jazdis na urovni diesla.
Ani by som nepovedal...
V prvom rade - som zástanca LPG, dokonca ho sám mám v Subaru.
Lenže zadávateľ zvažuje výmenu auta kvôli vzdialenosťou dlhým presunom do a z práce. Nevieme síce, koľko to zhruba je kilometrov a nevieme akých (diaľnica / okresky).
Je to zrejme ale podstatné, keďže zvažuje zámenu z x35i na 2.0D, to je proste, podľa mňa, tak zásadná zmena a zvláštnym smerom, že tu ekonomika bude hrať veľkú rolu (dúfam).
Takémuto užívateľovi auta odporučiť LPG asi nebude to pravé orechové, nakoľko tankovať každý deň je hlúposť najvyššieho kalibru... ...tu by jednoznačne sedel diesel a to sa zopakujem, že sám mám 6-valcový benziňák s LPG...
Hoci, na druhú stranu - musím teraz aj to vytiahnuť, Jaguár, ktorý zvažuje, trpí absurdnosťou dnešnej doby - jeho nádrž má kapacitu - a teraz ma opravte - 45, alebo 47 litrov. Choré...
Pri jeho priemernej spotrebe 6.0l/100km bude dojazd maximálne 780km.
To skrátka nepochopím. Môj staručký Opel Omega má nádrž 85 litrovú a hoci jeho spotreba extrémne závisí od typu cesty, dokázal som na nádrž ubehnúť 1300km.
Jeho terajšie BMW má nádrž 63 litrovú a predpokladám, že na ňu ubehne 550km.
Ak by sa prestavbou na LPG chcel dostať na úroveň dojazdu minimálne terajšiu, prípadne Jaguárovú, musel by mať nádrž zhruba od 80 do 120 litrov a to si neviem dosť dobre predstaviť...
Do tohoto všetkého:
bajo777 napísal:tatok uvaha ma iba jednu chybu, je to direkspric
A máme tu techniku, ktorá sa síce prestavať dá, ale za väčšie peniaze, komplikovanejší systém, o trošku menšia úspora financií počas prevádzky a potreba benzínu...
sluggish
Príspevky: 7
Dátum registrácie: 18.12.2011 13:48
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa sluggish »

hmm takže som v podstate Homosexuál, preto že si chcem kúpiť Jaguár ??? :zg282:

ubezpečujem Vás že nie :d :D

denne teraz robím takmer 100 km, cesta do práce z práce na nákup a je tam hneď viac ako 100km za deň, čiže plná nádrž nevydrží celý týždeň ani náhodou a to ešte nepočítam občasný výlet cez víkend. Trasy sú momentálne mesto/okresky/dialnice cca 20/50/30 %

Ohľadom LPG, bohužiaľ nenašiel som firmu ktorá by robila zástavbu do môjho auta. ako tu už bolo spomenuté, je to priamovstrek s dvoma turbami, a každá jedna spoločnosť ma zatiaľ odbila s tým že to bohužiaľ na môj motor nevedia. Ak o nejakej viete sem s ňou a ušetrili ste mi 25000 €.
a nevadilo by mi ani každý druhý deň stáť na pumpe, síce to je nepohodlné, ale po ceste z a do práce niekoľko čerpačiek, takže v pohode.

Môžete mi veriť že sa mi nebude ľahko presadať z 306 koňového benzínu do dieslu.... hoc akého...tá 335i je návyková... bohužiaľ dávať takmer 150€ týždenne len na palivo mi príde dosť neekonomické.


ad BMW radu3.... už som to spomínal vyššie, som fanúšik BMW, jazdím na nich už viac ako 6 rokov, predtým e90, teraz e92 ale priznám sa mám strach ísť do nových BMW. Kamarát robí v jednom ich originál servise, a sám mi vravel že do nového BMW bez záruky by určite nešiel (čo už je mimo môj rozpočet). Trhajúce sa reťaze, pomleté palivové čerpadlá ktoré zaserú celú palivovú sústavu pilinami a tá musí ísť komplet nová. Cena ??,... cca 7000€... ďakujem neprosím. a to sa deje pri 2 a aj 3 litrových diesloch.

MB C je tiež na hrane rozpočtu v tomto ročníku a kilometroch.

ak máte ešte nejaký iný návrh do čoho by som teoreticky mohol ísť sem stým.



:3906:
markoimportauto
Príspevky: 1458
Dátum registrácie: 25.09.2006 12:08
Bydlisko: Spojené bratislavské emiráty
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa markoimportauto »

/// Hoci, na druhú stranu - musím teraz aj to vytiahnuť, Jaguár, ktorý zvažuje, trpí absurdnosťou dnešnej doby - jeho nádrž má kapacitu - a teraz ma opravte - 45, alebo 47 litrov. Choré... ///



Prečo hneď "choré", keď iba netušíš o čo gou?
Toto je pre dnešnú hlúpu dobu tak typické.
Choré je to vaše večné zpakruky napísané "choré", pričom ak by ste si občania naštudovali fakty, tak by ste ten otrepaný výraz "choré" - univerzálne suplujúci vašu nevedomosť - nemuseli napísať.

Vec sa má tak, že tá menšia nádrž je tam predovšetkým z dôvodu menšieho priestoru, ktorú jej uberá 16L nádržka na AdBlue...

Na druhej strane, aký problém predstavuje "iba" 47L palivová nádrž u úsporného diesla pri benzínkach snáď na každom rohu?
To už ste fakt takí pohodlní všetci, že sa vám nechce zdvíhať rite spoza kormidla častejšie ako raz za 1000-1300km????
To je čo zas za absurdné, nahlúple kritérium podobne ako tie pre Slovákov opäť typické xenofóbne názory o tom, v akých paprčiach je tá a tá automobilka.
To môže napísať iba ultra konzervatívny obmedzený sedliak, ktorý ani netuší ako funguje svet v súčasnosti a hlavne nadnárodné (globálne) korporácie. A predovšetkým ako sú kapitálovo durch poprepletaní trebárs Číňania s Nemcami, Indovia s Talianmi, Kórejčanmi či Švédmi.
"Nechcem nič, čo je v Indických paprčiach", "odmietam jazdiť na niečom, čo je v Čínskych paprčiach".
Fakt úbohé, spiatočnícke, trápne xenofóbne s nádychom rasizmu.

A aké paprče vám vyhovujú, veľkomožné veličenstvá? Americké?
Teda napríklad tie, ktoré komplet zabili ducha aj otca svätého v automobilke SAAB???!!!

Alebo nebodaj tie české sú naj?
Bejvávalo - už sú nemecké!
A ani tie úž vlastne nie sú Nemecké, ale Turecko-Juhoslovanské na montážnej linke s Čínskym kapitálom v pozadí.

Môžem vás z vlastnej skúsenosti ubezpečiť, že medzi paprčami nie je rozdiel:
Rok som jazdil na novom Volve S60 vyrobenom ešte v švédskych paprčiach. O 2 roky neskôr som zhodou okolností jazdil takisto na novom (facelift) Volve S60 - ovšem vyrobenom už v čínskych paprčiach.
Aký bol rozdiel v kvalite, spracovaní, vlastnostiach a pod? Žiaden!

Podobné zažívam každý deň s novým Jaguárom. Ani na okamih ma nenapadne uvažovať o tom, akého pôvodu má ten môj automobil topmanažéra či nebodaj vlastníka. Pre mňa za mňa nech aj Eskimákov, keď to rodení origináli nezvládali a oni naopak áno.

P.S: omlúvam sa za ostrejšie slová, ale hlúposť niektorých ľudí ma už fakt nadvihuje zo stoličky.
www.carsale.sk výkup, import-export vozidiel: nové, demo, jazdené so zárukou Preprava vozidiel z / do EÚ Registrácie dovezených vozidiel

Návrat na "Jaguar fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 0 neregistrovaných