Cadillac - prestavba
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
Cadillac - prestavba
Zdravím, mám dotaz na majitelov amerík.
Kupil som ameriku, cadillac brougham 1986. Je to moja prvá amerika a nenašiel som zodpovedajúce cz/sk forum, tak sa pýtam tu.
Motor je tam oldsmobile 307 5.0 V8 a je v dosť biednom stave. Čo ma zaujíma..nezastrelte ma, je výmena za EU motor.
Vála sa mi doma 3.0i V6 211 koní a 285Nm v automate, v perfektnom stave z rozobratého auta.
Je to adekvátna náhrada za 5.0 V8 140koní a 340 Nm?
Auto má momentálne 2400kg, ale myslím že odstránením motora podstatne schudne, neviem či niekto takúto úpravu robil alebo má skúsenosti..
Nerozumiem tomu, prečo tak velký motor má tak slabý výkon. Ved z toho roku som mal auto o objeme 1.9i a výkone 160 koní..šlo to jak raketa.
Chcel by som ešte dodať že auto už nieje v originálnom stave, ja by som ho chcel do origo stavu priblížiť ale len vizuálne, chcel by som nahradiť starú techniku modernejšou, hlavne z dôvodu že súčasný motor, prevodovka a náhony sú v zlom stave, prakticky treba meniť všetko lebo je to zanedbané za hranicu životnosti.
Teda by som chcel implantovať nové nápravy, prevodovku a motor na rám starého auta a použiť predný náhon miesto zadného.
Dalšia vec je že strecha je potiahnutá vynilom, ale ten je už poškodený a uvažoval som o jeho výmene za niečo trvácnejšie, napríklad laminát a prelakovať. Neviete odporučiť firmu čo sa zaoberá výrobou laminátových dielov na lode alebo tak? V okolí NR/NZ.
Kupil som ameriku, cadillac brougham 1986. Je to moja prvá amerika a nenašiel som zodpovedajúce cz/sk forum, tak sa pýtam tu.
Motor je tam oldsmobile 307 5.0 V8 a je v dosť biednom stave. Čo ma zaujíma..nezastrelte ma, je výmena za EU motor.
Vála sa mi doma 3.0i V6 211 koní a 285Nm v automate, v perfektnom stave z rozobratého auta.
Je to adekvátna náhrada za 5.0 V8 140koní a 340 Nm?
Auto má momentálne 2400kg, ale myslím že odstránením motora podstatne schudne, neviem či niekto takúto úpravu robil alebo má skúsenosti..
Nerozumiem tomu, prečo tak velký motor má tak slabý výkon. Ved z toho roku som mal auto o objeme 1.9i a výkone 160 koní..šlo to jak raketa.
Chcel by som ešte dodať že auto už nieje v originálnom stave, ja by som ho chcel do origo stavu priblížiť ale len vizuálne, chcel by som nahradiť starú techniku modernejšou, hlavne z dôvodu že súčasný motor, prevodovka a náhony sú v zlom stave, prakticky treba meniť všetko lebo je to zanedbané za hranicu životnosti.
Teda by som chcel implantovať nové nápravy, prevodovku a motor na rám starého auta a použiť predný náhon miesto zadného.
Dalšia vec je že strecha je potiahnutá vynilom, ale ten je už poškodený a uvažoval som o jeho výmene za niečo trvácnejšie, napríklad laminát a prelakovať. Neviete odporučiť firmu čo sa zaoberá výrobou laminátových dielov na lode alebo tak? V okolí NR/NZ.
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Motor vymenit mozes,ale legalne ti nikto neschvali do auta silnejsi motor ako bol ten povodny.Svetla by si musel prerobit na europske a aj predny nahon mozes mat.Lenze potom sa v tom mozes vozit akurat doma po dvore.Pochybujem ze neaku stk s tym prejdes.Ani len na veteranske znacky to nedas.Takze,tak.
U nas nie je amerika kde vytrhnes v kupelni vanu,namontujes svetla a kolesa,motor z buldozera,zaplatis poistky, poplatky,daju ti spz a jazdis.
U nas nie je amerika kde vytrhnes v kupelni vanu,namontujes svetla a kolesa,motor z buldozera,zaplatis poistky, poplatky,daju ti spz a jazdis.
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
Zatial to fungovalo tak, že na KOčke zapísali vždy všetko čo bolo na aute..ked niečo nesedelo tak výrobca dal certifikát.
Ale neviem ako by porovnávali objem motora.. Aj ked pre mna by bolo výhodnejšie aby ten modernejší motor zapísali, je to Euro 4 vs Euro 0 ) a poistka by bola asi tiež nižšia.
Rozdiel je aj v prevodovke, 3st automat vs 4st automat. Vo švajčiarskom TP tiež nieje uvedená prevodovka.
Ale neviem ako by porovnávali objem motora.. Aj ked pre mna by bolo výhodnejšie aby ten modernejší motor zapísali, je to Euro 4 vs Euro 0 ) a poistka by bola asi tiež nižšia.
Rozdiel je aj v prevodovke, 3st automat vs 4st automat. Vo švajčiarskom TP tiež nieje uvedená prevodovka.
AutoSpecial.top
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 14963
- Dátum registrácie: 02.08.2006 15:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Tvoj nazor pri emisnej kontrole je dolezity ako vlanajsi sneh.Velice rad by som bol pri tom ako to budes vysvetlovat ze miesto 8 valcu mas 6 lebo Euro 4TycoonX napísal: Aj ked pre mna by bolo výhodnejšie aby ten modernejší motor zapísali, je to Euro 4 vs Euro 0 a poistka by bola asi tiež nižšia.
Skor by som povedal ze z povodnym motorom by to malo vecsiu cenu.Aj ked zere zelinu popri ceste
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
Sranda je v to ze tam ani nieje napísané že je to V8.. je tam proste objem motora 5033ccm koniec..
Preco chcem skuvit veteran, no z jednoducheho dovodu, nieje to ziadny veteran ale šrot aktualne. Je to limuzina a rad by som s nou jazdil.
Len to by som musel splašit dalšiu na diely ..akosi najbližšia čo som našiel podobná je cez 1600km a stojí pár desiatok tisíc )
V autoshopoch a na nete som našiel dokopy ledva filtre a brzdy..aj to z ebay/ usa. Lenže kompletná drivetrain je v šrotovom stave, ide to ..ale to sa nedá popísať tá škála zvukov od diferáku cez prevodovku po motor.
Najjednoduchšia verzia sa mi vidí nahodiť na ten rám nápravy aj s motorom, kabelážou a riadením.
Legislatívu som vám vravel že neriešte..je to jednoduché, bud mi to tu prejde na KO,STK,EK alebo to nechám prihlásené v zahraničí.
Jop + ako základ chcem použiť citroen c5 v6, vrátane hydraulického podvozku, na ktorom sa jednoducho dá pracovať so svetlou výškou aj makkosťou pruženia.
Preco chcem skuvit veteran, no z jednoducheho dovodu, nieje to ziadny veteran ale šrot aktualne. Je to limuzina a rad by som s nou jazdil.
Len to by som musel splašit dalšiu na diely ..akosi najbližšia čo som našiel podobná je cez 1600km a stojí pár desiatok tisíc )
V autoshopoch a na nete som našiel dokopy ledva filtre a brzdy..aj to z ebay/ usa. Lenže kompletná drivetrain je v šrotovom stave, ide to ..ale to sa nedá popísať tá škála zvukov od diferáku cez prevodovku po motor.
Najjednoduchšia verzia sa mi vidí nahodiť na ten rám nápravy aj s motorom, kabelážou a riadením.
Legislatívu som vám vravel že neriešte..je to jednoduché, bud mi to tu prejde na KO,STK,EK alebo to nechám prihlásené v zahraničí.
Jop + ako základ chcem použiť citroen c5 v6, vrátane hydraulického podvozku, na ktorom sa jednoducho dá pracovať so svetlou výškou aj makkosťou pruženia.
AutoSpecial.top
-
- Príspevky: 36
- Dátum registrácie: 19.10.2011 20:00 Zdieľať na Facebook
Miesto hydropneumatiky z Citroena by som šiel cestou vzduchového podvozku - z US objednáš na tieto autá komplet kit. Prehodiť motor za 3.0 je možné ale ešte pred swapom je dobré mať doma komplet auto, nie len motor (nebude treba zháňať chýbajúce veci a prehrabávať sa vrakáčmi). Každopádne si si zobral na plecia riadnu ťarchu.
Jedného zákazníka o záujem podobného restomod na staručkom Ford F150 som musel odmietnuť pretože sa nedá odhadnúť cena a termín dokončenia - prakticky na každú prkotinu čakáš pretože k Tebe cestuje cez pol sveta + clo + dph + behanie aby Ti to vôbc preclili alebo každú blbinu dávaš vyrábať a cena rastie do nebies.
Legislatívne - preukaz historického vozidla sa dá dostať len ak dokážeš, že daná úprava bola historicky korektná (napr. 5° prevodovka a motor 2332ccm v chrobáku od Gene Berg) inak je to o známosti. Pomerne často ľudia riešia zlegálnenie danej úpravy prihláškou v krajine kde s tým nemajú problém, dopíšu potrebné veci do TP a následne sa urobí vývoz do SR kde sa dané zapíše do TP.
Jedného zákazníka o záujem podobného restomod na staručkom Ford F150 som musel odmietnuť pretože sa nedá odhadnúť cena a termín dokončenia - prakticky na každú prkotinu čakáš pretože k Tebe cestuje cez pol sveta + clo + dph + behanie aby Ti to vôbc preclili alebo každú blbinu dávaš vyrábať a cena rastie do nebies.
Legislatívne - preukaz historického vozidla sa dá dostať len ak dokážeš, že daná úprava bola historicky korektná (napr. 5° prevodovka a motor 2332ccm v chrobáku od Gene Berg) inak je to o známosti. Pomerne často ľudia riešia zlegálnenie danej úpravy prihláškou v krajine kde s tým nemajú problém, dopíšu potrebné veci do TP a následne sa urobí vývoz do SR kde sa dané zapíše do TP.
-
- Príspevky: 2709
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 549
- Dátum registrácie: 10.10.2006 11:47 Zdieľať na Facebook
No ono to akosi ide spolu ta vymena motora aj použitie náprav z C5. Všetko sedí, stačí to len upeniť na rám, natiahnúť dozadu 4 trubky a je to.
Použil by som takmer komplet auto..brzdy, pruženie, nápravy, motor, prevodovka, riadenie, pedále atd.
Z pôvodného auta by zostalo prakticky len príslušenstvo, ovládanie svetiel, stieračov a okien. Myslím žeby som aj tú "radiacu" páku vedel zachovať pôvodnú.
S hydropneumatikou mám vela skúseností aj s úpravami..je to jednoduchšia cesta pre mna. Do budúcna by som nemal problém s náhradnými dielmi, ani s údržbou.
Stále uvažujem, obzerám..vymýšlam čo s tým..uvidím.
Vymenil som náplne, prepláchol som prevodovku..ale je to bez akéhokolvek zlepšenia, už je pozde. Motor by sa dal zgenerálkovať, nieje to až také zlé, ale zadná náprava a prevodovka môže ísť do šrotu akurát. Z toho je dobré len púzdro.. Z diferáku vytieklo s olejom aj zopár zubov a sajrajt s vodou a pilinami..prevodovka tiež kopa pilín a dva zuby.
Historicky korektná úprava to určite nebude..to by vyžadovalo viac penazí ako na kúpu auta v dobrom stave.
Neviete ako to je keď niekto posadí karosériu na iné auto, tie kadejaké repliky špeci áut čo behajú ?
Použil by som takmer komplet auto..brzdy, pruženie, nápravy, motor, prevodovka, riadenie, pedále atd.
Z pôvodného auta by zostalo prakticky len príslušenstvo, ovládanie svetiel, stieračov a okien. Myslím žeby som aj tú "radiacu" páku vedel zachovať pôvodnú.
S hydropneumatikou mám vela skúseností aj s úpravami..je to jednoduchšia cesta pre mna. Do budúcna by som nemal problém s náhradnými dielmi, ani s údržbou.
Stále uvažujem, obzerám..vymýšlam čo s tým..uvidím.
Vymenil som náplne, prepláchol som prevodovku..ale je to bez akéhokolvek zlepšenia, už je pozde. Motor by sa dal zgenerálkovať, nieje to až také zlé, ale zadná náprava a prevodovka môže ísť do šrotu akurát. Z toho je dobré len púzdro.. Z diferáku vytieklo s olejom aj zopár zubov a sajrajt s vodou a pilinami..prevodovka tiež kopa pilín a dva zuby.
Historicky korektná úprava to určite nebude..to by vyžadovalo viac penazí ako na kúpu auta v dobrom stave.
Neviete ako to je keď niekto posadí karosériu na iné auto, tie kadejaké repliky špeci áut čo behajú ?
AutoSpecial.top
-
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: 22.11.2005 21:21 Zdieľať na Facebook
Oprav ma ak sq mylim ale ak som spravne pochopil chces lowrider. Ten ti ale nikto nezlegalizuje. Ak vies krajinu kde ano, daj tip.
Ak to chces zrestaurovat kup druhy motor, tie 307 sa musia dat zohnat za lacny peniaz lebo to netaha, alebo kup rovno 350 aj s prevodovkou, malo by to tam bez problemov pasovat.
Ak to chces zrestaurovat kup druhy motor, tie 307 sa musia dat zohnat za lacny peniaz lebo to netaha, alebo kup rovno 350 aj s prevodovkou, malo by to tam bez problemov pasovat.
-
- Príspevky: 7876
- Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
nikdy to neprihlasis na spz nase zakony su take ze akceptuju len to ako auto vyslo z vyroby.ani v nemecku ti to neprihlasia hoci sa ta daju robit take upravy ze vymenis motor ale len z takeho isteho auta napr mas auto 1.6i a das tam 2.5i.zaplatis si povolenie vselijake potvrdenia vyrobcov,pojdes na tuv kontrolu tam to vsetko obzru a ak prejdes mas to.potom posledna vec pojistku ti upravia.a jazdis legalne.
tych americkych prestavacov aut treba brat s tym ze v urcitych statoch usa niesu stk ek napr texas.zoberu staru karoseriu nejakeho lincolna mach3,pod nu hodia vsetko z novej masiny a vozia sa.ale su na to aj papiere spravene.
a u nas mame tiez nieco take.C-eckove spz.precitaj si co treba spravit je to jednoduche zaplatis pojistenie asi 30 euro mesacne alebo napr na 2-4-6 mesiacov kolko len chces nepotrebujes stk ek mozes tam mat motor kolesa vsetko co trh ponukne aj dragster na jeden zavod a vozis sa.
veteranske spz sa neoplati.musis byt v klube a tam je aj rocny poplatok za clenstvo aj 100 euro a dalsie poplatky za auto.chod na nejaky veteran zraz 98 percent tych aut ma normalne spz.
tych americkych prestavacov aut treba brat s tym ze v urcitych statoch usa niesu stk ek napr texas.zoberu staru karoseriu nejakeho lincolna mach3,pod nu hodia vsetko z novej masiny a vozia sa.ale su na to aj papiere spravene.
a u nas mame tiez nieco take.C-eckove spz.precitaj si co treba spravit je to jednoduche zaplatis pojistenie asi 30 euro mesacne alebo napr na 2-4-6 mesiacov kolko len chces nepotrebujes stk ek mozes tam mat motor kolesa vsetko co trh ponukne aj dragster na jeden zavod a vozis sa.
veteranske spz sa neoplati.musis byt v klube a tam je aj rocny poplatok za clenstvo aj 100 euro a dalsie poplatky za auto.chod na nejaky veteran zraz 98 percent tych aut ma normalne spz.
-
- Príspevky: 1642
- Dátum registrácie: 16.12.2011 14:56 Zdieľať na Facebook
Chalan to napisal za mna.A preto ti TycoonX zelam vela nervov,trpezlivosti a dufam ze na uplnom konci nebudes potrebovat umrtny list.Lebo z tych vsetkych vybavovaciek a prerabky ta urcite j e b n e.LaaPaa napísal: Každopádne si si zobral na plecia riadnu ťarchu.
sa nedá odhadnúť cena a termín dokončenia - prakticky na každú prkotinu čakáš pretože k Tebe cestuje cez pol sveta + clo + dph + behanie aby Ti to vôbc preclili alebo každú blbinu dávaš vyrábať a cena rastie do nebies.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných