Mazda 2,2 diesel
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
ako som uz niekolkokrat pisal, japonci nemaju diesle a male turba v ponuke nie preto, ze nechcu (kazdy chce predavat), ale preto, ze ich nevedia vyrobit.
Hyundai/Kia uz japoncov davno predstikli - zrucne okopirovali 1,0 ecoboost, ich 1,4T sa zda byt velmi podareny motor.
Ich 1,6 T mala problemy, ale uz sa zda, ze to vychytali.
Korejske dieselove motory 1,6 CRDI a 2?0 CRdi patria k tomu najspolahlivejsiemu, co dnes mozno kupit.
Toyota diesel nezvladla /predava diesle pezot)
Subaru diesel nezvladlo (boxer diesel jje katastrofa)
Mazda diesel nezvladla
jediny, kkomu ako tak funguje - je Honda.
Hyundai/Kia uz japoncov davno predstikli - zrucne okopirovali 1,0 ecoboost, ich 1,4T sa zda byt velmi podareny motor.
Ich 1,6 T mala problemy, ale uz sa zda, ze to vychytali.
Korejske dieselove motory 1,6 CRDI a 2?0 CRdi patria k tomu najspolahlivejsiemu, co dnes mozno kupit.
Toyota diesel nezvladla /predava diesle pezot)
Subaru diesel nezvladlo (boxer diesel jje katastrofa)
Mazda diesel nezvladla
jediny, kkomu ako tak funguje - je Honda.
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Chlapík čo nahadzuje programy pre celé Slovensko. Dlhé cesty poctivý servis. Aj po záruke chodil tam, a aj opraviť to chce dať za 10 000 € tam ...mastik29 napísal:To je ci pribeh?
200 000, takze dlhe trasy prevazne, predpokladam...
Mimochodom, uz sa tesim na jejch Skyactiv-X (SPCCI) a skusenosti po par rokoch. Dufam, ze fleetova klientela nan zareaguje...
-
- Carschanger
- Príspevky: 5424
- Dátum registrácie: 17.10.2005 23:45 Zdieľať na Facebook
Bohužial už sú aj benzínové autá v prdeli
Buď sú to turbo motoriky, alebo sú to priamovstreky.
Neviem či sa nemýlim, ale v tvojej triede ostáva už iba RAV 4 2,0 benzín a Mitsubishi Outlander 2,0. Sú to ešte klasiky atmosféry ale sú teda menej pružné a užrané, ale zase spoľahlivé. Ten priamovstrek od Mazdy má vysoký tlak, takže asi bude náchylný na kvalitu benzínu a časom na netesnosti systému ....
Takže veľa možností nemáš. Čo mňa mrzí, že honda už stiahla svoj 2,0 benzín v CRV-čku a dáva do nového už iba 1,5- turbo benzín z civicu
Takže všetko zle, plus DPF do benzínov otázka na životnosť DPF ? Odpoveď životnosť motora ... To je koľko kilometrov, alebo nejaký iný údaj, ktorý vieme odkontrolovať. Zase odpoveď, DPF má životnosť motora ....
Ale nikto nepovie, čo je životnosť motora. Podľa toho ako motory umierajú, je ta hranica 200 tis. km a pri tých lacnejších autíčkach a motorikoch asi 150 tis. km.
Buď sú to turbo motoriky, alebo sú to priamovstreky.
Neviem či sa nemýlim, ale v tvojej triede ostáva už iba RAV 4 2,0 benzín a Mitsubishi Outlander 2,0. Sú to ešte klasiky atmosféry ale sú teda menej pružné a užrané, ale zase spoľahlivé. Ten priamovstrek od Mazdy má vysoký tlak, takže asi bude náchylný na kvalitu benzínu a časom na netesnosti systému ....
Takže veľa možností nemáš. Čo mňa mrzí, že honda už stiahla svoj 2,0 benzín v CRV-čku a dáva do nového už iba 1,5- turbo benzín z civicu
Takže všetko zle, plus DPF do benzínov otázka na životnosť DPF ? Odpoveď životnosť motora ... To je koľko kilometrov, alebo nejaký iný údaj, ktorý vieme odkontrolovať. Zase odpoveď, DPF má životnosť motora ....
Ale nikto nepovie, čo je životnosť motora. Podľa toho ako motory umierajú, je ta hranica 200 tis. km a pri tých lacnejších autíčkach a motorikoch asi 150 tis. km.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní