Seat Alhambra 1.9 tdi - neťahá odspodu
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Podtlakove haducky som prezrel, vakuovka robí podtlak 0.9bar ,na banku turba ide od N75 0.6bar .po naštartovaní tiahlo krásne zatiahne ,pri trošku pridaní plynu chodí plynulé hore dole. Jedine čo mi nesedí na tom čo si napísal je že keď zhasnen motor tak by ju malo uvolnit a vysunúť. Mám tak tusak že mne estava zatiahnutá
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Musí dnu a po zhasnutí von,chodiť musí po celej dráhe
Ten systémový 0,9 asi bude chyba merania.
Ak sa nepozdáva N75 oplatí sa napichnúť aspoň vreckové oscilo a banku sledovať ako reaguje na pokyn RJ
[img]https://s33.postimg.cc/68o2lip7f/DSCN6670.jpg[/img]
Ten systémový 0,9 asi bude chyba merania.
Ak sa nepozdáva N75 oplatí sa napichnúť aspoň vreckové oscilo a banku sledovať ako reaguje na pokyn RJ
[img]https://s33.postimg.cc/68o2lip7f/DSCN6670.jpg[/img]
Naposledy upravil/-a mhlavaty v 23.08.2018 14:24, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Info pre doplnenie. Včera sme volali z človekom ktorý na tom aute jazdi( zamestnanec) že prečo sa vlastne dávalo meniť turbo. Auto vraj chodilo dlhodobo trochu biedno tak ho dali do servisu s tým nech ho skontrolujú.tam skonštatovali že je načaté turbo tak ho vymenili. Po výmene auto začalo jazdit ešte horsie ako pred tým .
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Tak v tom turbe chyba nebude. Vozil som sa a sledoval všetko možné. Ten motor zle reaguje na plynový pedál. Ostanem stat na mieste ,zoslapnem podlahu a otáčky viditelne z leniva vyletia hore.
Taktiež ked chcem schválne prudko akcelerovat z miesta. Zoslapnem podlahu a hneď na to pustím spojku. Auto poskočí a zadusí ho. Potom až po chvíľke začne akcelerovat .
Taktiež ked chcem schválne prudko akcelerovat z miesta. Zoslapnem podlahu a hneď na to pustím spojku. Auto poskočí a zadusí ho. Potom až po chvíľke začne akcelerovat .
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Myslíš že so zlým turbom to zvykne dobre reagovať ?
Na 010 na poslednom mieste máš plynový pedál,stačí potlačiť do podlahy,ak okamžite nabehne 100 % tak je pedál v poriadku.Nato aby reagoval mimo obvyklosti treba zmeniť jeho mapu v RJ a to sa síce robí (falošný tuning) ale naopak,aby reagoval prudšie.
Na 010 na poslednom mieste máš plynový pedál,stačí potlačiť do podlahy,ak okamžite nabehne 100 % tak je pedál v poriadku.Nato aby reagoval mimo obvyklosti treba zmeniť jeho mapu v RJ a to sa síce robí (falošný tuning) ale naopak,aby reagoval prudšie.
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Áno chápem ale aj tá variabilita není nič zložité a obaja vieme že v základnej polohe sú lopatky naklonené tak aby plyny prúdili čo najlepšie a turbína teda nabiehala od čo najnižších otáčok. Je tak ?
Na potvrdenie toho čo som teraz napísal mi stačí urobiť jednoduchý test. Rozpojim si hadicku ktorá ide od N75 na actuator a pomocou vákuového pumpicky dostanem tiahlo do základnej polohy a pumpicka mi bude držať túto polohu koľko len chcem. Potom už len stačí sadnúť do auta a už pri prvom pridaní plynu musí byť poznat či ten nábeh tam je .
Na potvrdenie toho čo som teraz napísal mi stačí urobiť jednoduchý test. Rozpojim si hadicku ktorá ide od N75 na actuator a pomocou vákuového pumpicky dostanem tiahlo do základnej polohy a pumpicka mi bude držať túto polohu koľko len chcem. Potom už len stačí sadnúť do auta a už pri prvom pridaní plynu musí byť poznat či ten nábeh tam je .
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Áno ale bez nej by tlačilo do maxima až kým sa nerozleti , keďže variabilita vie prúdenie usmerniť mimoo turbíny a znížiť jej otáčkymhlavaty napísal:V turbine je preto variabilita,aby vtedy keď je ešte výfukových plynov málo turbínu aj to málo dokázalo vytočiť na potrebný výkon.Od cca 2000 už žiadna variabilita netreba,plynov je dosť a turbína natlačí dosť aj keď by nemala variabilitu vôbec.Už to chápeš ?
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24978
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 155
- Dátum registrácie: 11.11.2010 18:20 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných