1,8T AWT lambda sonda motor managment

Sekcia slúžiaca na odbornú analýzu problémov

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Tak nizky tlak staci? Nemal by som tam vyvinu tlak ako byva za prevadzky? Sak za prevadzky tam je kludne 2200mbar tolko mam poziadavku... Ten pagac budem musiet vyrobit aby som vedel napojit tam hadicu napriklad od kompresora.. Len keby som chcel dym odkial ho vezmem :D mam odfajcit nejaky tranzistor :D ... Tie strany si mi nascanoval ze by som trosku o tom prestudoval nieco pred tym co sa do toho viac pustim,... Horsie je ze mam rozostavanu garaz uplne naprd,..
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

vezmi dobrý merák a skontroluj odpor vodičov medzi konektorom sondy a príslušným pinom na kefe pri jednotke (vyhrievanie), dalej pozri kable poza motor či nie su niekde poškodené.


Sprav ten log teploty od studeného štartu (teplota vody = teplota okolia) až do chvíle kedy to vypíše chybu.

Stále sme sa nedozvedeli kedy ti to vyhodí chybu? Studená štart hned? po 2 minutach? za tepla? kedy?.....

údaj z lambdy by tiež nebol na škodu spolu s okamihom ked to skočí do zavady (pomer zmesi, či už jej napatie alebo priamo pomer alebo čo) pripadne šupni do logu % adaptacie zmesi podla lamby v čase spadnutia do zavady.

pisem to uz asi 3ti krat tu. Dookola...

xentry má pravdu ale všetky novšie diagnostické tools vo väčšine prípadov podporujú aj tie staršie.
VAS a ODIS viac neurobia čo sa vyčítania chýb týka, avšak majú preddefinované testy a postupy na riešenia jednotlivých závad (ak daná závada taký test a postup má)..možno by nás to nakoplo dákym smerom.

huh :)
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Dobre prepac :) ze som na to nejak nereagoval. skusim to zlognut. Ono to hodi chybu fakt vseliak niekedy hned niekedy az po 80km je to strasne tazko ale dobre skusim najst to a v podstate log mozem robit aj celu cestu? Tazko sa mi riesi za jazdy kedy to hodilo chybu budem musiet fakt vycitavat nonstop RJ. Lebo ak to aj hodi tuto chybu mne hned kontrolku nerozsvieti !! Trva to vzdy desiatky km niekedy az po 100... Dokonca predvcerom som siel na vychod a 300km som siel bez kontrolky no na mieste som pozrel aj ked este nesvietila co je v pamati a samozrejme katalizator ucinok a vyhrev sondy sporadicky. Uz som premyslal aj nad niecim takymto http://shop.smartpro.sk/33-zaznam-udajov ci hovadzina?
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

No dnes som robil LOG samozrejme podla ocakavania jak naschval chybu nehodilo budem musiet dlhodobejsie zapinat notebok. Otazka. Pocas merania teplota KAT cca 550C za kludnej jazdy +- a ked som slapal mu na krk na 3st do 6000ot/min mi teplota vystupala az na 850C kedze rychlost a zakruta som spomalit musel. Dokolko je normalne aby sla tato teplota hore? mhlavaty: :) ako to vyzera s tymi papiermi tam by sa to asi dalo docitat.. si sa k tomu asi este nedostal co
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Dnes pripája kanalizácia tak už príde troška volnejší režim,našúpem o znova,už je to naskenované.
K tomu smoky generátoru,malý tlak stačí a aj najmenšiu netesnosť nájde dym a to jasne zbadáš,ako keď cigaretu položíš.To je na tom to krásne že to prejde všetky prepojky takže najčastejšie "fajčí mierka na olej.Ale ak vieš nastaviť jeden z valcov (ventily) do pozície strihu (oba pootvoren0) tak vydymíš aj celú výfukovú sústavu až po koncovku
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

ak to bolo 850 pri ostrej jazde po obmedzovac je to ok. nebezpecna hranica je cez 1000. nad 1050 topis turbo pomaly.

este si logni teplotu nasavaneho vzduchu.

a ta chyba....nuz..len cakat. ja by som si supol prudovy senzor na vyhrievanie. mam taky tusak ze prud ktory bere ohrev bude ta velicina ktora sposobuje tuto chybu.
Naposledy upravil/-a midnightman v 22.08.2018 11:29, upravené celkom 1 krát.
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Jaaaj no to by bolo zaujimave, mam ale pocit ze mi teraz prepusta ten blow spatne do sania pri vacsom tlaku ale to neriesim ked robim garaz poriesim jak sa ja usidlim v nej je tam tak naho pristup ze az. Dobre tak ked sa ti podari potom pis :) ja sa pokusim co najviac logovat aby sa to cele prejavilo nejak som zvedavy. Skoda len ze ten note tam pustat je to dost neprakticke. Chcelo by to nejaky steker inteligentny s SD kartou a nejakym dobrym obsluznym sw.
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Aky kliestak kupit k osciloskopu? Pripadne mam aj FLUKE 289 chcelo by to ale nejaky fakt dobry aby siel od 1mA az po desiatky amper pripadne stovky. Ale neviem si predstavit aky by bol presny pri malych prudoch.
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

zas to neprehanaj.... staci hocico co bude robit nejaky log..aby si videl pokles ak nastane...a teda ci tam bude problem. nic viac.

neviem aky vykon ma ohrev ale ratam ze viac ako 2-3A tam nebude.
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Ohrev ma presne 10W to jest okolo 800mA. Podla napatia v aute. No na prud sa musim pripojit jedine nejakym kliestakom a pytam sa preto ze uz ked tak by to chcelo taky univerzalnejsi kupit co sa tyka rozsahu. A ohladom presnosti hovorim preto ze tam budeme riesit aj pokles 200mA myslim si a dedukujem ze prud tam uplne nepadne ale iba klesne ak by vypadol predpokladam ze by pisala RJ prerusenie vyhrevu sondy.

Vies je to o ho.. ked nikde ale nikde sa neda docitat o tejto zavade nic uz som pozeral aj talianske fora a s translatorom to riesil ale nikde nic rozumne. Uz zachadzali aj do extremov ako ze ked ti turbo prepusti olej do vyfuku ze aj na to reaguje touto chybou atd... Ale nic k veciza akych okolnosti nastava tato chyba:............
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

nikde nie je presne vysvetlenie...

a mozno je to kravina s prudom...

prides na to len tak ze budes logovat vsetko...a pri spadnuti zavady kuknes co sa posralo.
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

Mozno niesom nazbehlesi ale LOGOVAT mozem len 3 kanaly nie? A ak by aj slo viacej brutalne spomalim komunikaciu,... Ako viem ze daju sa vytypovat kanale s vhodnymi udajmi ale nebudem mat nikdy vsetko,... Dobre sak skusim nejake 3 este pohladam aj niekde kde je teplota nasavanecho vzduchu. Zajtra idem 120km budem logovat
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24919
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

tibi18 napísal:Aky kliestak kupit k osciloskopu? Pripadne mam aj FLUKE 289 chcelo by to ale nejaky fakt dobry aby siel od 1mA az po desiatky amper pripadne stovky. Ale neviem si predstavit aky by bol presny pri malych prudoch.
Ja mám tento CC do 60 A (ale aj Hanteka do 65A )ten meria aj velmi malinké prúdy,na velké prúdy mám do 1000 A také hebedo

Ak by aj bolo nutné velmi velmi velmi malý prúd,prehodíš meraný káblik cez kliešte tri raz (alebo aj desať) ako cievku a ok násobí sa prúd

Vo VCDS môžeš logovať 12 hodnôt v troch skupinách
tibi18
Príspevky: 42
Dátum registrácie: 27.09.2009 20:37
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa tibi18 »

No kuknem nejake tie klieste lebo chcel som uz davnejsie nieco take...

S tym prehodenim kabliku to testujem tak LEM (prudove snimace) na lokomotívach kedze mam zdroj len do 4A a tam su lemy na 1500A ale uz mam masinu s 220A real tak je to zaujimavejsie.

Este k AWT zere mi to olej mam tam 10W-60 a 1L oleja na cca terza jak sledujem 3000km sa mi zda nehorazne vela mozno max 4000km,...
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

zapečene kruzky, turbo...

mam 2x AWT a oba na toto trpeli...ked to niekto nahana ako zdutu kozu (mozno aj predošli majitelia)

Návrat na "Diagnostika"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných