Mazda Premacy 2,0 D

Diskusia ohľadne vozidiel značky Mazda

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Mazda Premacy 2,0 D

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Prosím o pomoc. Menil som na premacy motor. Kúpil som motor kompletný a odskúšaný z búračky. Po výmene nejde naštartovať. Imobilizér kľúč riadiaca jednotka všetko je povodné. Na spray naštartujem a ide, ale obmedzený výkon. Na kľúč nenaštartuje. Ak má s tým niekto skúsenosť, budem vďačný za každú radu. Zdravím Vás.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

A čo vstrekovacie čerpadlo? Rozvody ?
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Motor na vrakovisku krásne štartoval. a ja som s rozvodmi ani čerpadlom nič nerobil. Vychádzam s toho, že by to malo byť OK.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Aký motor to je 66 alebo 74 kW?
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Toto moze byt problem. Povodne je auto 66, ale motor ktory som kupil je 74 kw.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Áno problém to je, iné nastavenie čerpadla a aj iné turbo je tam. Žhavenie náhodou nebliká?
Jednoznačne doporučujem mechanika co tomu rozumie. Táto výmena nie je problem ale musí to byť odborné prevedené a človek ktorý vie ako na to. Možnosť je nechať to na pôvodnej 66 ale treba turbo vymeniť a nejaké drobnosti, plus čerpadlo. Alebo teda 74 a vtedy treba aj rj motora a samozrejme aj sparovať.
Naposledy upravil/-a bjbbobek v 20.08.2018 12:54, upravené celkom 1 krát.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Základ motora je totožný 66,74,100 kW 323, 626, premacy, mpv (common rail).
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Ja mám riadiacu jednotku z 74-ky. Tam mi to nešlo vôbec, koli imobilizeru. A áno žhavenie bliká. Nikto tu na okolí nemá diagnostiku na tieto staré mazdy.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Diagnostika je jednoduchá a aj auto je jednoduché. Treba Google a budeš vedieť ako na diagnostiku. Imobilizer je tiež možné obísť. Na programuješ si svoj kľúč.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
zajicek.l
Príspevky: 133
Dátum registrácie: 21.11.2007 17:52
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa zajicek.l »

Ked to budem chciet nachat na 74Kw. Musim menit aj riadiacu jednotku vstrekovania, čo je pod vzduchovim filtrom? Lebu tu nemam zatial.iba r.j. coje pod nohami spolujazca.
bjbbobek
Príspevky: 653
Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
Bydlisko: Gbely
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bjbbobek »

Neviem práve teraz odpoved
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
Napísať odpoveď

Návrat na "Mazda fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní