Opel Insignia - automat
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 18.08.2018 06:37 Zdieľať na Facebook
Opel Insignia - automat
Zdar. Mam opel insignia automat , pred nedávnom mi v automatickej prevodovke vydalo zvuk pri zaradení do D ..niečo buchne ..až mi nadvihne auto ako by tu rýchlosť tam narvalo na silu ...poradte čo by to mohlo robiť .Po prípade čo stým . Ďakujem.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 447
- Dátum registrácie: 11.12.2008 11:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 18.08.2018 06:37 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: 19.08.2018 08:39 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3687
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Možno som v škole kedysi nedával pozor a niečo mi ušlo, ale mám dojem že 8 kil by malo by 8 tisíc. 800 je jednoducho osemsto.
A zadávateľovi - možno sa vtedy v prevodovke niečo stalo a možno že aj nie, podľa toho čo si napísal, sa to stalo len raz, alebo sa mýlim ? Ak odvtedy prevodovka radí bez problému, tak príležitostne zájdi sa poradiť k niekomu kto tie prevodovky pozná, prípadne čakaj či sa to nezopakuje.
A zadávateľovi - možno sa vtedy v prevodovke niečo stalo a možno že aj nie, podľa toho čo si napísal, sa to stalo len raz, alebo sa mýlim ? Ak odvtedy prevodovka radí bez problému, tak príležitostne zájdi sa poradiť k niekomu kto tie prevodovky pozná, prípadne čakaj či sa to nezopakuje.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
zargon kilo = 100 penazi, liter = 1000 penazi vymysleli ludia co lepsiu jak stolicku z fyziky nevideli wilz, klidek
technicky kilo - predpona vyznamu 1000x zakladna jednotka hocicoho,
liter = 1dm3 odvodena jednotka objemu, zo zakladnej 1m3, cize 0,001 m3
keby daval vymyselnik v skole pozor, tak by kilo pouzil vo vyzname "0,8 kila za prevodovku" a liter by asi pouzil maximalne pri zmene ceny paliva na pumpe, zase tie kurwy zdrazeli naftu o 50 litrov posledny tyzden
technicky kilo - predpona vyznamu 1000x zakladna jednotka hocicoho,
liter = 1dm3 odvodena jednotka objemu, zo zakladnej 1m3, cize 0,001 m3
keby daval vymyselnik v skole pozor, tak by kilo pouzil vo vyzname "0,8 kila za prevodovku" a liter by asi pouzil maximalne pri zmene ceny paliva na pumpe, zase tie kurwy zdrazeli naftu o 50 litrov posledny tyzden
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 447
- Dátum registrácie: 11.12.2008 11:36 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
Včera som nereagoval, dnes mi to nedá...
Kolega z práce, Volvo S60 D5 Polestar - služobné vozidlo.
Od novoty mu v podstate pri KAŽDOM zaradení do D strašne seklo autom. Nestalo sa to len veľmi málo kedy. Seknutie, trhnutie, neviem ako to opísať, ako keby ktosi násilne a rázne tresol kladivom do prevodovky. Samotná ďalšia prevádzka, jazda, preraďovanie, hocičo už bola normálna a hladká. Len niekam prišiel, dajme tomu, že zacúval, potom zo srandy naspäť do D, zasa sek...
Niekoľkonásobné návštevy servisov, niekoľko opráv, výmen, preplachov, neviem čo - nič nepomáhalo....
Po nejakej veľmi dlhej dobe sa na to vykašľal a sám seba presvedčil o tom, že to je vlastnosť. A roky plynuli...
Myslím že v štvrtom roku života auta som bol náhodou s ním v aute niekde na Orave, keď pri prudšom prejdení pravotočivou zákrutou auto na moment zahlásilo, že je málo chladiacej kvapaliny. Pri najbližšej prestávke sme ju teda pozreli a na môj vkus bol v nádobke príliš veľký tlak ale hlavne, voda ktorá bola presne na hranici minima zrazu vystúpala so sprievodom malých a málo bublín k maximu. Vravím si - toto môže byť problém. Odporúčil som mu sledovať stav a pohyb hladiny chladiacej kvapaliny. Hlásenia palubného počítača sa časom množili, vždy len na moment. Hladina vždy po otvorení vystúpala naspäť a naozaj okruh tlakovalo, hadice bývali až moc tvrdé. Návšteva servisu. Tlak sa potvrdil, bežné testy odhalili chybu. Prvý krát hlava dole. Nové tesnenie, nové skrutky, v hlave sa vraj problém nenašiel. Chvíľu, ale ozaj iba pár sto kilometrov bolo dobre, časom rovnaké príznaky. Opäť servis, druhý krát hlava dolu, opäť problém nenašli. Zasa na chvíľu pokoj, opäť rovnaké príznaky...
Keď chceli dávať dolu hlavu tretí krát, to už sa kolegovi vôbec nepáčilo a začal komunikovať výhradne písomne a s importérom. Po relatívne dlhom boji pristúpili na komplet výmenu motora. Výmena prebehla, medzitým sa pri demontáži starého zistilo, že bol veľmi jemne, ba iba vlásočnicovo prasknutý blok motora a nedialo sa nič iné, iba časť stlačeného vzduchu, resp. neskôr už zmesi zo spaľovacej komory, sa dostala do vody. Prečo som to takto rozpísal? Pri výmene motora, naozaj až pri výmene motora si jeden technik všimol, že: "ajhľa, tuná tento káblik, ktorý netuším načo je, ale smeruje ku prevodovke, je trošičku predratý. Vymením ho aj s tým čidlom, do ktorého ide." Odvtedy prevodovka nešklbe...
Zakaždým auto riešil autorizovaný servis a keďže v Žiline zanikol, tak to bol Autoštýl pri Trenčíne, lenže tu nie vždy boli ochotný všetko urobiť (napr. výmena oleja v automate pri bežnej údržbe) a subjektívny pocit na odbornosť bol slabý, alebo VOLVO v Zlíne, kde urobili všetko a subjektívne sa zdalo, že poctivo...
Kolega z práce, Volvo S60 D5 Polestar - služobné vozidlo.
Od novoty mu v podstate pri KAŽDOM zaradení do D strašne seklo autom. Nestalo sa to len veľmi málo kedy. Seknutie, trhnutie, neviem ako to opísať, ako keby ktosi násilne a rázne tresol kladivom do prevodovky. Samotná ďalšia prevádzka, jazda, preraďovanie, hocičo už bola normálna a hladká. Len niekam prišiel, dajme tomu, že zacúval, potom zo srandy naspäť do D, zasa sek...
Niekoľkonásobné návštevy servisov, niekoľko opráv, výmen, preplachov, neviem čo - nič nepomáhalo....
Po nejakej veľmi dlhej dobe sa na to vykašľal a sám seba presvedčil o tom, že to je vlastnosť. A roky plynuli...
Myslím že v štvrtom roku života auta som bol náhodou s ním v aute niekde na Orave, keď pri prudšom prejdení pravotočivou zákrutou auto na moment zahlásilo, že je málo chladiacej kvapaliny. Pri najbližšej prestávke sme ju teda pozreli a na môj vkus bol v nádobke príliš veľký tlak ale hlavne, voda ktorá bola presne na hranici minima zrazu vystúpala so sprievodom malých a málo bublín k maximu. Vravím si - toto môže byť problém. Odporúčil som mu sledovať stav a pohyb hladiny chladiacej kvapaliny. Hlásenia palubného počítača sa časom množili, vždy len na moment. Hladina vždy po otvorení vystúpala naspäť a naozaj okruh tlakovalo, hadice bývali až moc tvrdé. Návšteva servisu. Tlak sa potvrdil, bežné testy odhalili chybu. Prvý krát hlava dole. Nové tesnenie, nové skrutky, v hlave sa vraj problém nenašiel. Chvíľu, ale ozaj iba pár sto kilometrov bolo dobre, časom rovnaké príznaky. Opäť servis, druhý krát hlava dolu, opäť problém nenašli. Zasa na chvíľu pokoj, opäť rovnaké príznaky...
Keď chceli dávať dolu hlavu tretí krát, to už sa kolegovi vôbec nepáčilo a začal komunikovať výhradne písomne a s importérom. Po relatívne dlhom boji pristúpili na komplet výmenu motora. Výmena prebehla, medzitým sa pri demontáži starého zistilo, že bol veľmi jemne, ba iba vlásočnicovo prasknutý blok motora a nedialo sa nič iné, iba časť stlačeného vzduchu, resp. neskôr už zmesi zo spaľovacej komory, sa dostala do vody. Prečo som to takto rozpísal? Pri výmene motora, naozaj až pri výmene motora si jeden technik všimol, že: "ajhľa, tuná tento káblik, ktorý netuším načo je, ale smeruje ku prevodovke, je trošičku predratý. Vymením ho aj s tým čidlom, do ktorého ide." Odvtedy prevodovka nešklbe...
Zakaždým auto riešil autorizovaný servis a keďže v Žiline zanikol, tak to bol Autoštýl pri Trenčíne, lenže tu nie vždy boli ochotný všetko urobiť (napr. výmena oleja v automate pri bežnej údržbe) a subjektívny pocit na odbornosť bol slabý, alebo VOLVO v Zlíne, kde urobili všetko a subjektívne sa zdalo, že poctivo...
-
- Príspevky: 638
- Dátum registrácie: 17.03.2015 21:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných