Nová Dacia Duster v základe
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5446
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
Ahoj, jazdím dustera 1.6i 77kw, predokolka, 5 stupňová manuálna prevodovka. Auto má 3 roky a 130 tis km. Auto má fabrický splynovač. Kombi spotreba plynu je cca 8,5 l/100 km bez klímy. Manuálna klimatizácia dvíha spotrebu o 1 liter.
Pri 130 km/h točí motor ccca 3500 -3600 ot/min.
Auto jazdím ako firemné v agrosektore. Teda diaĺnice, asfaltky 1. až 3. triedy, polia a iné tankodrómy.
Teraz boli menené čapy riadenia. Mám druhú sadu brzdových kotúčov. V rámci záruky vymenený trojcestný ventil v plynovej nádrži.
Auto šoférujem rád, je trochu húpavé a pripomína staré húpavé francúzske autá. Uprednostňujem ho pred svojou corollou verso.
Vadí mi slabší motor, ale je to len o zvyku. Vadia mi zle navrhnuté prahy a blatníky vzadu - odletujúci štrk lúpe farbu. F
Lakovanie nie je kvalitné. Na leme ľavého zadného blatníka pozorujem koróziu (lúpe sa tam lak od kamienkov).
Plasty v interiéri mi nevadia. Sú rovnako kvalitné ako tie v škode rapid - t.z. ľahko sa dajú poškrabať. Koniec koncov, nový vw t-roc tiež nie je zázrak v tomto smere.
Ako súkromné auto by som si to nekúpil. Ak by to malo byť jediné auto v rodine pre niekho, kto tento typ auta potrebuje, tak by som si ho kúpil. Na prahy a lemy dozadu by som dal nalepiť hrubú fóliu.
Pri 130 km/h točí motor ccca 3500 -3600 ot/min.
Auto jazdím ako firemné v agrosektore. Teda diaĺnice, asfaltky 1. až 3. triedy, polia a iné tankodrómy.
Teraz boli menené čapy riadenia. Mám druhú sadu brzdových kotúčov. V rámci záruky vymenený trojcestný ventil v plynovej nádrži.
Auto šoférujem rád, je trochu húpavé a pripomína staré húpavé francúzske autá. Uprednostňujem ho pred svojou corollou verso.
Vadí mi slabší motor, ale je to len o zvyku. Vadia mi zle navrhnuté prahy a blatníky vzadu - odletujúci štrk lúpe farbu. F
Lakovanie nie je kvalitné. Na leme ľavého zadného blatníka pozorujem koróziu (lúpe sa tam lak od kamienkov).
Plasty v interiéri mi nevadia. Sú rovnako kvalitné ako tie v škode rapid - t.z. ľahko sa dajú poškrabať. Koniec koncov, nový vw t-roc tiež nie je zázrak v tomto smere.
Ako súkromné auto by som si to nekúpil. Ak by to malo byť jediné auto v rodine pre niekho, kto tento typ auta potrebuje, tak by som si ho kúpil. Na prahy a lemy dozadu by som dal nalepiť hrubú fóliu.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1207
- Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23 Zdieľať na Facebook
pardon za offtopic, ale padli tu slova o spravne nefungujucej automatickej klimatizacii. Treba sadnut do auta vyssej triedy, ktore ma logiku ventilacie na mile vzdialenu v porovnani s lacnymi autami. Sam som to skusil a rozdiel je markantny. Nehovoriac o elektrickom ohreve v kureni.
Elektricke spatne zrkadla vyuzivam na dennej baze, pri parkovani k obrubnikom, taktiez pri striedani auta, kedy moja manzelka si ich razom nastavi. Tu by som prijal uz aj moznost predefinovaneho profilu nastavenia volantu, sedacky a zrkadiel vo vyssej vybave.
Elektricke spatne zrkadla vyuzivam na dennej baze, pri parkovani k obrubnikom, taktiez pri striedani auta, kedy moja manzelka si ich razom nastavi. Tu by som prijal uz aj moznost predefinovaneho profilu nastavenia volantu, sedacky a zrkadiel vo vyssej vybave.
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
lenze panko je polokutil a ked sa mu posere napriklad aj to zrkadlo alebo mu ho niekto rozbije tak zobere skrutkovac objedna novy za par eur mechanicke namontuje a fici dalej. Rovnako ako sa mu pri mechanickej klime bez digitalu posere odpor tak ho vymeni a nemusi spekulovat nad klapkami nehovoriac o cenovom rzdiele odporu pre manual a digital. To su tie veci pri ktorych sa daju setrit peniaze a ked cestuje z bodu a do bodu b denne do pol hodiny mu to je srdecne jedno. Keby toci na dialnici kazdy den kopec kilometrov tsk by ocenil tu inteligentnejsiu klimu.
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 16.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
mame 3 dustery v rodine, vsetky mame od nova
1. je diesel, to sprevodvovanie je katastrofa, na dialnici to huci ako blaznive (natocene 189K)
2. je benzin LPG 4x4 (natocene 220K)
3. je benzin LPG predo-kolka (natocene 99k)
prosim ludia pochopte toto nieje typ auta na bezne denno-denne jazdenie (aj ked to tak mnohi maju)
pouzivame ich cisto na pracovne ucely - polovanie, jazda do terenu s privesnym vozikom a pod. proste na uzivanie, kde pred tym jazdila napr. Lada Niva.
Ano siel som na tom aj po dialnici cez 500 km, ale po 200 km som sa chcel obesit. Uprimne lutujem ludi, co to maju ako primarne auto.
To auto je fajn na dochadzanie na chatu max 50 km, potom na polovacky, pre rybarov, pre dochodcov chatarov a pod.
Co sa tyka servisu nic zavazne sa ziadnemu nestalo, bezne opotrebenie, kazne su na benzinoch doskrabane od haluzi a kamienkov - jazdi sa snimi vacsina len teren. Som prekvapeny kolko vydrzia capy, a celkovo naprava na to co stym jazdime. Diely/servis to su par eurove zalezistosti.
1. je diesel, to sprevodvovanie je katastrofa, na dialnici to huci ako blaznive (natocene 189K)
2. je benzin LPG 4x4 (natocene 220K)
3. je benzin LPG predo-kolka (natocene 99k)
prosim ludia pochopte toto nieje typ auta na bezne denno-denne jazdenie (aj ked to tak mnohi maju)
pouzivame ich cisto na pracovne ucely - polovanie, jazda do terenu s privesnym vozikom a pod. proste na uzivanie, kde pred tym jazdila napr. Lada Niva.
Ano siel som na tom aj po dialnici cez 500 km, ale po 200 km som sa chcel obesit. Uprimne lutujem ludi, co to maju ako primarne auto.
To auto je fajn na dochadzanie na chatu max 50 km, potom na polovacky, pre rybarov, pre dochodcov chatarov a pod.
Co sa tyka servisu nic zavazne sa ziadnemu nestalo, bezne opotrebenie, kazne su na benzinoch doskrabane od haluzi a kamienkov - jazdi sa snimi vacsina len teren. Som prekvapeny kolko vydrzia capy, a celkovo naprava na to co stym jazdime. Diely/servis to su par eurove zalezistosti.
-
- Príspevky: 534
- Dátum registrácie: 27.01.2013 23:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 61
- Dátum registrácie: 16.02.2011 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3064
- Dátum registrácie: 03.12.2005 20:23 Zdieľať na Facebook
V priebehu mesiaca mi idi8ti rozbili tri autá. Prvý nacuval do cabrioletu na parkovisku, bez komentára, druhá sliepka v Mochovciach cumela do mobilu tak bum druhé auto, predný nárazník KO, a do tretice chmulo s ŠPZ LV cuval z parkoviska na hlavnú bez pozretia, však mám cuvacie senzory na s maxe a jeb zrušil na treťom aute komplet predok. Vraj sorry, ale keby tam išli malé deti?! Čisté h8veda. Polamat ruky a basebalkou vytriedit zuby.bajo777 napísal:musim suhlasit s lacim a depom ohladom el zrkadiel, parkovanie "na zrkadla" co bolo dobry zvykom sa volako vytraca...staci sa pozret co za cunata stoja a ako po parkoviskach !
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
vidim to ked chodim s kolegami co maju tie kamery cuvacie, kompletne su v riti, nevi ci ma kukat do spataku v strede, alebo do bocnych, alebo do kamery, alebo sa otaca, na obrazovku mu zasvieti slnko 100% ked s toci jak prd v gatoch a na konci auto stoji sikmo, jak najvacsi hnup, zobrat doklady...pritom ked mal volakedy staru skodovku parkoval dobre, to je ten pokrok
-
- Príspevky: 972
- Dátum registrácie: 19.03.2017 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 883
- Dátum registrácie: 19.09.2008 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 280
- Dátum registrácie: 21.04.2009 19:51 Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 3 neregistrovaní