VW Passat B6 81 kw , 2.0 tdi - nastartuje a zhasne
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 30.07.2013 13:12 Zdieľať na Facebook
VW Passat B6 81 kw , 2.0 tdi - nastartuje a zhasne
Ahojte, potreboval by som pomoc s tymto problemom, ktory som uz ciastocne v jednej teme rozoberal, ale vzhladom, ze doteraz sa problem nevyriesil a su nove ´´poznatky´´, zakladam tuto temu.
Problem je nasledovny:
-niekedy sa stane, ze nastartuje a hned zhasne, v style immo, zvacsa byva prvy start ok a niektore z nasledovnych startovani vyvola dany problem, je jedno, ci je motor uz zohriaty alebo studeny
-immo by mal byt ok, volant vzdy odomkne (boli menene aj mikrospinace na zamku riadenia)
-boli vyriesene ostatne chyby, co diag ukazovala
-precistena zhasinacia klapka, egr chodi
-opravene klapky v sacom potrubi
-diag bez chyb okrem klima motorcekov
-tlak pri zapnutom kluci ukazuje diag 8.0bar/0.0 a pri nabehu motora cca 260bar v raily
-momentalne diag cista, pockal som kym sa problem znova objavi, aby som dal vypis z diag - chyba je po danom probleme 09754 P261A Cerpadlo chladiacej kvapaliny 2 - preruseny
-kable su ok, cerpadielko realne pri zapnuti kluca do pohotovosti a po vypnuti motora vzdy islo
-vstreky - hodnoty cez diag ok
-pal.filter meneny, cidla teploty ok
Neviem momentalne, kam mam siahnut, aby som problem vyriesil.
Auto: VW Passat B6 81kw CBDB (tusim) 2009/08 CR
Problem je nasledovny:
-niekedy sa stane, ze nastartuje a hned zhasne, v style immo, zvacsa byva prvy start ok a niektore z nasledovnych startovani vyvola dany problem, je jedno, ci je motor uz zohriaty alebo studeny
-immo by mal byt ok, volant vzdy odomkne (boli menene aj mikrospinace na zamku riadenia)
-boli vyriesene ostatne chyby, co diag ukazovala
-precistena zhasinacia klapka, egr chodi
-opravene klapky v sacom potrubi
-diag bez chyb okrem klima motorcekov
-tlak pri zapnutom kluci ukazuje diag 8.0bar/0.0 a pri nabehu motora cca 260bar v raily
-momentalne diag cista, pockal som kym sa problem znova objavi, aby som dal vypis z diag - chyba je po danom probleme 09754 P261A Cerpadlo chladiacej kvapaliny 2 - preruseny
-kable su ok, cerpadielko realne pri zapnuti kluca do pohotovosti a po vypnuti motora vzdy islo
-vstreky - hodnoty cez diag ok
-pal.filter meneny, cidla teploty ok
Neviem momentalne, kam mam siahnut, aby som problem vyriesil.
Auto: VW Passat B6 81kw CBDB (tusim) 2009/08 CR
Naposledy upravil/-a Mirec8684 v 20.07.2018 11:08, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 08.05.2011 19:11 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 30.07.2013 13:12 Zdieľať na Facebook
Doplnam a zaroven odpovedam, ja praveze vzdy cakam, kym vsetko zhasne a potom startujem, skusal som aj menit ako keby silu stlacenia kluca do spinacky, ale nic. Immo vzdy nacita, nakolko aj odomkne volant.
- bola inak este skusana aj druha spinacka
- v suvislosti s coolant pump 2, som ju odpojil a skusal nastartovat, problem aj tak pretrvava, takze ona zrejme vplyv mat nebude a bude to cisto nieco, co diag nevie skontrolovat
- aj ked auto nenastratuje, ono hned chyti, ale hned za menej nez sekundu zhasne, to zn., ze otacky sa dotknu nejakych cca 700ot./min a hned zdochne, nestartuje dalej aj ked drzim kluc v spinacke
- dnes sa problem prejavil napr. aj rano, ked auto celu noc bolo v garazi
- robili sa zakladne nastavenia klapiek, egr
- baterka je asi 3 roky stara v potrebnej kapacite
- bola inak este skusana aj druha spinacka
- v suvislosti s coolant pump 2, som ju odpojil a skusal nastartovat, problem aj tak pretrvava, takze ona zrejme vplyv mat nebude a bude to cisto nieco, co diag nevie skontrolovat
- aj ked auto nenastratuje, ono hned chyti, ale hned za menej nez sekundu zhasne, to zn., ze otacky sa dotknu nejakych cca 700ot./min a hned zdochne, nestartuje dalej aj ked drzim kluc v spinacke
- dnes sa problem prejavil napr. aj rano, ked auto celu noc bolo v garazi
- robili sa zakladne nastavenia klapiek, egr
- baterka je asi 3 roky stara v potrebnej kapacite
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Ak chceš problém efektívne poriešiť bez hádania a omylov,hľadaj dielňu kde sa používa data recordér (oscilo) pretože dáva šancu overovať (nahrávať) veci ktoré dávajú jasné odpovede,napr prúd pre vstrekovače nahrať od samého štartu.Osem kanálov dovoľuje v tej istej časovej ose sledovať tlak paliva.Kde je tlak a otvorí sa vstrek,tam musí motor bežať.Samozrejme vychádzam z opísaného že ku štartu vždy príde,tj veci ako otáčky štartu a žhavenie bude v poriadku.Či následne príde k niečomu čo spôsobí prerušenie by toto bola jednoznačná odpoveď.Ak by sa ukázala ako reálna tak sa pokračuje v hľadaní toho konkrétneho vinníka pre ktorého RJ prerušuje. V téme nie je zadaný ani kód motora ani ročník ani km ani servisná história resp.spojitosti z doterajšími úkonmi preto zohľadniť nejaké pravdepodobné možnosti nejde zakalkulovať
Môj predpoklad je že nie je v poriadku riadenie tlaku paliva,pretože práve nábehom na otáčky volnobehu RJ prechádza na iný spôsob regulácie tlaku tlaku.Štart začína bez tlaku v rampe,preto musí RJ niektoré "požiadavky" zmeniť aby bol vôbec umožnený štart.OBD diagnostika je síce obrovského rozsahu ale jej sledovanie už v čase štartov je prakticky nemožné u tejto motorizácie.PD sa ešte dalo,je oproti tomuto ako detský bicykel
Môj predpoklad je že nie je v poriadku riadenie tlaku paliva,pretože práve nábehom na otáčky volnobehu RJ prechádza na iný spôsob regulácie tlaku tlaku.Štart začína bez tlaku v rampe,preto musí RJ niektoré "požiadavky" zmeniť aby bol vôbec umožnený štart.OBD diagnostika je síce obrovského rozsahu ale jej sledovanie už v čase štartov je prakticky nemožné u tejto motorizácie.PD sa ešte dalo,je oproti tomuto ako detský bicykel
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 30.07.2013 13:12 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24976
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
Takže, chyba je v obvode spojk snimaca pin 2 a 4, 1a5 je napajanie, 3 impulz pre rj park brzdy , odtial ide impulz niekde dufam ze do rj motoru, zatial som cez rele vyblokoval spinac na pojke v momentě startu cca 1sek je bez napajania inac je funkcny , aspon v mojom pripade kym je spojka vytlacena auto nestartuje _sporadicky, v stredu pokracujem ak niekto vymysli este nieco sem s tym, rj motora vymenena a nepomohlo nieco co vidi pohyb spojky je problém.
Naposledy upravil/-a ntg v 20.08.2018 21:01, upravené celkom 1 krát.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
Ked neviem ktora rj vidi pedal dole auto nestartuje, to je moje zistenie. Centralna el jedn to nie je. Ta bola vymenena, takisto rj motora ale stara za staru , dalej vymeneny spojkovy snimac, valec spojky, sachta na kluc, vraj este jedn. Komfortu by mohla snimat pedal, alebo prerusit start . Chyba je sporadicka tj najhorsie ono niekedy startuje 30x po sebe ok, a ptm 2_3 x nie a ptm zase 5x ano
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
cez rele som to spravil aby sa s tym dalo docasu jazdit!!!!!!!!!!!!midnightman napísal:moc som nepobral čo sa snažíš vyriešiť.
V prvom rade daj vin....
a potom rozpíš závadu..nejaké babranie sa so spojkovým snímačom....ehm.
pokiaľ auto nevidí zošlapnutú spojku, neštartne. to overíš 1,2,3 vo vcds či spojkový snimač je OK alebo nie je OK. hotovo. žiadne relátka a pod.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
a tak...
strana 14/15
tvoj problem je hall sender 3 tj switch, ktorý ide do J519 (centralna elektronika), ktorá ak vidí stlačenú spojku, povolí štart, ak nie...smola.
Jeho pozicia je medzi UDS meranými hodnotami. Občas sa stávalo že proste valček nedošiel až na koniec pri zošlapnutej spojke a teda nebol aktivovaný posledný switch povolujúci štart, treba to overiť a otestovať.
[img]https://thumb.ibb.co/ipCg7e/clutch.png[/img]
Kód: Vybrať všetko
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_346.pdf
tvoj problem je hall sender 3 tj switch, ktorý ide do J519 (centralna elektronika), ktorá ak vidí stlačenú spojku, povolí štart, ak nie...smola.
Jeho pozicia je medzi UDS meranými hodnotami. Občas sa stávalo že proste valček nedošiel až na koniec pri zošlapnutej spojke a teda nebol aktivovaný posledný switch povolujúci štart, treba to overiť a otestovať.
[img]https://thumb.ibb.co/ipCg7e/clutch.png[/img]
-
- Príspevky: 129
- Dátum registrácie: 31.12.2010 09:03 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 237
- Dátum registrácie: 30.07.2013 13:12 Zdieľať na Facebook
Moj problem tiez stale pretrvava. Chcem sa spytat, sekundarna pumpa chladiacej kvapaliny,je aktivna/toci sa, po dani klucika do polohy, ked svietia kontrolky?aj studeny aj teply motor?Pretoze mne vyhadzuje po danom probleme stale len tuto chybu. Mam na mysli,ci tato chyba nie je len dosledok vypnutia motora pri starte.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných