Lexus LS najazdil 1,6 mil. km!

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

pidizvi
Príspevky: 3414
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Este kde je ekonomika prevadzky takeho lexusu? Spotreba 16 litrov na sto a dolievanie oleja. Navyse interier jedna zumpa. Kazdy normalny majitel by to uz dal do srotu, lebo sa to neoplati opravovat, cize dalej sa to da drzat pri zivote jedine pre rekordny najazd.

Ten lexus stal novy kolko, 80 tisic? Tie dacie urcite nie viac ako 13.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Odpoveď alebo pochopenie v čom spočíva rozdiel benzín/nafta je v motorárskych dielňach.A že je konštrukčný rozdiel velký,o tom nech nik nepochybuje.Ak je motorár dobrý,znamená merá (musí) kontroluje ovality,kontroluje úbytky atd atd. A tu to vybuchuje,tie opotrebenia sú nezrovnatelné.Ak by sme posudzovali takých tých dnes bežných 300 tis km,zistili by sme to,o čo je tu vlastne spor.Kým jeden motor má nemerateľné opotrebenie a ovalitu valcov,druhý už na hrane vrchného krúžka má jasnú hranu do ktorej zachytí nechet. Už z podstaty paliva sú podmienky pre opotrebenie značne rozdielne.Benzín olej riedi,aj v stave totálnej atomizácie paliva,najviac po studenom štarte.Časť z toho (viac/menej) preniká do olejového hospodárstva,a odtiaľ po zohriatí odparom amizne. AK sa motor dostane ovšem do plnej teploty a zotrvá v nej potrebnú dobu.
Mnoho tých čo uvažujú si z toho automaticky odvodia dopad mestských krátkych jázd.Ale...kód v hlave nepustí - do mesta je benzín,ten je na to stavaný.Nie,nie je na to stavaný a tieto mestské postrkovačky motor aj patrične dajú do poriadku.Tam už netreba ozaj nič iné,než naťahovať výmeny oleja
Motorov s chybou vysokej spotreby oleja u benzínu je viac než veľa,to by samé o sebe neznamenalo nič.Ak by ale km neboli tak malé,ako sú.Lebo vytešovať sa že 200 tis je nič (benzín) je nepatričné tak v 90% prípadov.Ano,rieši sa výmenou krúžkov,čo rieši/nerieši situáciu na pár km kým sa majiteľ auta zbaví.
Nech si každý svoju dilemu porieši po svojom,na svoju radosť či zármutok.
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

tak tak....k tým STK len tolko, musia.... nie je to z ich hlavy.
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Kdesi som videl mapu rozlozenia motorov po svete a neviem ani ktory rok to bol.Nemam temu o motoroch nastudovanu a chcem sa opytat,preco potom 2/3 sveta jazdia na benzin.Ked ten benzinovy motor ma vysoku spotrebu a nic nevydrzi a je zlozite ho opravit a zaostava za dieslom...
Na stk vytacaju motor len na sk,alebo v celej europe?
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

usmevne to tu bude citat na druhy rok,co nebudu mat 2 roky pokoj s EK a pojdu az v novom roku,kde to uz bude tvrdsie-to bude aut na predaj za malo penazi.dielne mozu byt len v usmeve,ze je tu tolko nemeckých serblov navlacenych,je roboty na xx rokov,preto su dielne plne tych aut a hrdzu uz riesi malo kto,na to nie je cas a e.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

novšie VAG majú launch control a teda nevytočíte motor...

si pamatám tie začiatky kedy na STK o tom nemali ani šajnu a všetkých chceli vyhodiť...bo šak 5000 treba :D

tvrdšie nebude nič, emisné normy pre staré autá sú stále rovnaké.

teraz sa akurát postupne vymieňajú stroje na EK...ale v podstate pre staré diesle sa nič nemení.

Sranda začne keď budú kontrolovať DPF lol
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

ved o tom pisem-vykuchance,zaslepence,atd budu mat zur na EK,stare hufnice budu dymit na plno dalej,to je chory des postaveny na hlavu.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

2 mesiace dozadu ostal známy na dialnici v nemecku. A6tka, kuchnuté DPF.

Osolil tomu, všimla si ho zrejme hliadka..

Otočka na pojazdnú, kuchnuté DPF..pokuta ako hrom, auto šlo domov na odtahovke. :3020:
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

na druhy rok si to budu uzivat aj tu,uz nebudu snimat o deci nafty v krcme,ale preco mu to uz fero v teplákoch nevie vybavit na EK za par e ako do teraz.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
Dep
Príspevky: 1207
Dátum registrácie: 15.06.2009 15:23
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa Dep »

podla mna vyssia stredna trieda, ktora nalieta 60 - 100 000 km rocne, uplne zvladne pol miliona dialnicnych kilometrov. Len ta porcia km sa musi odjazdit pocas zarucnej doby :)
Subaru Outback Business NAVI 2.5i 129kw (2017)
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Čo má byť bude,a konečne príde (dúfam) a na to,že aj na SVK si policajt všimne dymostroj a zoberie ho na emisku.Tu známy si to skúsil v Rakúsku,v kruháči si ho všimli.Auto po zaplatí pokuty (2600 alebo 3600 si nepamätám) a domov odťahovka.Dúfam to raz príde a na cestách bude len to,čo tam patrí a čmudiace šerble pokupované na pár halierov na servis ktorých ale niet ani halier.Nie sa tváriť ako Onasis a kapse ani halier
mjato
Príspevky: 979
Dátum registrácie: 17.11.2008 17:46
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjato »

Mne sa zda,ze ten novy dymostroj bez dpf dymy menej ako nejaky stary 1.9td...a druha vec co sa na nasich cestach neriesi su ziarovky a nastavenie svetiel co je viac neprijemne ako nejaky stary diesel na ktory sa nemusim pri jazde tlacit,alebo ho obehnem,len co stakym debilom v protismere co si nastavy svetla vyssie ako ma mat aby on videl,alebo si kupy extra hidy.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24979
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Kašlať na to čo vidíš,to je dym.Ale tragédia nie je v dyme samotnom,ale v ultra mini časticiach sadzí na úrovni velkosti že sa vedia dostať v plúcach priamo do krvného riečišťa,čiže ľudský filter ich nevie zachytiť na žiadnej úrovni.Či si blízko či ďaleko,sú vonku,sú nebezpečné a v ovzduší.Starý chrchńák proti tomu púšťal von sadze ako snehové gule čo si vyfúkal zo soplom.To je tá šialenosť,že naša strana a vláda nevidí že si dokonca inzerát dá ten čo filter zlikviduje.Sme svine,to si na rovinu povedzme,a že raz budeme za všetko svinstvo čo porobíme kapať ako muchy,môžeme si za to sami tou abnormálnou lahostajnosťou ku všetkému okrem našej peńaženky.
Takže...hlboko sa poďakovať de..om čo ak majú 300 Ps potrebujú ich 500...výrobca vyrobí a dodá,aj ho..o v prášku ak bude záujem a dajú z toho vydolovať lóve
seven549
Príspevky: 7880
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

Serble budú jazdiť donekonečna nedá sa to zakázať.nikde vo svete.riesi sa to vyzsiou cenou pojistenia.ale na slovensku nemáme toľko áut na cestách ako nemecko svicarsku rakúsko francúzsko.najviac ich jazdí firemných a to sú poväčšine nové vozy.aj bežný slovák si dá dpfko nové lacne aspon univerzálne tí čo nemajú DPF sú už len sockari na prémiovkach a ti veľa nejazdia veď nemajú ani na plnú nádrž raz mesačne.a taký sú hlavne po fórach preto nikdy nekupovať auto od nejakého klubaka.

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 49 neregistrovaných