VW Golf V 2008
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Hrdza karosérie je jedna vec.Ale skrutky kde proste nie je hlava (šesťhran) ale akýsi hríb hrdze to predsa len na grupe nenájdeš.Je trest odstrojovať spodok auta kde sa utrhne prakticky každá skrutka.Potrubia prehnité,úchyty jedna hrdza,ol.vane deravé od hrdze .Ak by majiteľ spodok ošetril včas,boli by to výborné autá,technikou sú dobré,škoda že materiály sú z blata a mizerne ošetrené.Japonca staršieho než r.2000 je nerozumné prijať na opravu,lebo to nie je práca,ale boj z každou skrutkou.
-
- Príspevky: 502
- Dátum registrácie: 17.02.2016 17:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
- nehádzal by som všetko na jednu kopu... mám takého nissana a zlaté auto - berie troška oleja ale vinou prvého majiteľa ktorý olej nemenil včas... hrdza na spodku síce je ale povrchová, výfuk sa menil po 15 rokoch čo beriem ako slušné.... plechy sú zdravé, nič nekvitne, čo som potreboval uvolniť šlo všetko parádne.... taže je na výber - buď beriem spoľahlivú techniku a prežujem nástrek spodku alebo riešim logovania kadetade s autom ktoré nehnije. To už nech si každý rozhodne vo svojom vnútri za seba.mhlavaty napísal:Hrdza karosérie je jedna vec.Ale skrutky kde proste nie je hlava (šesťhran) ale akýsi hríb hrdze to predsa len na grupe nenájdeš.Je trest odstrojovať spodok auta kde sa utrhne prakticky každá skrutka.Potrubia prehnité,úchyty jedna hrdza,ol.vane deravé od hrdze .Ak by majiteľ spodok ošetril včas,boli by to výborné autá,technikou sú dobré,škoda že materiály sú z blata a mizerne ošetrené.Japonca staršieho než r.2000 je nerozumné prijať na opravu,lebo to nie je práca,ale boj z každou skrutkou.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
to mi pripomína zákazníka so zlomenou navarou minulý mesiac :D na 2 polky
Všetky navary čo som servisoval....hrdzavé ako čert.
Fyzika sa chvala bohu osrať nedá a keď to nepozinkujete...zhnije to, skôr či neskor ak si nedáte pozor.
Inak samozrejme všetko dokáže ovplyvniť majiteľ formou prevádzky auta. Ak to budete parkovať na tráve a v zime dávať do teplej garáže tak ďakujem...
Zas ak sa niekto bude starať poriadne o auto, ktoré je náchylné na hrdzu.... vydrží viac ako pozink na tráve.
A zas sme pri tej údržbe ;)
Všetky navary čo som servisoval....hrdzavé ako čert.
Fyzika sa chvala bohu osrať nedá a keď to nepozinkujete...zhnije to, skôr či neskor ak si nedáte pozor.
Inak samozrejme všetko dokáže ovplyvniť majiteľ formou prevádzky auta. Ak to budete parkovať na tráve a v zime dávať do teplej garáže tak ďakujem...
Zas ak sa niekto bude starať poriadne o auto, ktoré je náchylné na hrdzu.... vydrží viac ako pozink na tráve.
A zas sme pri tej údržbe ;)
-
- Príspevky: 1147
- Dátum registrácie: 15.03.2007 21:48
- Bydlisko: Martin Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 2711
- Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39 Zdieľať na Facebook
sa divím že fandovia do áut majú tendenciu zovšeobecňovať.... každá automobilka má nejaké nepodarky za sebou ale inak sa bude pozerať na chyby auta za 8000E a inak u auta za 30 000E.
K tomu počtu aut VW - hej je to pravda že štatistika tu hrá úlohu. Videl som ale napr. tabuľku z USA kde sa VW berie ako niečo viac - ktoré autá žerú najviac oleja - a v desiatke bolo 9 nemeckých prémioviek. Tu snáď nebude pochýb že v USA sú v menšine a že ide o drahšie modely.
Plus je otázka prečo sa tu toľko koncernových neštastníkov obracia o radu - no asi im nemá kto pomôcť. Je to podstatné? ta asi hej, pri mazde vymením cievku a vybavené, nevidím žeby tu niekto logoval hondy, toyoty.... ale nech si každý vyberie podľa chuti.
K tomu počtu aut VW - hej je to pravda že štatistika tu hrá úlohu. Videl som ale napr. tabuľku z USA kde sa VW berie ako niečo viac - ktoré autá žerú najviac oleja - a v desiatke bolo 9 nemeckých prémioviek. Tu snáď nebude pochýb že v USA sú v menšine a že ide o drahšie modely.
Plus je otázka prečo sa tu toľko koncernových neštastníkov obracia o radu - no asi im nemá kto pomôcť. Je to podstatné? ta asi hej, pri mazde vymením cievku a vybavené, nevidím žeby tu niekto logoval hondy, toyoty.... ale nech si každý vyberie podľa chuti.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
japonci sa riešia menej pretože sú v benzínoch...
Zas mať japonca v nafte je iná rozprávka....
S tým logovaním VW.....prileťme naspať na zem, nechajme predsudky doma, ukludnime sa a poďme použiť zdravý rozum.
prečo VAG? Pretože je ich tu mrte!!!!!! Sú to naše ludové vozidlá...% vám nepoviem ale isto je ich viac ako japoncov.
Prečo všetci logujeme? (áaano aj ja), no pretože tie 81kw majú dnes každá jedna cez 500t. Nie vždy videli poriadny servis, ludia s tým jazdia na spotrebu..zanášajú sa lopaty v turbe + korózia materiálov, či už plastových gumených, kovových...
Tieto bitky o značku auta sú prelievaním vody...nevyhráte nikto, len si budete nadávať a vadiť sa.
Každá automobilka, každý motor a každý model auta má svoje zásadné + aj -.
Zas mať japonca v nafte je iná rozprávka....
S tým logovaním VW.....prileťme naspať na zem, nechajme predsudky doma, ukludnime sa a poďme použiť zdravý rozum.
prečo VAG? Pretože je ich tu mrte!!!!!! Sú to naše ludové vozidlá...% vám nepoviem ale isto je ich viac ako japoncov.
Prečo všetci logujeme? (áaano aj ja), no pretože tie 81kw majú dnes každá jedna cez 500t. Nie vždy videli poriadny servis, ludia s tým jazdia na spotrebu..zanášajú sa lopaty v turbe + korózia materiálov, či už plastových gumených, kovových...
Tieto bitky o značku auta sú prelievaním vody...nevyhráte nikto, len si budete nadávať a vadiť sa.
Každá automobilka, každý motor a každý model auta má svoje zásadné + aj -.
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
midnightman píše...S tým logovaním VW.....prileťme naspať na zem, nechajme predsudky doma, ukludnime sa a poďme použiť zdravý rozum.
Súhlas.Má to viac príčin.Prvá zásadná...je to schopnosť diagnostiky taký úkon poskytnúť.
Logovanie je jedna z veľmi ale veľmi efektívnych nástrojov pri hladaní.
No a platí že tých strojov (VAG) sú rádove (tj x10) viac než zbytok značiek.
Načo má majiteľ Hondy alebo Mitsu písať dotaz na fórum,ak na 99,99% vie dopredu výsledok...odpovedí nula.Aké tam logovanie,kde ste čítali rozumný príspevok o logovaní Fordu či Opla ? A takú Kiu čo je slušne zastúpená,či Hyundai tiež slušne zastúpený.
Takže logovanie má zložitejšiu odpoveď než je hlúpe konštatovanie z konskými klapkami na očiach.Z pohladu ľudí čo niečo z oboru vedia,vrátane tých naj naj,je to jeden z výborných nástrojov ako hladať presne,lepšie povedané - určiť presne.
Benzin trochu zložitejšieho kalibru má značne zložitejšie aj identifikovanie poruchy. Bude ešte veľa plaču,len nech nabehnú EK tak že nebude možné šáliť.Pretože je iba otázka času keď sa pod kamerou bude snímať z diagnostiky Readiness kód ako nutná podmienka.Už dnes ak by chcel technik na EK tak dvoma klikami to má... asi takto
Ak si niekto povie...vybabrem s tým,vynulujem ! tak pozor,velký omyl.Je tam počitadlo ktoré nastaví od na plný počet chýb a začne sa odrátavať po jednom,vždy ak cyklus skončí bez vady.Možno za mesiac zase budete vidieť Readiness ako plne správny.Čiže je to dlhodobý stav
Až sa tá zálaha benziňákov čo sa dnes kupuje začne kaziť,to budú iné tance.Ak dnes platí že odborník na diesel sa hladá z lupov,tak odborník na benzín sa bude hladať z mikroskopom,pretože problematika je značne zložitejšia.
Ako začnú pribúdať km,myslím že sa vo väčšine hláv ujasní že sú veci ktoré sa stať musia.Tak ako tridsať ročnému sa môže zdať že má života pred sebou mrte,tak sedemdesiatnik si to už nemyslí.Vy ste dnes v puberte ak to tak berieme,ale as sa dnes skracuje tak niektoré z vecí poznáte skôr než náleží kalendáru.O kameň mudrcov si väčšina rozbije hlavu
Súhlas.Má to viac príčin.Prvá zásadná...je to schopnosť diagnostiky taký úkon poskytnúť.
Logovanie je jedna z veľmi ale veľmi efektívnych nástrojov pri hladaní.
No a platí že tých strojov (VAG) sú rádove (tj x10) viac než zbytok značiek.
Načo má majiteľ Hondy alebo Mitsu písať dotaz na fórum,ak na 99,99% vie dopredu výsledok...odpovedí nula.Aké tam logovanie,kde ste čítali rozumný príspevok o logovaní Fordu či Opla ? A takú Kiu čo je slušne zastúpená,či Hyundai tiež slušne zastúpený.
Takže logovanie má zložitejšiu odpoveď než je hlúpe konštatovanie z konskými klapkami na očiach.Z pohladu ľudí čo niečo z oboru vedia,vrátane tých naj naj,je to jeden z výborných nástrojov ako hladať presne,lepšie povedané - určiť presne.
Benzin trochu zložitejšieho kalibru má značne zložitejšie aj identifikovanie poruchy. Bude ešte veľa plaču,len nech nabehnú EK tak že nebude možné šáliť.Pretože je iba otázka času keď sa pod kamerou bude snímať z diagnostiky Readiness kód ako nutná podmienka.Už dnes ak by chcel technik na EK tak dvoma klikami to má... asi takto
Ak si niekto povie...vybabrem s tým,vynulujem ! tak pozor,velký omyl.Je tam počitadlo ktoré nastaví od na plný počet chýb a začne sa odrátavať po jednom,vždy ak cyklus skončí bez vady.Možno za mesiac zase budete vidieť Readiness ako plne správny.Čiže je to dlhodobý stav
Až sa tá zálaha benziňákov čo sa dnes kupuje začne kaziť,to budú iné tance.Ak dnes platí že odborník na diesel sa hladá z lupov,tak odborník na benzín sa bude hladať z mikroskopom,pretože problematika je značne zložitejšia.
Ako začnú pribúdať km,myslím že sa vo väčšine hláv ujasní že sú veci ktoré sa stať musia.Tak ako tridsať ročnému sa môže zdať že má života pred sebou mrte,tak sedemdesiatnik si to už nemyslí.Vy ste dnes v puberte ak to tak berieme,ale as sa dnes skracuje tak niektoré z vecí poznáte skôr než náleží kalendáru.O kameň mudrcov si väčšina rozbije hlavu
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Readiness sa dá umelo vytvoriť,ale je to procedúra testov ktorá v podstate aj tak vedie k dobému výsledku jedine vtedy,ak sú systémy po teste plne správne.Takže...po slovensky..neod..eš,a to sa mi páči.A vôbec,diagnostika dneška je niečo,čo tomu kto rozumie dáva neuveriteľné možnosti,ale platí aj opačne a to je aktuálne platné...koľkože ľudí je v tom doma ?! Ale tak či tak má zmysel jedine súhra,dokonalá znalosť menežmentu a dokonalá znalosť príslušnej diagnostiky.Dokonca aj keby stretli tie dve požiadavky,sú značky kde je značková diagnostika neskutočná bieda až po kraj trapnosti takže množstvo problémov je u nich riešitelné iba paralelnej diagnostike..oscilo.No ale to už sme úplne v škarpe takže nás čakajú dobré časy
Naše EK sú otáznik,teda viac otáznikov.Prvý je vybavenosť a druhý sú tie spomenuté znalosti rôznych značiek.
Launch control sa môže zdať ako riešenie,ibaže nie je.Jednak preto že fabricky je prítomný iba v dôvodných prípadoch (automat prevod) čo by mohlo viesť k vyhodeniu z kontroly,ale sú tu aj vyspelejšie krajiny od ktorých rad radom veci preberáme,aj toto sa porieši,dá sa to u susedov,pôjde to aj tu.
Naše EK sú otáznik,teda viac otáznikov.Prvý je vybavenosť a druhý sú tie spomenuté znalosti rôznych značiek.
Launch control sa môže zdať ako riešenie,ibaže nie je.Jednak preto že fabricky je prítomný iba v dôvodných prípadoch (automat prevod) čo by mohlo viesť k vyhodeniu z kontroly,ale sú tu aj vyspelejšie krajiny od ktorých rad radom veci preberáme,aj toto sa porieši,dá sa to u susedov,pôjde to aj tu.
-
- Príspevky: 205
- Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Postup na vytvorenie nového readiness je,ale to je procedúra ktorej sa hovorí pakáreň.Po pravde,niet toho Árona aby som ho išiel tvoriť a hral sa s tým dlhé hodiny,aby mi pre nejakú maličkosť príp chybu v postupe zahlásilo že - tudlee. Príde auto...readiness pozriem,chyby sa snažím nevyvolať ak je to ok,,tj žiadne zapalovanie s poodpájanými vecami.Zdanlivo sa nič neudeje,chyby by človek vymazal za sekundu,ale Readiness je v čudu
Sranda bude,ale iba ak sa nepriestrelne zamedzí možnostiam klamať pri kontrolách.no a kedže je SVK velmajster klamania na všetkých úrovniach,je všetko viac než otázne,vagabund má navrch vždy.
Sranda bude,ale iba ak sa nepriestrelne zamedzí možnostiam klamať pri kontrolách.no a kedže je SVK velmajster klamania na všetkých úrovniach,je všetko viac než otázne,vagabund má navrch vždy.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných