Lexus LS najazdil 1,6 mil. km!

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

davidTJ
Príspevky: 70
Dátum registrácie: 20.01.2012 17:46
Zdieľať na Facebook

Lexus LS najazdil 1,6 mil. km!

Príspevok od používateľa davidTJ »

Ahojte,

neviem ci ste v poslednej dobre postrehli tento Lexus. Najzadil neuveritelnych 1,6 miliona kilometrov. Minule sme tu mali Octaviu 1,9 TDI so 700 000 km, teraz tu je nieco aj pre fanusikov japonskych aut. Fakt neuveritelny najazd, navyse auto stale funguje, aj ked ma toho dost za sebou. Tu su nejake materialy:

https://driveit.sk/lexus-ls400-1-6-miliona-km/

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/toh ... -pokazene/

A pre polsky hovoriacich :D
https://spidersweb.pl/autoblog/lexus-ls ... n-mil-usa/
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24918
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Hlboko sa pokloniť,ročná porcia 72 tis km položí by väčšinu dnešného autoparku položila do 5 rokov maximálne.Aj keď Lexus má svoje špecifiká,vznikol ako mimoriadna kasta aut,nič nemení na veci.Tieto nábehy vedia pokoriť jedine staré dieslové Mercedesi kde to je ale do vysokej miery vďaka maličkým požiadavkám na výkon a vyslovene postavených na výdrž.Mne tu pod nosom behá Golf z 1,1 mil km čo je údaj spred roka,vtedy mal 8 výmen rozvodov.Treba ale povedať že majiteľ je velmi dobrý mechanik ktorý robí servis na vyslanie,tj na mieste kde sa daný kamion nachádza.Ale mnoho takých výnimočných prípadov sa nik nedozvie,vie o nich pár majiteľov a servismanov. Dnes už nie je problém chlap čo za rok prebehne km na ďalšie rozvody (100 tis) ale bola už aj žena (olej v prevodovke za rok 60 tis km).Plusom tých konkrétnych aut je práve velmi dobrý režim života a logicky výborný jazdný spôsob a načas údržba.Títo ľudia prakticky neopravujú,ale robí sa údržba v potrebných intervaloch.Na to sa ale musí stretnúť viac podmienok na každej strane.prakticky každé auto má šancu najazdiť ďaleko viac ak by majiteľ vedel čo má vedieť,a aj sa tým riadil.A v tom je celý problém,svetu vládne hlúposť a skôr zlomyselnosť,ako rozumnosť a prajnosť a tak je to tak,ako je
Každopádne žena ktorá chce na ročnom aute meniť olej v automate,vás vystrelí pozrieť tacho,a ak tam vidíte 60 tis km,čudujete sa aj ušami.
janbaluhrasko
Príspevky: 217
Dátum registrácie: 15.02.2010 17:32
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa janbaluhrasko »

Zdravim Pán Hlavatý.
Mám peugeot 306 2,0hdi, momentalne najazdené 353 000km. Servis olejovy po 15 000km, olej stale ten isty. Nafta do motora bez vifka nejde.
Otazka.
Na čo sa zamerať pri tomto motore aby vydržal čo najviac?
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

lexus nelexus kazde auto tolko vydrzi.auto bude dovtedy jazdit kym je majitel ochotny donho davat prachy.co je na sk nemozne.cesty same blato diery a jazdy do 5km dizlovymi premiovkami.potom sa auto preda kupi druhe a znova prebehne svoje roky bez investici.

ten lexus ma dobre podmienky.no nikde nepise co vsetko to auto prezilo kolko majitelov malo a kolko penazi zobral servis.niekde je tu popis majitela stareho passata kolko prachov zozral a kolko buraciek ma zasebou a stale jazdi.v californii nieje sneh cesty su dobre jazdi sa u nich pomaly take ze na dialnici 140km/h je uz luxus.aj v europe su 20 rocne auta co nemaju hrdzave napravy.
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

:D reklama pekná...asi ako keď vám v škodovke povedia že 1. generácia octávie bežne urobí 800t..tak octávia je kvalitná nie?

Ale tá octávia bola 1997 :D tento lexus 1996...motor ešte motor a nie plechovica s turbom čo nazvali motor.

Všeobecne vydrží motor toľko ako sa on staráte. Avšak časom k pochovaniu motora prispievajú celkom úspešne emisné normy a konštruktéri, ktorí dodnes nevedia prísť na to ako vyrobiť poriadnu rozvodovú reťaz. (podotýkam že sa diskutuje o ľudskej posádke na Mars) :40bd: vo svetle tých retazi ;)
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

velmi spravne. Konstrukcia starych motorov a samovrazdy hypermodernych euro4+ (hlavne trojturbove euro6d, to bude lahoda) je ooooooobrovsky rozdiel.

Ja to poviem uplne inak : nechapem co sa cudujete ze stara konstrukcia motorov (A ZVLAST BENZINOVYCH BEZ TURBA A PRIAMEHO VSTREKOVANIA) navala milion kilometrov.

Ja sa prave naopak cudujem ako je mozne ze sa nejakemu debkovi POKAZI taky benzinovy motor POD milion kilometrov.

Nema to kompresie 16:1 ako diesel, nema to tlaky ako diesel, nema to ziadne chulostive komponenty co by vyzadovali zurivu servisnu narocnost (aspon dve turba, vstrekovace ktore pracuju pod sialenym tlakom, elektronicky riadene EGR ventily samozrejme vyhrievane a chladene, DPF/FAP filtre, dvojhmotove spojky ktore je jednoduche odrovnat kvoli setreniu na materiali a konstrukcii)... daleko krajsie to spaluje, nevytvara to take hnusne produkty pri spalovani, benzin samotny ma zurivu cistiacu schopnost a ucinnost.

Kde je vlastne chyba ? Jedine v olejoch cez 15.000km (cize majitel), v totalnom zlyhani akejkolvek udrzby alebo povinnych servisov (vymena rozvodov ak nie su retazove, totalne ignorovanie rachotiacej retaze 200.000km co sa uplne bezne deje uz od cias Favoritov, Felicii a Fabii u nas) a nejakom systemovom probleme - cize zly design motora ako takeho (napriklad napinaky retazov, gratulujeme Wolcgagen dokazal v piatej generacii rozvodov nieco nedosrat, kuknite na TSI/TFSI motory).

Neexistuje jeden jediny dovod preco by 6- alebo viacvalcovy benzinovy motor NEMAL najazdit milion. Mil alebo kilometrov, to je uplne jedno.

Take tie milionove testy typicky robi Mobil1, maju tam vsetky znacky audi, bmw, mercedes, volvo, proste kazdu jednu znacku.

Iste, hypermotorceky 1.4TSI s vykonom 160kW alebo co to dnes maju za sracky SAMOZREJME nevydrzia milion pretoze cenovka za to proste presiahne hodnotu noveho auta - majitel to nemoze udrzat FINANCNE (technicky by sa dalo, lenze to sa uz vola generalka motora respektive snad aj tri na ceste k tomu milionu a to proste nie je povodny motor).

Takisto motorcek s hviezdou v znaku 63AMG dvojturbo alebo cojaviem OOOO RS6 s patsto konmi z troch litrov objemu alebo keru rit to maju nedosiahne na milion ani nahodou - proste preto lebo je tak sialene natlakovany ze ho roztrhne od radosti. A ani polovicka komponent okolo toho motora to proste neda, neda, neda z rovnakych dovodov : fyzika. Teplota, tlak, uhlove zrychlenie, sila, pnutie, atakdalej, plus cenova optimalizacia vyrobneho procesu k tomu ako ceresnicka.



https://www.youtube.com/watch?v=fygoGMWgKxU
jasne, niekto moze povedat ze taketo "synteticke" testy na stolici nie su reprezentacna vzorka zataze na realnej ceste, ale tu ide o to ze tie motory su prakticky v kondicii noveho motoru takze este sialene vela odkrutia cim sa "dorovnava" nerealita testu.


https://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
toto je vyrazne viac nez milion ze ? Este k tomu komentaru, BMW povedalo ze niektore parametre toho motoru SPLNALI SPECIFIKACIU PRE NOVY MOTOR !!! a ze by ho normalne namontovali do uplne noveho auta. Pat zo siestich vstrekovacov vyzeralo ako uplne nove, VSETKY VSTREKOVACE SPLNALI SPECIFIKACIU NOVYCH VSTREKOV. Este raz si to precitajte a uvedomte, 1.600.000km, milion mil, STAV NOVYCH.

Kontrolne otazky ? Ziadne. Nie su treba.


Nehikajte nad milionom kilometrov na motore, hikajte nad tym ci ste prasata co zanedbavaju udrzbu. Ruku na srdce, kto z vas si dal spravit analyzu pouziteho oleja z vlastneho auta aby ste vedeli ci sa nieco neblizi s motorom ? Jaj, nikto (ano, aj u nas na Slovensku sa to da, lacno) ?


Tak lahsia otazka, kolki z vas si vobec niekedy merali kompresie na motore, hadam troch-styroch najdeme...


Na tu analyzu oleja sa ma nepytajte sukromnymi spravami prosim, najdite si to googlom.


Vedecky zaver : pre hladky benzinovy motor je ukrutne jednoduchsie navalat obrovske porcie kilometrov NEZ PRE DIESLOVY motor. Diesel sa zanasa, zasiera, on sa sam vrazdi rovnako ako cojaviem fajciar sa sam kope do hrobu - nech mi niekto nehovori ze nie vsetci fajciari umru na rakovinu a ze kopec dobrych chlapcov co cigu v ruke nemali islo. Jasne, spravne, je to tak. Ale proste fajciar si zasiera organizmus sam sebe si, rovnako ako diesel zabija sam seba sa.

V kombinacii so zlou, neskorou, ziadnou alebo nespravnou udrzbou... cize 99.9999% hlupym alebo lakomym alebo oboje majitelom... diesel musi umret skorej. Je viac citlivy, specialne nove diesle, ma horsie predpoklady.

Nemusite s tym nazorom suhlasit, je mi to jedno. Rovnako benzinovy motor preklopeny na LPG musi umriet skorej ako ten isty motor v panenskom benzinovom stave, to je proste tak.


Kazde jedno stare benzinove auto vie a dokaze uvalit milion s prstom v riti. Audi 100, BMW e30, e36, e38, e39, Mercedesy trojlitre, tri a polky, vsetko doradu, pardon vela som ich vynechal a nenapisem. VSETKY. Niektorym bude treba pocas tej cesty vymenit prevodovku, niekde spojku, samozrejme kvanta dalsej udrzby sposobenej realnou cestou (tlmice, napravy, atd), ale proste motory na to maju. Aj Sharan 2.0i 85kW navala milion. Bez problemu. Proste len preto lebo nema designovu chybu, nie je vyhoneny do maxim do uzasnych litrovych vykonov, nerealnych emisnych noriem.

Sranda je ze nepoznam ziadneho Voyageristu s milionom, ale nemam ziadnu pochybnost ze ich archaicke 3.3i, 3.8i, 4.0i a novsie Pentastar 3.6i motory nemaju s tym problem.
Naposledy upravil/-a mp3turbo v 11.08.2018 23:06, upravené celkom 1 krát.
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

to BMW video fajn :D ale zase sme volakde 20 rokov dozadu...

to len potvrdzuje, že dakedy sa vyrábali motory....dnes sa vyrába odpad.

Bizsnis model nepustí dámy a páni. VW mal za posledné roky viac zisku z predaja dielov a servisu ako z predaja nových áut. Automobilky prišli na to, že vyrábať autá, ktoré nabehajú 1 milion km a majiteľ ich bude mať 2O rokov sa NEOPLATÍ! Klesla by spotreba...

Takže sa roztáča spotreba vyrábaním odpadu za 20.000€ ktorý sa po 4 rokoch rozsype na prášok.

Aby ste si kúpili ďalší odpad, na ktorý si vezmete leasing.

Kruh spotreby sa už dnes točí tak šialene, že o pár rokov z neho všetci vyletíme. Odstredivá sila nepustí....
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

>> Turbo, zadriet hlášku, ze benzínový motor vydrží viac než diesel.. , ach jaaaj.

hocikedy sefko. Uplne hocikedy. Majitelia to nevydrzia lebo rozdiel na prachy v spotrebe oproti dieslom existuje (napr. taka Ocktavia 1.9td 66kW/81kW z roku 1997 si v nicom nezada v spotrebe s hypermodernymi vehyklami ktore nenavalaju tolko ako tie 20rocne oktavie) ale technika na to ma.

Pozri si tie videa co som linkoval, milion kilometrov, milion mil, rozlicne znacky, motor v stave noveho. Uznavam, "synteticky" test na valcoch ale tu ide o stav motora a nie podvozku.

Nestaci ti to, Lubošu ? Preco ? Povedz nam v com spravil Mobil1/BMW/Mercedes chybu ? Povedz nam co by si ty spravil inak a podstatne lepsie nez henta banda inzinierov ?
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

Neviem teda prečo si myslíš, že sú to krčmové reči...je to realita motoristického sveta. Kto tie auta robí, vie...

Však to bije do očí...

Čo sa týka diesel/benzin a výdrž...

Asi by som to nehrotil... pretože všetko záleží od návrhu motora, materiálov a tak...

aj dobrý benzín vydrží, aj dobrý diesel vydrží (vo svetle 90tych rokov)


Inžinieri pri základoch motora 1.9tdi z ktorého vyšli 66/81kw octavie a pod....podľa mňa ani netušili že budú jazdiť ešte o 30 rokov.
hjundai
Príspevky: 2709
Dátum registrácie: 21.03.2010 07:39
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa hjundai »

ono je pekné že nejaké tdi vydrží toľko a toľko keď a 150 000km to treba vykuchať a vymeniť polovicu čriev. To hravo zvládne každý motor.
Môj mechanik mal na dvore starú camrinu, cez 600 000km bez toho aby sa motor otvoril - o kultúre motora v porovnaní s tdi traktorom sa asi baviť ani netreba.
midnightman
Príspevky: 205
Dátum registrácie: 11.08.2018 21:58
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa midnightman »

zákazník:

Octávia ALH 66kw 950.000km

pôvodný motor, nikdy v živote nebolo doňho šahnuté.
turbo vymenené pri 150.000 v rámci záruky.
pôvodné čerpadlo,turbo od 150.000km pôvodné, pôvodné vstrekovače.

spojka sa robila s 2 hmotou pri 600t.

Teraz sa dalo robiť čerpadlo a vstrekovače...už bolo treba.

Prvý a jediný majiteľ, odjakživa jeden a ten istý mechanik, ktorý to servisoval.
pidizvi
Príspevky: 3398
Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
Bydlisko: SC
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pidizvi »

Su tu v ponuke dve dacie 1.2 v plyne s najazdom 400 tisic.
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

ale 400.000 nie je milion seststo ani zdaleka... je to styrikrat menej.

Ci ty si ratal obidve tie Dacie dohromady ? Tak ano, to bude zachvilu milion :)

Ze dieslova 66ka Oktafka udrie 600.000km nemam pochybnosti, preco by mala mat problemy... tak ako kazdy stary diesel. S nejakymi drobnymi opravami, ale nic zasadne pri normalnom majitelovi = co to furt nevzduval za hranicou moznosti = by nemalo zlyhat. Inak zrovna moj tatko jednu 66kW 2001cku jazdi, dnes na nej ku mne prisiel.

66kW oktavia zase nie je benzinova a neznamena to ze benzin milion nevydrzi. Vydrzi. Samozrejme ze vydrzi. S prstom v riti.
Ze tolko slovenski sedliaci nedosiahnu ? To je uplne iny pribeh.


http://www.autoforum.cz/fascinace/tento ... dal-muzeu/

ta bude tiez nutne dieslova ked ma cez milion ?
seven549
Príspevky: 7876
Dátum registrácie: 03.02.2010 22:37
Kontakt:
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa seven549 »

benzin neda milion km bez repasu hlavy valcov a dizel tak isto.kdesi na tom you tube je video ako rozobrali octaviu 2 2.0tdi 104kw a sami videli ze pol miliona bol cas na repas hlavy ventily uz netesnili.piesty kluka odhadli 800000km a pojde dolu vodou.a mali komplet historiu auda od nova od vsetkeho papier co sa na tom robilo.a uz aj pri 250000km bola hlava varena.cize uz bola 2x dole za pol miliona.benzin neda ani jeden milion.

ten lexus mal len stastie ze 8 valec nad 4 litre s automatom toci pri ustalenej 90km/h 1100 otacok cize brnka na volnobehu to iste aj pontiac ford chevrolet dodge 8 valce 4-5 litre.na dialnici v californii sa nejazdi rychlo max tak 115km/h.texas je najrychlejsi do 140 povolena.ale aj tak tam bol motor otvarany emisnu by to nepreslo.u dizlu sa nemeraju u nas take hodnoty ako u benzinu.dizel aj vytahany nacipovany s pol miliona prejde emisnou ako prd kde benzin staci ze ma netesnost na sani alebo zle kable na svieckach a emisna problem to je to preco u nas nikto vylietaneho benzina nechce.

slovensky sedlaci nemaju platy 3000 euro ako american a nemaju kadial jazdit pretoze nemame poprepajane dialnice.ak by boli platy 3000 euro a dialnice kosice bratislava tak by auta jazdili mesacne 5000km ako nic aj by vydrzali.
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

https://www.google.hr/url?sa=t&source=w ... OD4xbU2nov

analyza oleja volaky ford 1995, v6 3,8, 292000 mil, nevyzera ze by ten olej bol v dobrom stave :41c2: , prvy majitel, pravidelne vymeny vsetko je :4012:
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: peto., uwa0908640495 a 52 neregistrovaných