VW Passat 2.0 tsi , 147kw - vypnutie motora za jazdy
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 01.09.2012 14:40 Zdieľať na Facebook
VW Passat 2.0 tsi , 147kw - vypnutie motora za jazdy
Zdravim, mam taky problem obcas mi auto zdochne za jazdy, je uplne jedno akym stylom idete, niekedy to spravi 5x denne niekedy ani raz a niekedy zdochne aj na volnobehu.potom nejde nastartovat a pocujem ze cerpadlo sa nezopne...za cca 10 min to uz ide a zopne aj cerpadlo podla zvuku Diagnostika pise skrat na palivovom cerpadle a zavada na palivovom cerpadle... carpadlo sme vymenili. Auto odjazdilo 400km a robi zas to iste a diagnostika pise zmova tie iste chyby... nemate niekto skusenost co by to mohlo byt? Ci senzor tlaku na rampe alebo regulator alebo uz neviem co... najvacsia sranda je ze ak auto drzim nad 3000rpmn tak nikdy nezdochne...viete mi niekto poradit?
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 01.09.2012 14:40 Zdieľať na Facebook
Vw passat 2.0 tsi 147kw- zdochynanie za jazdy
No len cerpadlo je vymene uz ... a to rele cerpadla najdem kde ? Ci je to ta krabicka co je priamk z vrchu na nom?
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 01.09.2012 14:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
Podobny problem som mal na dodavke vypinalo ju za jazdy...vymenil sa regulator tlaku paliva cca 350 eur ak si dobre panatam ale opakovalo sa to asi 4x stale to vypinalo a nakoniec šlo čerpadlo na repas...boli v nom nejake piliny,ktore upchavali regulator tlaku aspon tak to bolo povedane mne..bol to origo servis Fiat...odvtedy to slape motor Iveco 2.8jtd
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Nepišeš o aky ročnik sa jedna , no po novom uz nie sú pre čerpadlá rele ale RJ a potorceky uz niesu na 12V ale na ine napätie a trojfazové.
Riešil som nieco podobne na seriovej linke montazi nadrzi pre Wv a problem bol vzdy v cerpadle a čerpadlo mam mat odber od 2A az max 5A max takze je mozne ze tento prud prekroči a RJ to vyhodnoti ako skrat.
Treba to preverit a odmerat a popripade overit aj kable.
Riešil som nieco podobne na seriovej linke montazi nadrzi pre Wv a problem bol vzdy v cerpadle a čerpadlo mam mat odber od 2A az max 5A max takze je mozne ze tento prud prekroči a RJ to vyhodnoti ako skrat.
Treba to preverit a odmerat a popripade overit aj kable.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 01.09.2012 14:40 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
lakinoo vieš o tom niečo viac? Alebo presnejšie rad sa necham poučit. Bojujem stym v praci a kazde inf uvítam , Wv nechce dat žiadne inf a striktne mam zakázane do ich zariadenia zasahovat.
Tento system sa montuje od konca 2015 do určitých modelov, je to priprava a dan za EURO 6
hajks12345 v tvojom pripade to bude chciet otestovat co sa ozaj deje z cerpadlom a pozriet si realne tlaky, prudy atd.
Tento system sa montuje od konca 2015 do určitých modelov, je to priprava a dan za EURO 6
hajks12345 v tvojom pripade to bude chciet otestovat co sa ozaj deje z cerpadlom a pozriet si realne tlaky, prudy atd.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 126
- Dátum registrácie: 05.12.2008 10:21 Zdieľať na Facebook
Myslim, ze nikto nevravel, ze musi byt v aute trojfazovy rozvod. Ale pouzitie striedaveho trojfazoveho motorceka dava zmysel. Jeho hlavnou vyhodou je, ze je bezkomutatorovy, takze sa v nom po elektrickej stranke prakticky nema co pokazit. Narozdiel od jednosmerneho motora, kde je najvacsi zdroj problemov prave ten komutator. Takze pouzitie striedaveho 3f motorceka je logicky a rozumny krok.lakinooo napísal:Neviem nic, ale trojfazovy rozvod v passate to teda nie.
-
- Príspevky: 5
- Dátum registrácie: 01.09.2012 14:40 Zdieľať na Facebook
No diagnostika nakoniec napisala aj inu chybu a to chyba vysokotlakoveho cerpadla na motore. Tak sa to vymenilo a uvidime hadam to bude fungovat. Ale po napojeni na diagnostiku sme uplne vylucili elektronicku chybu takze uz to hadam nema byt co ine ako toto druhe cepadlo... dufam ze to uz pojde ako ma
-
- Príspevky: 653
- Dátum registrácie: 03.06.2012 13:07
- Bydlisko: Gbely
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Pre lakinooo
Odfotil som ti trojfazove cerpadla z nadrze.
https://photos.app.goo.gl/0dpK18eaxrPc9SMA3
Odfotil som ti trojfazove cerpadla z nadrze.
https://photos.app.goo.gl/0dpK18eaxrPc9SMA3
Zaslal: 26 november 2017 20:59
bjbbobek napísal:
na ine napätie a trojfazové.
Neverim, a neuverim ani ked budem mat gule vo zveraku.
Diagnostika,elektronika,geometria,pneu servis,klimatizácie
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 02.04.2011 19:30
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
lukad cc
ahoj mam ten istý problém na cc 2l benzin je u mechanika uz 3 tyzdne a nevie co s tym je. vies mi poradit ako si to nakoniec opravil a co tomu bolo uz som vymenil originál cerpadlo za 400 e a stale to vypina.. dakujem
-
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 02.04.2011 19:30
- Kontakt: Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: uwa421910382470 a 25 neregistrovaných