snimac otacok klukoveho hriadela

Diskutujte o všetkom čo vás zaujíma alebo trápi !

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Vypadnutie jeho signálu znamená okamžite zastavenie motora.V prípade vaklavých kontaktov alebo studeného spoja môže motor ísť lebo zhasínať podľa momentálnej situácie.Ale jeho chyba je vždy zhasnutie motora a nie napríklad nepravidelný chod a pod.Stavy sú iba dva...ide/nejde (motor)
kato2424
Príspevky: 15
Dátum registrácie: 05.08.2018 00:27
Zdieľať na Facebook

Zlý štart pri hohriatom motore

Príspevok od používateľa kato2424 »

Ahoj KIAci , mám takýto divný problém tj . potrebujem poradiť prosiiiim. A to keď mám zahriaty motor keď teda prejdem najmenej 100 km a vypnem ho mám problém zo štartovaním , síce naštartuje na 2,3 otočky ale s takým rachotom že si myslím že mi vyskočia všetky valce von. So studeným štartom nemám žiadny problém , prosim poraďte mi čo s tým môže byt? Mám r.v 2010 1,6 crdi 66 kW a najazdených cca 230 000 km. Dakujem za pripadne rady
mjz
Príspevky: 2178
Dátum registrácie: 06.09.2007 07:56
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mjz »

snimac kluky - bud ide,alebo nie - je cista sprostost.vacsina ho pozna,ze auto bud nenastartuje a je zly,alebo cim je motor teplejsi,tym je start horsi,ale je fakt,ze studeny motor za boha nie a nie nastartovat,ked drapne,ide na supu cely den - takze uplne iny pribeh a stale je to snimac,jasne ze kontrolka motora nesvieti,skala poruch,ze snimac kluky blbne je daleko viac,ako pisete - ze bud ide,alebo nie.
nechcem prist o pokoj,peniaze,rozum - preto sa z daleka vyhnem ,, lizing GRENKE ,,
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

V podstate máš pravdu a žiada sa opraviť výrok na ...signál je alebo signál nie je. Pretože darmo snímať produkuje svoj štandardný signál ak sa do RJ buď nedostane alebo dostane z deformovaným signálom ktorý RJ nevie spracovať.Z takého pohladu naozaj je množstvo stavov kde môže platiť že ani z dobrým snímačom motor nepôjde.Ale neviem či laickému motoristovi pomôže poznanie na čom všetkom padá práca dobrého snímača.V momente keď si vieš signál snímača pozrieť osciloskopicky sa zúži život snímača na dobrý/zlý.To som nedomyslel že z hladiska uživateľa je snímač vadný aj vtedy ak závada predratý káblik a oxidovaný kontakt v konektore
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

Zdravím. Taká otázka vo všeobecnej rovine zatiaľ...Ak odpojim snímač otacok kľuky a potom skúsim naštartovať a následne dám načítať chyby, musí diagnostika ukázať chybu snímača? Lebo už som sa aj dočítal že diagnostika vobec nemusí odhaliť zlý snímač ale odpojený by predsa mala zaregistrovať či nie? :-)
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Nie je to všade rovnaké,niekde platí,niekde nie
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

Sakra :-) ok skusim opísať problém podrobnejšie ale asi bez osciloskopu sa nehnem.... Len niekoho nájsť kto sním v okolí robí bude asi problém

Auto lexus benzín V8... za jazdy vyplo motor, odvtedy ani nenastartuje. štartér točí, čo som pozeral tak nedáva sviečka iskru (pozeral som len jednu), meral som odpor na snimaci vačky a snimaci otacok kľuky a hodnota ok(ale ako som cital bez osciloskopu aj tak nemám istotu či sú ok.), potom som odpojil snímač vačky, diagnostika potom ukázala jeho chybu, keď som odpojil snímač otacok kľuky tak diagnostika žiadnu chybu neukázala(taj to má trošku metie) na aute je namontované aj lpg, tak som myslel či to stym nemá niečo spoločné ale lpg jednotka neriadi zapaľovanie takže ak by bola zla lpg jednotka malo by aj tak dávať iskru...ale je divne že lpg sa tvári akoby bez elektriky, vôbec nesvieti kontrolka lpg....
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24977
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Snímač kľuky je preto rtak aby pri zapalovaní nanahodilo chybu (motor stojí,čidlo nedáva signál) Samozrejme potom ak nie je signál pre inú príčinu,RJ nič nereklamuje.Ak je to obyčajný induktívny snímač (zrejme) tak je možné aspoń multimetrom pozrieť či nie je prerušené vinutie.Pokiaľ by nebolo,treba ešte skontrolovať prerušenie "po ceste" káblikov do RJ a prípadne blbá medzera. Tak oscilo hoci aj hračkárske vreckové za 30 e.- by chybu malo chytenú hneď.
CAMLS
Príspevky: 292
Dátum registrácie: 23.05.2009 19:25
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa CAMLS »

Tak nakoniec to bola odpalena poistka, ktorú odpaloval skrat/poskodenie elektrického domazavania lpg! Vôbec nechápem ako môže byť tak riešené lpg že dokáže odpalit poistku zapaľovania.....
LEGEND 295konikov 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 5W-50/0W-40
340 000km

LEGEND 295k 4x4 aktivny zadny diferak + LPG BRC + privstrek benzinu, olej 0W-40

Návrat na "AUTOMOBILY - Všeobecná diskusia"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot], mahro1, uwa0902126000 a 60 neregistrovaných