Ako jazdí a vyzerá Škoda Octavia s nájazdom 800tis km.
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
Ako jazdí a vyzerá Škoda Octavia s nájazdom 800tis km.
http://www.autorevue.czwww.autorevue.cz napísal:Podle autorů tohoto testíku je vyobrazená Škoda Octavia stále v provozu. Sice nefunguje několik drobností včetně vyhřívání zrcátek, ale vůz údajně nemívá potíže na STK, měřeních emisí ani s rostoucí spotřebou paliva a oleje. Sem tam odněkud něco upadne, ale Octavia stále jede.
-
- Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 02.06.2009 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
- sherdog
- Príspevky: 548
- Dátum registrácie: 07.11.2009 10:46 Zdieľať na Facebook
Daj sem aspoň jedno to "keždé druhé" ........A o to nejde, kľudne nech je takých článkov aj päťsto za deň a nech sú tu vycapené každý deň aspoň tri.... Nech si každý vydedukuje a spočíta koľko tak asi môže mať jeho "superšport TDI" obehnutí okolo zemegule...Lebo každý si myslí, že práve to jeho má pravých 123tis. maximálne možno len "kúsok" stočený..Lebo všetci tu svorne nakupujú "fungláče so Showroomov".....teda aspoň drvivá väčšina určite nie. A to je len Octávia čo taká prémia? Koľko nemeckých prdov musela prežiť tá sedačka????
-
- Príspevky: 719
- Dátum registrácie: 27.04.2007 13:05 Zdieľať na Facebook
Kto pracoval alebo pracuje v medzinárodnej doprave vie že za rok je bežný nájazd 150 000 - 250 000-km . Poznám Logan MCV 1,5 DCi ktorý ma takmer 600 000-km s pôvodným motorom bez mech. oprav motora . O dodávkach ani nerozprávam stačí ak poviem že Master 2,5 DCi prva sada vstrekov sa menila po 740 000-km , Iveco Daily 3,0 HPi cez 820 000-km a všetko okrem spojky originál - možno ak by auto nebolo preťažovane tak by spojka vydržala aj 1 000 000-km .
Laguna 1,9 DCi 560 000-km - ano presne Laguna II ktorá je vraj poruchová a po 560 000-km spotrebovala 1 x turbo , 1 x zotrvačník a 2 x vstreky ale motor top top stav - no firma sa držala toho čo povedal mechanik ( spolu s rozvodom po 100 000-km treba meniť aj ojničné ložiska ) .
Renault Trafic 60-kw 460 000-km na aute sa menila len spojka pri 300 000-km a turbo pri 350 000-km inak šľape ako za nova .
Downsizing Fiat Doblo 1,3 M-jet zatiaľ 400 000-km a auto je v pôvodnom stave okrem par. el. blbosti . No choroba 1,3 JTD je reťaz ktorú treba meniť preventívne po 120 000-km aj keď je "väčna"
Ak DCi od Renaultu alebo malinky 1.3 JTD od Fiatiku vydrží 600 000-km tak prehistorický motor TDi od VW a spol musí pri dobrej údržbe a vodičovi vydržať 1 500 000-km ako nič .
Ešte hodím perlu MB Sprinter 311-CDi r.v. 2003 nájazd 900 000-km a jazdi bez výrazných problémov - koľko ten istý motor ktorý sa montuje napr. do Medvedika C musí vydržať v tak malom aute kde oproti MB Sprinte je oveľa menej zaťažený
Laguna 1,9 DCi 560 000-km - ano presne Laguna II ktorá je vraj poruchová a po 560 000-km spotrebovala 1 x turbo , 1 x zotrvačník a 2 x vstreky ale motor top top stav - no firma sa držala toho čo povedal mechanik ( spolu s rozvodom po 100 000-km treba meniť aj ojničné ložiska ) .
Renault Trafic 60-kw 460 000-km na aute sa menila len spojka pri 300 000-km a turbo pri 350 000-km inak šľape ako za nova .
Downsizing Fiat Doblo 1,3 M-jet zatiaľ 400 000-km a auto je v pôvodnom stave okrem par. el. blbosti . No choroba 1,3 JTD je reťaz ktorú treba meniť preventívne po 120 000-km aj keď je "väčna"
Ak DCi od Renaultu alebo malinky 1.3 JTD od Fiatiku vydrží 600 000-km tak prehistorický motor TDi od VW a spol musí pri dobrej údržbe a vodičovi vydržať 1 500 000-km ako nič .
Ešte hodím perlu MB Sprinter 311-CDi r.v. 2003 nájazd 900 000-km a jazdi bez výrazných problémov - koľko ten istý motor ktorý sa montuje napr. do Medvedika C musí vydržať v tak malom aute kde oproti MB Sprinte je oveľa menej zaťažený
-
- Sir
- Príspevky: 7394
- Dátum registrácie: 18.05.2004 11:29
- Bydlisko: Slovak Banana Republic Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 570
- Dátum registrácie: 28.07.2011 07:35 Zdieľať na Facebook
moja octavia combi 1.8 20v turbo ročník 1998 predávaná s nábehom 350 000km v roku 2004 - menené turbo, a klasika oleje filtre svičky skôr ako je servisný interval - auto stále jazdí, občas ju vídavam ale neviem koľko môe mať teraz najazdené. ten majiteľ čo ju kúpil ju stále má a auto má 16 rokov čo už nie je málo, že?
-
- Príspevky: 4554
- Dátum registrácie: 22.03.2012 19:01 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 311
- Dátum registrácie: 02.06.2009 21:55 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3391
- Dátum registrácie: 14.08.2008 16:55 Zdieľať na Facebook
pekne citanie tychto prispevkov..
Zhrniem to asi takto - kazde auto vydrzi celu vecnost.
Staci len taky detail - menit olej pomaly raz za mesiac, k tomu nejake to turbo, nejaky ten vstrekovac, zotrvacnik, loziska a podobne "spotrebne diely"
Za mna sorry - turbo, vstreky, zotrvacnik a pod nepovazujem za diely, ktore sa maju menit.
Takze plati stare zlete pravidlo - auto po 150tkm je na odpis.
(PS: fleet manazeri vo firmach, ktori tieto veci riesia to maju spocitane. Preco asi tak radsej trpia 50% pokles hodnoty a osobne autp predavaju po 120tkm?
Nuz iba a len preto, ze sa to stale oplati viac, ako prevadzkovat vo firme auto s 200tkm.)
-
- Príspevky: 2272
- Dátum registrácie: 14.07.2009 00:22
- Bydlisko: Bratislava Zdieľať na Facebook
Yxo, ak ti auto vydrží od novoty 150 000 kilometrov, asi by si mal zmeniť medzikus. Poriadne auto si 150 000 km ani nevšimne.
Od roku 1995 som mal len pár áut:
BMW 325E - predané ako 18 ročné s cca 500 000 km. Mal som ho 8 rokov a urobil na ňom 240 000 km (polovicu na LPG) a najväčšia závada bola termospojka (180 eur). Celý čas som mal pôvodnú spojku.
BMW 535iA - má určite cez 500 000 km (oficiálne 327 000), momentálne má 24 rokov. Najdrahším výdavkom bol kompresor klímy. Vydržal len 19 rokov, no serem takú kvalitu. Automat radí ako nový a je stále pôvodný, len som v ňom menil olej. Raz som menil aj olej v diferáku. Celý čas čo ho mám, je tam LPG. Auto ešte stále mám, príď sa pozrieť. Pár chalanov odtiaľto ho videlo, spýtaj sa ich, v akom je stave. Perlička: termostat stál v originál BMW strašných 18 eur.
BMW 330d - ročník 2000, mám ho od roku 2008, najväčším výdavkom boli komplet trysky. Všetko ostatné je pôvodné, vrátane turba, EGR a podobných dieslových lahôdok. Podotýkam, jazdil som s ním okruhy a napriek tomu je všetko OK, a to vrátane pôvodnej spojky.......... Voz má na budíku 230 000, ale bohviekoľko je stočených, nie som prvý majiteľ. Stále ho mám, príď sa pozrieť.
BMW 320i - ročník 2008. Mám ho pol roka. Najväčším výdavkom boli trysky (tie prvé priamovstrekové odchádzali, kua, našťastie len 90 eur kus) a nejaké pitomé čidlo NOx za 360 eur. Auto má vraj 140 000 km (je to prvé auto, pri ktorom verím najazdeným kilometrom) a vyzerá zvonku aj zvnútra ako nové. Príď sa pozrieť.
Keby som mal ktorékoľvek z týchto áut od novoty, stavil by som sa o hocičo, že s nimi tých 800 000 v pohode urobím - ak ich už niektoré aj nemajú najazdené
Keby nebolo možné stáčanie kilometrov, myslím, že by mnohí oči otvárali, koľko kilometrov dokáže také auto nakrútiť.
Momentálne robím práve toho fleet manažéra aj ja, a práve preto, čo tu odznelo, presadzujem, aby sme autá menili po dlhšej dobe než doteraz.
Od roku 1995 som mal len pár áut:
BMW 325E - predané ako 18 ročné s cca 500 000 km. Mal som ho 8 rokov a urobil na ňom 240 000 km (polovicu na LPG) a najväčšia závada bola termospojka (180 eur). Celý čas som mal pôvodnú spojku.
BMW 535iA - má určite cez 500 000 km (oficiálne 327 000), momentálne má 24 rokov. Najdrahším výdavkom bol kompresor klímy. Vydržal len 19 rokov, no serem takú kvalitu. Automat radí ako nový a je stále pôvodný, len som v ňom menil olej. Raz som menil aj olej v diferáku. Celý čas čo ho mám, je tam LPG. Auto ešte stále mám, príď sa pozrieť. Pár chalanov odtiaľto ho videlo, spýtaj sa ich, v akom je stave. Perlička: termostat stál v originál BMW strašných 18 eur.
BMW 330d - ročník 2000, mám ho od roku 2008, najväčším výdavkom boli komplet trysky. Všetko ostatné je pôvodné, vrátane turba, EGR a podobných dieslových lahôdok. Podotýkam, jazdil som s ním okruhy a napriek tomu je všetko OK, a to vrátane pôvodnej spojky.......... Voz má na budíku 230 000, ale bohviekoľko je stočených, nie som prvý majiteľ. Stále ho mám, príď sa pozrieť.
BMW 320i - ročník 2008. Mám ho pol roka. Najväčším výdavkom boli trysky (tie prvé priamovstrekové odchádzali, kua, našťastie len 90 eur kus) a nejaké pitomé čidlo NOx za 360 eur. Auto má vraj 140 000 km (je to prvé auto, pri ktorom verím najazdeným kilometrom) a vyzerá zvonku aj zvnútra ako nové. Príď sa pozrieť.
Keby som mal ktorékoľvek z týchto áut od novoty, stavil by som sa o hocičo, že s nimi tých 800 000 v pohode urobím - ak ich už niektoré aj nemajú najazdené
Keby nebolo možné stáčanie kilometrov, myslím, že by mnohí oči otvárali, koľko kilometrov dokáže také auto nakrútiť.
Momentálne robím práve toho fleet manažéra aj ja, a práve preto, čo tu odznelo, presadzujem, aby sme autá menili po dlhšej dobe než doteraz.
-
- Príspevky: 943
- Dátum registrácie: 19.03.2016 17:39
- Bydlisko: DK Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 41 neregistrovaných