VW Golf VI - opakovana regeneracia DPF

Diskusia ohľadne vozidiel značky Volkswagen

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

uva0944710873
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 14.06.2018 12:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uva0944710873 »

Keby nebolo dieslov v osobákoch (čo nemalo byť nikdy povolené! Prečo Japonci alebo v USA nemajú diesle? Oni nepotrebujú točiť toľko kilometrov ako my?) tak by tie tvoje smiešne čísla natočili aj benzíny, o to nemaj strach.

A rôzna spotrebná daň sa dá riešiť napr. „červenou” naftou pre nákladné autá, riešenie by si určite našlo keby sa chcelo.
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

1. Pokial viem, pri vyrobe benzinu nutne vznika aj zlozka-zjednodusene nafta. Takze, ak by nebol trh pre naftu v osobakoch, kurilo by sa nim v kachliach, ako v amerike.
2. Odkial ste vzali, ze naftove motory su menej ekologicke? Kedze maju vyssiu ucinnost(nizsiu spotrebu), musia nutne mat aj nizsie emisie sklenikovych plynov. Problem su oxidy dusika. Takze, veci niesu take jednoduche ako jednoducho ich podavaju modne reci.
uva0944710873
Príspevky: 110
Dátum registrácie: 14.06.2018 12:31
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa uva0944710873 »

A oxidy dusíka nie sú problém???
aristoteles
Príspevky: 779
Dátum registrácie: 30.09.2009 11:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa aristoteles »

Rovnako ako cox, ktorych produkuju viac motory benzinove.
ps: tiez, mam radsej benzinove auta, ale je to ciste subjektivna preferencia
mp3turbo
expert: TDI
Príspevky: 24434
Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mp3turbo »

len pre srandu :

>> Uistujem ta, ze sa to oplatilo ovela viac ako kupovat novy. Pretoze novy urcite nekupis za 600eur.
>> To by boli iba vyhodene peniaze. Novy original stoji vyrazne viac.

vcera som volal do Renoltu, autorizaku v Petrzalke. Uplne uplne novy novy FAP na 2.0dci 96kW cenovka 655,- eur vratane dph. Ziadny repas, ziadna obnova, totalne novy, samozrejme s plnou zarukou a fakturou. VIN VF1JK02A637270181

Nie polsky. Nie na inzerat. Slovom SESTSTO aj drobne.


Henten "detail" na fotke neukaze nic relevantne. Ide o to ako to vyzera vnutri.

Ku kilometrom - za idealnych podmienok cize dialnica teple auto moze regeneracia prebiehat kazdych 600-700km, v meste chlapci s Oplami reportuju v pohode aj 170km intervaly. Cize su tam obrovske rozdiely.



>> Len ak by ta to zaujimalo, tak pred vycistenim som mal diferencny tlak pri volnobehu asi 9hPa (tesne po regeneracii).
>> Po vycisteni klesol na priblizne 2 hPa. Mimochodom, koncovku vyfuku mam cistu ako novu.

zrejme nielen mna... Ked sa znovu dostanem k tomu Pasattu 2.0tdi (2017) 15.000km a Superbe 2.0tdi (2015) 80.000km tak napisem ake ma parametre. Len tak pre porovnanie. Potom budem mat pristup aj k jednej 1.6tdi z roku asi 2012, neviem ake ma kilometre ale volakde v okoli 190.000, DPF vraj zatial nemenene. Dalsi kolega ma 2.0tdi Pasatta tusim 2013ku, 270.000km, dpf povodne, kupil pri 190.000km, pozreme cisla.
mhlavaty
opravy & diag
Príspevky: 24976
Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
Bydlisko: Nové Zámky
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa mhlavaty »

Mám ich v zozname viac kde sú nájazdy medzi 350 - 400 tis.km s pôvodným filtrom.Pôvodným a ešte nečisteným. Čo presne potvrdzuje fakt že ak je motor dobre udržovaný tak si aj DPF systém krásne potiahne.Ale to práve vyžaduje buď si dôležité veci občas pozrieť napr vlastnou diagnostikov,alebo potom mať servisáka čo to usleduje.Čo je ťažko predstaviteľné aby sa auto okamžite ako sa dostane medzi stlpy v dielni napichoval a stiahli dáta.Tie tri-päť minút majú cenu zlata,len na to prakticky 99,9% dielní se..re z Manderláku aby pri výmene platničiek či oleja robil veci o ktoré nik nežiadal.Ibaže ak by chodil do jednej dielne dlhé roky,tak by sa to robilo automaticky,aj bez vedomia ale aj bez platenia majiteľom.Toto je tá bieda,ktorá už bude iba väčšia.

Návrat na "Volkswagen fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 38 neregistrovaných