VW 1.4 tsi , 90 kw - štrkotanie pri akcelerácií
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
VW 1.4 tsi , 90 kw - štrkotanie pri akcelerácií
zdravim,
viete mi niekto poradiť - pri akcelerácií pri cca 2000 otáčkach počuť zvuk podobný štrkotaniu, ako keby štrkotal nejaký pliešok alebo niečo také, pri vyššich alebo nižších otáčkach to počuť nie je. Počuť to pri studenom aj zahriatom motore.
Viete niekto čo to môže byť?
viete mi niekto poradiť - pri akcelerácií pri cca 2000 otáčkach počuť zvuk podobný štrkotaniu, ako keby štrkotal nejaký pliešok alebo niečo také, pri vyššich alebo nižších otáčkach to počuť nie je. Počuť to pri studenom aj zahriatom motore.
Viete niekto čo to môže byť?
-
- Príspevky: 464
- Dátum registrácie: 27.05.2007 11:56 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
...je to taky zvuk ako keby niekde jemne štrkotali nejake pliešky. Ako som pisal, skusal som sa hrat s plynom za jazdy a vzdy okolo 2000 otacok je to pocut pri kazdom prevodovom stupni.
Tankujem standard 95 benzin Shell alebo Slovnaft, skusal som aj lepsie palivo, ale benzinom to nebude. Pri stlacenej spojke a pridani plynu to pocut nie je. Pozorujem to asi mesiac. Dovtedy vsetko ok. Olej menim pravidelne po 15000km.Neviem co to moze byt a dost ma to znervoznuje. Za kazdu radu dakujem
Tankujem standard 95 benzin Shell alebo Slovnaft, skusal som aj lepsie palivo, ale benzinom to nebude. Pri stlacenej spojke a pridani plynu to pocut nie je. Pozorujem to asi mesiac. Dovtedy vsetko ok. Olej menim pravidelne po 15000km.Neviem co to moze byt a dost ma to znervoznuje. Za kazdu radu dakujem
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 558
- Dátum registrácie: 18.09.2012 17:16 Zdieľať na Facebook
Kludne to moze byt nejaky plech v motorovom pristore ktory v tych otackach rezonuje. resp trase a sucha/vydava zvuk.
Zpredu na zvodoch byva kus hliniku ktory chrani motor pred kamienkami. Skus nech ti niekto prida na volnpbech na tych 2.000 ci to budes pocut ak ano lahni pod auto resp. zvrchu ak sa dostanes skus pridrzat tie plechy. Dokonca som zazil aj klepotavy zvuk zo vzduchoveho filtra resp. toho krytu v ktorom bol osadeny.
Zpredu na zvodoch byva kus hliniku ktory chrani motor pred kamienkami. Skus nech ti niekto prida na volnpbech na tych 2.000 ci to budes pocut ak ano lahni pod auto resp. zvrchu ak sa dostanes skus pridrzat tie plechy. Dokonca som zazil aj klepotavy zvuk zo vzduchoveho filtra resp. toho krytu v ktorom bol osadeny.
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 02.01.2014 16:30 Zdieľať na Facebook
prevodovka
skús vymeniť olej v prevodovke ak to nepomôže radšej sa ho zbav
a na KM nepozeraj aj tak sa KM stáčajú
a na KM nepozeraj aj tak sa KM stáčajú
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 15.07.2013 07:59 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3690
- Dátum registrácie: 04.01.2008 18:44 Zdieľať na Facebook
Tak neviem, reči o výmene oleja v prevodovke a podobne, to už mi príde naozaj od veci.
My tu prd vieme ako to zneje, ale keď píšeš že to počuť „ako keby niekde jemne štrkotali nejaké pliešky“, no tak to môžu byť pliešky napríklad vo výfukovom potrubí alebo na zvodoch, ako uviedol tomket. A to že sa to prejavuje len pri niektorých otáčkach a prípadne pri zaťažení motora, to jednoducho vyplýva z toho, že pri určitých podmienkach vznikne rezonančné kmitanie niektorých dielov, ktoré je pri iných otáčkach motora utlmené.
My tu prd vieme ako to zneje, ale keď píšeš že to počuť „ako keby niekde jemne štrkotali nejaké pliešky“, no tak to môžu byť pliešky napríklad vo výfukovom potrubí alebo na zvodoch, ako uviedol tomket. A to že sa to prejavuje len pri niektorých otáčkach a prípadne pri zaťažení motora, to jednoducho vyplýva z toho, že pri určitých podmienkach vznikne rezonančné kmitanie niektorých dielov, ktoré je pri iných otáčkach motora utlmené.
-
- Príspevky: 18
- Dátum registrácie: 02.01.2014 16:30 Zdieľať na Facebook
prevodovka
mal som podobný problém na fabii je to jeden koncern
k tej prevodovke ak počuje jemné štrngotanie tak sú to sinchróny medzi ozubenými kolesami, čo môžemať za následok vybité hlavné ložiska (to je lepši prípad) alebo neexentrický vyliate diely skrine prevodovky čo bol môj prípad. Ak sú zle urobené tak ložiska jedného hriadeľa voči druhému sú v tkz. šikmej polohe čo napr zničí tie sinchróny a po čase aj ozubenie rýchlostných kolies. Tak to je a počuť to len v nízkych otáčkach kedy niesu silné vibracie od motora a prevodovky.
k tej prevodovke ak počuje jemné štrngotanie tak sú to sinchróny medzi ozubenými kolesami, čo môžemať za následok vybité hlavné ložiska (to je lepši prípad) alebo neexentrický vyliate diely skrine prevodovky čo bol môj prípad. Ak sú zle urobené tak ložiska jedného hriadeľa voči druhému sú v tkz. šikmej polohe čo napr zničí tie sinchróny a po čase aj ozubenie rýchlostných kolies. Tak to je a počuť to len v nízkych otáčkach kedy niesu silné vibracie od motora a prevodovky.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných