Mercedes E 220 , 3013
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
Mercedes E 220 , 3013
Poprosím skúsených o radu. Moj MB začal po naštartovaní búchať , po pridaní plynu prestalo.
Po týždni prestalo štartovať až na 7 - 8 otočenie kľúčom .
Tak sme chceli vymeniť rozvod . Ba diagnostike píše zlá synchronizácia vačky a kluky. Ok.
Prišiel človek z MB s kufríkom že vymení rozvod u nás na dielní keďže aretačná sada neni nikde dostupná . Ten pako nám rozpojol reťaz a nasadil druhu .
Keďže nevymenil ani vodiace listy tak sme sa rozhodli že motor vyberieme a vymeníme rozvod , kolieska ako patrí . Pritom ide prevodovka dole a rám sme zistili že spojka a zotrvak to má tiež za sebou . Všetko sme poskladali spat ale motor nejde naštartovať ani náhodou . Na diagnostike nič .
Otázka teda stretol sa už niekto s takou to vecou ? Naftu zjaví čerpadlo , štartér točí ale neodpáli . Medo je rok výroby 2013 , najazdených 250 tisíc km bez problémov .
Diky za odpoved
Po týždni prestalo štartovať až na 7 - 8 otočenie kľúčom .
Tak sme chceli vymeniť rozvod . Ba diagnostike píše zlá synchronizácia vačky a kluky. Ok.
Prišiel človek z MB s kufríkom že vymení rozvod u nás na dielní keďže aretačná sada neni nikde dostupná . Ten pako nám rozpojol reťaz a nasadil druhu .
Keďže nevymenil ani vodiace listy tak sme sa rozhodli že motor vyberieme a vymeníme rozvod , kolieska ako patrí . Pritom ide prevodovka dole a rám sme zistili že spojka a zotrvak to má tiež za sebou . Všetko sme poskladali spat ale motor nejde naštartovať ani náhodou . Na diagnostike nič .
Otázka teda stretol sa už niekto s takou to vecou ? Naftu zjaví čerpadlo , štartér točí ale neodpáli . Medo je rok výroby 2013 , najazdených 250 tisíc km bez problémov .
Diky za odpoved
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
pockaj pisal si ze diagnostika nic neukazala a teraz pises ze ides buduci tyzden do autorizaka , takze otazka aka diagnostika nic neukazala ? tam je troska pes zakopany ak si to nemal na orig. diagnostike Xentry tak ti ani nic podstatne neukaze, potom prisiel panko z MB a vymenil retaz a dalej ste si sami menili ostatne veci ? preco ste mu to nedali urobit cele ? teraz ked posahalo viac ludi do toho motora a prvy nevie co robil posledny tak to bude hruza dat do kopy ,takze orog. diagnostika a uvidis
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
na zaciatku bola pouzita nasa delphi
teraz ideme do mercedesu vo zvolene .
ide oto ze sa bojim ked tam maju takych sikovnych ze takto menia rozvod .
clovek co robi 31 rokov v mercedese a pride , rozpoji retaz a da druhu ? to je vymena rozvodu ? toto ?
auto je v kope , startuje len neodpali .
v nasej dielni tiez nie sme amateri .
teraz ideme do mercedesu vo zvolene .
ide oto ze sa bojim ked tam maju takych sikovnych ze takto menia rozvod .
clovek co robi 31 rokov v mercedese a pride , rozpoji retaz a da druhu ? to je vymena rozvodu ? toto ?
auto je v kope , startuje len neodpali .
v nasej dielni tiez nie sme amateri .
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 604
- Dátum registrácie: 27.04.2007 20:16 Zdieľať na Facebook
A to ste na čo menili reťaz? Bolo predtým počuť dlhšiu dobu že je vyťahaná a pri štarte vydávala cvakavé zvuky ???
Lebo inak vám píše, že nie je dobrá synchronizácia vačky a kľuky a to je jediný problém, že je vadný snímač vačky, alebo kľuky...a skutočne táto chyba robí to, že auto ťažko štartuje, alebo neštartuje vôbec. Oprava tak do 250 eur ak sa menia snímače obidva. Výmena reťaze a napínakov s prácou tak 3000 eur.
Lebo inak vám píše, že nie je dobrá synchronizácia vačky a kľuky a to je jediný problém, že je vadný snímač vačky, alebo kľuky...a skutočne táto chyba robí to, že auto ťažko štartuje, alebo neštartuje vôbec. Oprava tak do 250 eur ak sa menia snímače obidva. Výmena reťaze a napínakov s prácou tak 3000 eur.
-
- Príspevky: 1982
- Dátum registrácie: 26.10.2009 18:24 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 13554
- Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
- Bydlisko: BH - bratislavske humno Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
Zavzdusnenie si myslime aj my ze bude pricinou . snimace sme vymenili tiez za nove .xentry napísal:Triafate ale je vysoka pravdepodobnost, ze velmi naslepo. Pri tychto kilometroch zvyknu byt retaze 651tiek natiahnute, ak je natiahnuta a chodi sa takto dalej tak retaz zje zuby na vackovych kolesach az hrozi skocenie retaze. Za tritisic by ten rozvod musel byt minimalne pozlateny aby tolko stal. Retaz je tam kratka od vysokotlakeho cerpadla su cez nu pohanane iba vacky, je jednoradova. Spodok rozvodu su kolesa tym sa prakticky nema co stat. Prve co trebalo pozriet ak to nechce nastartovat je tlak v rampe pocas startu, myslim, ze tam nebude nic resp. velmi nizky tlak a nevie ho ani vytvorit pretoze system ak bol poodpajany tak sa zavzdusnil. Ak sa zavzdusnil zbytocne je tlacit naftu do systemu spustanim cerpadla aj ked len otocenim kluca nepomoze mu to. V MB diagnostike je na to niekolko krokovy postup na odvzdusnenie systemu po oprave, postup prebieha cez diagnostiku ak je problem nastartovat aj tak je tam druhy postup pomocou ktoreho sa vytvori velky tlak v systeme 680 az 800 bar, dalej su tam postupy na overenie ci to nema na svedomi vstrekovac aj ked pred opravou bol v poriadku a vsetky postupy boli dodrzane nemalo sa mu co stat, aj ked sa stalo aj nato je moznost zachrany. V diagnostike sa da pozriet ci su splnene vsetky predpoklady pre start t.j. tlak paliva v rampe, tlak paliva nizkotlakeho okruhu, synchronizacie vacka/kluka, praca regulatorov to plati pre CRD3jku co tam asi je ale tazko povedat. Najpravdepodobnejsi vinnik je zavzdusneny system.
ked ten mechanik z mercedesu vymenil retaz , tiez som ostal ako obareny ze tpo takto robia . preto sme cakali na pripravky a vymenili aj ozuibene kolesa a tiez vodiace listy , tak ako nam prisiel v krabici original rozvod. Ostali sme zdeseny ze podla jeho slov to takto v merecedese vraj robia . rozpojit staru a zalozit novu kratku retaizku .
hroza.
no v pondelok teda veziem na odtahovke auto na origo diagnostiku v mercedese tak som velmi zvedavy co tam vybehne a ci sa nam podari ho nakopnut . uz my aj chyba . Je to uplne ine vozenie ako v inych autach .
-
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 06.10.2004 22:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 158
- Dátum registrácie: 15.05.2007 11:06 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 166
- Dátum registrácie: 06.10.2004 22:16 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 16.12.2016 19:54 Zdieľať na Facebook
Mercedes E200 cdi 110kw automat
Zdravím potrebujem radu na mercedes benz w211 E220 cdi 110kw.
Pri otočeni kľúčom neštartoval motor ale sa zapol ventilátor a iba potom niečo ťuklo a zobral som do servisu a tam keď to pozreli s osciloskopom a že vraj nejaké 3káble sú zlé jeden našli opravili ho a že ešte dve káble sú zlé ale že ich nevedia nájsť.
Pri otočeni kľúčom neštartoval motor ale sa zapol ventilátor a iba potom niečo ťuklo a zobral som do servisu a tam keď to pozreli s osciloskopom a že vraj nejaké 3káble sú zlé jeden našli opravili ho a že ešte dve káble sú zlé ale že ich nevedia nájsť.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 15 neregistrovaných