Ford Focus MK1 1.8 TDCI 74KW Klepkanie
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Ford Focus MK1 1.8 TDCI 74KW Klepkanie
Vlastnim 6 rokov Ford Focus MK1 1.8 TDCI 74KW. Ma nabehane 390 000km. Vsimol som si ze zacal poklepkavat. Snazil som sa prist na to co klepe. Ked auto bolo na jame, identifikoval som to na klepanie aleternatora. Alternator normalne dobija nic nenasvedcuje nefunkcnosti. Asi budu vybite loziska. Alternator je pripojeny cez volnobezku. Moze klepat aj volnobezka alebo je to skor alternator ? Prikladam aj video. Na videu je pocut obcasne klepkavy zvuk.
https://youtu.be/fNxu0UAulms
Oprava predpokladam ze spociva dat dole klinovy remen, zvesit klimu, vybrat starter a intercooler a potom alternator.
Ked to zacalo klepkat tak som zhodil veko ventilov pozrel vacku. Prikladam fotky. Vyzera pohode, vole ventilov tiez v norme.
Ako by ste to riesili ? Alternator novy stoji 120 EUR + Volnobezka cela 80. Ked na to pozeram tak su vo volnobezke normalne standardne loziska. V alternatore to bude horsie. Nema/Nevie niekto ake loziska su v alternatore a kde ich zohnat ? Standardne lozisko zozeniem hocikde ale do alternatora bronzove nemam ponatia.
Vyzera to takto:
https://youtu.be/fNxu0UAulms
Oprava predpokladam ze spociva dat dole klinovy remen, zvesit klimu, vybrat starter a intercooler a potom alternator.
Ked to zacalo klepkat tak som zhodil veko ventilov pozrel vacku. Prikladam fotky. Vyzera pohode, vole ventilov tiez v norme.
Ako by ste to riesili ? Alternator novy stoji 120 EUR + Volnobezka cela 80. Ked na to pozeram tak su vo volnobezke normalne standardne loziska. V alternatore to bude horsie. Nema/Nevie niekto ake loziska su v alternatore a kde ich zohnat ? Standardne lozisko zozeniem hocikde ale do alternatora bronzove nemam ponatia.
Vyzera to takto:
-
- Príspevky: 110
- Dátum registrácie: 14.06.2018 12:31 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 257
- Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08 Zdieľať na Facebook
A to sa nemôže? Čo ak by napr. mal chytenú vačku - ako krásne a elegantne by to v predstihu odhalil...lubos zimovcak napísal:na kerú riť si dával veko dole, ked je to možno ložisko alternátora...?
Môj pohľad zasa - na kerú onú dávať nový alternátor (ktorý aj podľa mňa prekvapivo nie je extra drahý), keď stačí ložiská, rovno uhlíky a možno mostík za pár EUR, trocha práce, ktorá mi nepríde nijak extra náročná a funguje sa za pár drobných neskutočnú dobu opäť ďalej?lubos zimovcak napísal:až je alternátor taký lacný, tak radšej NOVY a so zárukou, na tie km by to aj mohlo byť, osobne mi menil mechanik ložiská pri cca 400.000 km, ale je to poplavá robota, pre fanatika..
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Rozmyslal som nad klepanim ze preco 'klepe'. Kedze je alternator pripojeny cez volnobezku ktora je samostatne upevnena tak lozisko alternatora nieje namahane tahom remena.
Po googleni som nasiel aj loziska alternatora predne aj zadne. Bezne to maju v obchode s loziskami.
16.96mm,35mm,10mm CARGO 141071
17mm ,47mm ,14mm CARGO 140093
Avsak este kde kupim uhliky neviem. Nasiel som ktore pasuju. CARGO 140914
Vacku som daval dole pretoze som chcel vidiet jej opotrebenie a este som chcel vidiet ako je zakarbonovane veko.
Ked vyberiem alternator dam sem foto.
Po googleni som nasiel aj loziska alternatora predne aj zadne. Bezne to maju v obchode s loziskami.
16.96mm,35mm,10mm CARGO 141071
17mm ,47mm ,14mm CARGO 140093
Avsak este kde kupim uhliky neviem. Nasiel som ktore pasuju. CARGO 140914
Vacku som daval dole pretoze som chcel vidiet jej opotrebenie a este som chcel vidiet ako je zakarbonovane veko.
Ked vyberiem alternator dam sem foto.
-
- Príspevky: 1034
- Dátum registrácie: 16.04.2012 18:43 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 219
- Dátum registrácie: 03.07.2007 09:24
- Bydlisko: Kosice Zdieľať na Facebook
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 6 neregistrovaných