SAG do 2k ( a ci Focus 1.6? )
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Korózia,to je samozrejmosť,spojku a dvojhmotu zhodnotiť vieš,či drží stopu a či ju udží pri prudšom brzdení tiež,čistota expanzky,motor napichnúť a popozerať hodnoty u teplého stroja,štart studený ale aj teplý.A zlý nekúpiš,všetko ostatné vidí aj človek čo nerozumie autám.
Kúp si hoci aj benzin ak nejaký nájdeš,ale zisti si kto ti ho bude servisovať.
Kúp si hoci aj benzin ak nejaký nájdeš,ale zisti si kto ti ho bude servisovať.
-
- expert: TDI
- Príspevky: 24434
- Dátum registrácie: 09.04.2006 10:26 Zdieľať na Facebook
>> pred 1,8T velmi vystríham,lebo kým ide tak fajn,ale z prvým problémom končí
>> prekticky ho nevie nik ani len diagnostikovať,proste končí. Treba uznať inak výborný motor.
dofrasa ale mne nejak nejde do hlavy, ze prachsprosty 20 rokov stary [!!!!!!!!] 1.8turbobenzin motor dokelu na tom uzasnom Slovensku NIKTO nevie diagnostikovat. Ved ten motor bol prepana v Oktavkach, Pasattoch, Golfoch, A4kach, A6kach, bodajtostislo na co som zabudol...
ked si pripustime / nastavime ze tento PRIMITIVNY motor nevie nikto diagnostikovat, kto uz potom moze vediet diagnostikovat 1.9tdi 96kW co su konstrukcne aj diagnosticky ZLOZITEJSIE stroje ????
>> 2,8 motor,no pred kúpou sa opýtajte resp zháňajte blázna čo sa v tom bude vrtať.
sestvalec, hrozna to vec. Zly pristup pod kapotou, idealne obidva blatniky dole teda na kazdej strane vpredu ked sa nieco ma robit. Samozrejme ze taketo motory sa neobjavuju v servisoch uplne bezne, takze skusenosti si viem predstavit katastrofa.
>> Prakticky všetky benzinové variácie akonáhle potrebujú servis,začne problém nájsť dielňu.
tam je potom zapeklita otazka - diesel, ktory sa rozhodne viac kazi nez benzin alebo benzin ktory sa nekazi a diagnostikovat ho je mozne na urovni diagnostiky Skody Favorit ? [2.0i bez turba]
A mimochodom, benzinovy motor samozrejme nema najmensi problem natocit 1.600.000km... ukrutne lahsie nez zanasajuci sa, traslavy vyklepany diesel co trpi sam na seba, na svoje harmonicke razy... to hovorim nie je, ale BMW, Audi, Mercedes a kazda velka automobilka ktora robila test na milion mil. Benzinovy motor je po uprášení miliona mil teda 1.600.000km v stave uplne noveho [!!!!!!!] motora, to hovori BMW
https://www.theguardian.com/technology/ ... mile-motor
After 1,000,000 miles on the treadmill, the car's power plant was taken apart by mechanics, who were astonished to discover that engine wear was negligible and still within factory specifications for a new car.
https://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
>> prekticky ho nevie nik ani len diagnostikovať,proste končí. Treba uznať inak výborný motor.
dofrasa ale mne nejak nejde do hlavy, ze prachsprosty 20 rokov stary [!!!!!!!!] 1.8turbobenzin motor dokelu na tom uzasnom Slovensku NIKTO nevie diagnostikovat. Ved ten motor bol prepana v Oktavkach, Pasattoch, Golfoch, A4kach, A6kach, bodajtostislo na co som zabudol...
ked si pripustime / nastavime ze tento PRIMITIVNY motor nevie nikto diagnostikovat, kto uz potom moze vediet diagnostikovat 1.9tdi 96kW co su konstrukcne aj diagnosticky ZLOZITEJSIE stroje ????
>> 2,8 motor,no pred kúpou sa opýtajte resp zháňajte blázna čo sa v tom bude vrtať.
sestvalec, hrozna to vec. Zly pristup pod kapotou, idealne obidva blatniky dole teda na kazdej strane vpredu ked sa nieco ma robit. Samozrejme ze taketo motory sa neobjavuju v servisoch uplne bezne, takze skusenosti si viem predstavit katastrofa.
>> Prakticky všetky benzinové variácie akonáhle potrebujú servis,začne problém nájsť dielňu.
tam je potom zapeklita otazka - diesel, ktory sa rozhodne viac kazi nez benzin alebo benzin ktory sa nekazi a diagnostikovat ho je mozne na urovni diagnostiky Skody Favorit ? [2.0i bez turba]
A mimochodom, benzinovy motor samozrejme nema najmensi problem natocit 1.600.000km... ukrutne lahsie nez zanasajuci sa, traslavy vyklepany diesel co trpi sam na seba, na svoje harmonicke razy... to hovorim nie je, ale BMW, Audi, Mercedes a kazda velka automobilka ktora robila test na milion mil. Benzinovy motor je po uprášení miliona mil teda 1.600.000km v stave uplne noveho [!!!!!!!] motora, to hovori BMW
https://www.theguardian.com/technology/ ... mile-motor
After 1,000,000 miles on the treadmill, the car's power plant was taken apart by mechanics, who were astonished to discover that engine wear was negligible and still within factory specifications for a new car.
https://www.youtube.com/watch?v=gHmMlU8Q-V8
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
- ked si pripustime / nastavime ze tento PRIMITIVNY motor nevie nikto diagnostikovat, kto uz potom moze vediet diagnostikovat 1.9tdi 96kW co su konstrukcne aj diagnosticky ZLOZITEJSIE stroje ???? -
No a toto je ten zásadný omyl - v tejto vete je zhmotnený celý omyl.
1,8T nie je ani primitívny a už vôbec nie lahšie diagnostikovateľný motor. Môžeme si pre porovnanie sem dať blocmapy oboch,hoci jeden z nich bude dlhý ako rolka toaleťáka....skús uhádnuť ktorý
Je jedno čo si myslíš... opäť to napíšem....keď začnú patálie z 1,8T tak si zoderieš nohy kým nájdeš diagnostika, alebo sa nik ani nepokúsi to študovať.
Nik sa nemusí býáť že neviem čo píšem,viem to ukrutne dobre,min tak ako majiteľia ktorý už diagnostický problém mali
No a toto je ten zásadný omyl - v tejto vete je zhmotnený celý omyl.
1,8T nie je ani primitívny a už vôbec nie lahšie diagnostikovateľný motor. Môžeme si pre porovnanie sem dať blocmapy oboch,hoci jeden z nich bude dlhý ako rolka toaleťáka....skús uhádnuť ktorý
Je jedno čo si myslíš... opäť to napíšem....keď začnú patálie z 1,8T tak si zoderieš nohy kým nájdeš diagnostika, alebo sa nik ani nepokúsi to študovať.
Nik sa nemusí býáť že neviem čo píšem,viem to ukrutne dobre,min tak ako majiteľia ktorý už diagnostický problém mali
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: 23.05.2011 15:39 Zdieľať na Facebook
-
- opravy & diag
- Príspevky: 24977
- Dátum registrácie: 22.04.2005 10:12
- Bydlisko: Nové Zámky Zdieľať na Facebook
Súhlas,čo ide pod autom odpredu dozadu a niekto si to neošetrí a po zime ani neočistí od nánosov,tam je to zdroj problémov.Kto sa tam občas pozrie (mal by jeho mechanik) tie problémy nepozná.Ja neviem,ja mám spústu ľudí čo majú požiadavku v štýle...všetko.Rozumej...pozrieť všetko a urobiť čo nájdeš problémové.Ja slovenskému servisu prestávam rozumieť,lebo takmer pri každej oprave toho mechanik vidí (okrem toho požadovaného úkonu) spústu,stačí minimum na preverenie stavu,niekedy iba posvietiť či pomykať..Ale všetko to je slepé a hluché,a neurobí za boha ani to čo je v požiadavke,nie ešte mm navyše.Potom že sa majitelia aut a mechanici príliš neráčia.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných