Renault Thalia 1,2 16v
Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter
-
- Príspevky: 1
- Dátum registrácie: 03.07.2018 17:00 Zdieľať na Facebook
Renault Thalia 1,2 16v
Zdravim,mam problem zo startovanim.Zatocim klucik,tak starter urobi stvrtotacku asi a stichne.Vybral som baterku a mala 10,45Volt.Potom som ju dal nabit premeral som ju a volty padali.To znamena ze bateria je hyn.No dal som do auta novu a pri nastartovani to iste...akoby ten starter nieco drhlo alebo dusilo,tak velmi tazko sa rozbieha a pomali ked drzim kluc...ale nakoniec nabehne..no po piatom starte je baterka vybita...cim to moze byt....?
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
po piatom starte znamena co. 5 krat hned za sebou nastartujes a vypnes? to by bol strasne velky odber aby novu baterku vybilo. alebo nastartujes, prejdes x kilometrov, vypnes a tak dalej? v tom pripade treba skontrolovat dobijanie.
z tohoto je tazko poradit. zrejme bude treba pozriet aj starter samotny ked tazko pretaca. ale treba pozriet ako prve kable hrube silove z baterky na starter a na alternator. nehreju sa? nie su zaoxidovane? keby nedobijalo tak najskor pozriet poistku. bude velka minimalne okolo 100Amperova
z tohoto je tazko poradit. zrejme bude treba pozriet aj starter samotny ked tazko pretaca. ale treba pozriet ako prve kable hrube silove z baterky na starter a na alternator. nehreju sa? nie su zaoxidovane? keby nedobijalo tak najskor pozriet poistku. bude velka minimalne okolo 100Amperova
-
- Príspevky: 326
- Dátum registrácie: 13.04.2009 19:52 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 252
- Dátum registrácie: 25.05.2009 08:02 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 3413
- Dátum registrácie: 20.09.2011 12:42
- Bydlisko: SC Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5451
- Dátum registrácie: 18.09.2016 10:44 Zdieľať na Facebook
-
- Príspevky: 5285
- Dátum registrácie: 11.09.2007 20:00 Zdieľať na Facebook
Kľudne môže ísť aj o súbeh vac závad . Možno štartér má veľký odber lebo má nejaký mechanický problém a k tomu problém na kábloch kde je nejaký prechodový odpor a preto to tak reaguje. To treba len voltmeter a chuť do roboty. Odmerať napätia priamo na štartéri vtedy keď ostane zaseknutý či to nieje len tým že dostáva pár voltov 4-5 namiesto 10-11. A preto ostane zaseknutý .A kľudne môže byť na príčine aj silový kontakt na vysúvacej cievke aj tam môže vznikať nejaký úbytok napätia. Pri tom veľkom štartovacom prúde .A ako prvoradé zmerať napätie na baterke či ju nabíja aby tam bolo pri natočenom motore aspoň 14V
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných