Ford C Max 2,0i LPG / SYDA - studeny start

Diskusia ohľadne vozidiel značky Ford

Moderátori: mhlavaty, niner, Atlas, LOCHNESS, foter

truck123
Príspevky: 297
Dátum registrácie: 07.06.2016 09:45
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa truck123 »

urcite to bude v poriadku, ale pouzivaj aditivum stale, pri kazdom dotankovani, kvoli stalosti paliva a zanasania vstrekov, mam lpg a viem, ze vela na benzine nenajazdis a hlavne v lete, preco aj, ved sme to tam nemontovali, aby sme tankovali palivo, za galakticke ceny..stastne km...
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

No nic. Dnes skoro skapalo znovu pri studenom starte. Je to ako kedy ... v strekovacoch to nebude. Otacky asi 6-7 krat skakali same po starte z 1500 dole na 400 (tazke dusenie) a zase hore a dole... Pocas toho som skusil stlacit plyn a vtedy ho len dusilo pri 400/450. Na nervy. Rozdiel od vcera jediny. Natankoval som plnu lpg aj s cisticom lpg ( do lpg nadrze ). Dal som dole kryt motora aby som dobre videl na lpg brc reduktor a vsimol som si ze malinko prepúšťa. Tvoria sa pomaličky malinke bublinky. Mam podozrenie ze moze takto malinko prepustat aj do sania a auto potom nemoze nastartovat na benzin lebo namiesto vzduchu ma v sani zmes vzduchu a plynu. Je to len domnienka nakolko vcera som mal skoro prazdnu lpg nadrz a auto nastartovalo na prvu supu a drzalo ot. Nejake rady, ze by to mohlo byt v tom?
Dakujem
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Úplne kľudne, ak je viditeľný únik, správne to nie je!
Zmes môže byť až na toľko bohatá, že je problém ju zapáliť. Do takéhoto stavu najmä za studena, kedy je zmes obohacovaná, nie je až taký problém sa dostať...
Vyskúšať buďto vytiahnúť sviečky a pozrieť ich farbu, čo ale nemusí nič ukázať ak auto beží po zahriatí správne, alebo fyzicky na LPG nádrži zavrieť výstup plynu k reduktoru.

P.S.: kontrolka motora nesvieti? Ak nie, po zapnutí zapaľovania chvíľku svieti a po chvíli, resp. po štarte, zhasne v inom čase, ako zhasne akákoľvek iná kontrolka?
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

Kontrolka motora zhasne s ostatnymi po nastartovani. Kazdopadne navstivim plynara na pretesnenie. Vraj od tych 150k km lubia tie reduktory prepustat. Uzatvaraci ventil je v strede tej kruhovej nadrze? Pod tym krytom? Dnes to vyskúšam zatvoriť nakoľko k plynarom sa nestihnem dostať skor ako v polovici jula nakolko auto potrebujem teraz.
undertaker007
Príspevky: 257
Dátum registrácie: 01.05.2013 11:08
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa undertaker007 »

Áno, pod tým viečkom, priamo na multiventile. Hádam sa ti to podarí nájsť...
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

Pozeram na to, ale žiaden ventil, ktory mi viditelne povie, ze zatvor ma a bude lpg odpojene. Aspoň tak som si to predstavoval ako ked som dával prerobiť accord 2.0i na lpg/tartarini. Tam bol ventil s pákou open/close. Tu je sama elektrika, ziadna páka. Nic cim by som si bol isty, ze utahujem to co mam. Asi to nebolo nikdy ani otvarane. Matky su zaoxidovane do modro bielo zelená. Je to továrenské lpg ford / brc. Asi pockam radsej kym tu nádrž celu vyjazdim a potom si to odsledujem. Rad by som prilozil foto ale neviem ako. Asi len mimo autobazar.eu.
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

Ahojte. Takze problem je podla neskorsich predpokladov v reduktore lpg. Prepusta plyn do sania a teda auto ma pri studenych startoch v sani namiesto vzduchu plyn. A teda moc bohata zmes. Teraz ked mam niekolko dni uplne prazdnu lpg nadrz tak startuje bez potiazi.
Myslite, ze v mpgas hlohovec by mi tovarenske brc resp. Brc reduktor pretesnili? Nemal som v garazi este tovarenske lpg na aute.
Dakujem
bajo777
Príspevky: 13554
Dátum registrácie: 03.08.2010 10:08
Bydlisko: BH - bratislavske humno
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa bajo777 »

reduktor je mechanicka vec, samozrejme spravia ina vec je riadiacka plynu co moze mat vyrobca zamknutu...inac s celym zbytkom splynovaca neni problem
FIAT Bravo 2010 / 1.4 90PS / LPG(BRC)

Obrázok
Obrázok
pufo20
Príspevky: 85
Dátum registrácie: 12.11.2011 21:57
Zdieľať na Facebook

Príspevok od používateľa pufo20 »

Caute. Takze ma nakoniec napojili a zistili, ze unik z reduktora do sania nemam ziadny, ba dokonca aj hodnoty na lpg mi ukazuje super. Mam len trochu posunutu mapu, ale to neriesi moj problem. Ked to prepli do benzinu tak pc ukazoval chudu zmes o 18% oproti normalu. Ze keby najazdim viac km len na benzin tak mi vyhodi check engine. Takze si mam dat skontrolovat tlaky na benzinovom cerpadle a ked to bude ok tak vymenit vstrekovace, ktore na tychto motoroch vraj takmer pravidelne odchádzaju v kombinacii s lpg nakolko sa malo na nich jazdi. Do toho tu na forach citam aj ine veci ako preskoceny rozvod retaze a pod.co moze sposobovat tieto zle studene starty. Hlava v smutku chlapci. Zase vymenim XY veci za velke peniaze a hovno pri mojom stasti.

Návrat na "Ford fórum"

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 12 neregistrovaných